globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Umřela mi v náručí :(
Zdravím všechny, včera jsem se byl projet na mojí Aprilii RS125 a nějak se začala "dusit" prostě když jsem přidal plyn tak to netahalo nic moc a kolem 6-7k ot. mi začala jakoby brzdit motorem jako by tam byl omezovač nebo jako bych měl zařazený moc velký stupeň.. nevím jak to líp popsat ale prostě když sem chtěl zrychlit a držel jsem full plyn tak jako by mi došel benzín tak jsem podřazoval na menší rychlosti ale dělalo to pořád až mi chcípla a nešla už startnout... a už ani nejde.. tak sem ji tam nechal a šel v 11 večer pěšky domů.. nevíte náhodou čím by to mohlo být? Nebo co se to vlastně stalo? (benzín i olej jsem měl)
Předchozí
1 2
Následující

Umřela mi v náručí :(

25.7.2012 v 19:57 | Nahoru | #31
neříkám že jsi udělal něco špatně ,ale chybama se člověk i motorkář učí, ti co se poučili ti teď tady radí

(reakce na) Umřela mi v náručí :(

25.7.2012 v 22:05 | Nahoru | #32

Gal píše: Myslim, že ho strašíte chudáka až moc Úplně klidně to může bejt třeba jen odešlá svíčka. Postupuj od nejjednodužšího k složitějšímu. Napřed ověř, že nemáš ucpanej kohout v nádrži a protýká benzín, pak jestli nemáš ucpaný sání, pak svíčku jestli hází jiskru a jestli tohle všechno bude OK, tak teprve hlava dolu.



Jo to je pravda.chce t vzít od toho jednoduchého a pokrsčovat k složitějšímu.A pak až to opravíš tak ještě sundej výfuk a přetáhni s ním po hlavě toho kdo ti tu motorku prodal,protože jestli se rafla po týdnu a na druhé vyjíždce tak to muselo být načatý.

Umřela mi v náručí :(

26.7.2012 v 12:40 | Nahoru | #33
Ahoj myslím si, že ji máš na 90% přidřenou, udělal se nikasil, ale špatně to zajeli a dali jí pokouřit a ona se přidřela, měl jsem s kámošema 4x 125 2T a mě se to stalo u té první, je důležitý olej v benzinu a jeho poměr a tyhle motory potřebují kvalitní olej... počítej s tím, jak bude horko a Ty jí dáš víííc nažrat rafne se znova a pak častěji a častěji.... pomalu začni šetřit na novej nikasil...

Umřela mi v náručí :(

26.7.2012 v 16:09 | Nahoru | #34
jelikož ji ten před tebou zadřel a dělal nicasil, usuzuji na špatnou funkci oilmasteru.

Umřela mi v náručí :(

26.7.2012 v 19:11 | Nahoru | #35
Ještě bych to zkusil roztlačit parkrat. Většinou se pak zadření srovná...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Umřela mi v náručí :(

26.7.2012 v 22:42 | Nahoru | #36

moucan píše: Jo to je nejlepší řešení, když se to divně chová tak hlavně fullgas a NAAAAAAAA ŽER! Takže jak bylo psáno výše taky bych to viděl na zadření ...



Jo časy pionýrů když nechtěl jet zmetek a tys mu musel dát napít jsou pryč..

(reakce na) Umřela mi v náručí :(

26.7.2012 v 23:21 | Nahoru | #37
Pokud sel hned po ty nahly smrti jeste protocit motor i kdyz nenastartoval, tak to zadreny byt nemusi. Klidne mohla umrit elektrika nebo neco v palivovy soustave.

Umřela mi v náručí :(

27.7.2012 v 12:26 | Nahoru | #38
jak tu píšou ostatní, máš to ukázkově zadřený

Naposledy editováno 27.07.2012 12:28:32

Umřela mi v náručí :(

27.7.2012 v 22:46 | Nahoru | #39
Zkus se podívat do prázdné nádrže...já tam měl tuhle uplně bláto od tej rzi...takže jsem to vysušil, vyčistil a vyluxoval vysavačem a vyčistit karbec...pak je jak nová

Umřela mi v náručí :(

28.7.2012 v 12:01 | Nahoru | #40
DOPIČEEEE CHLAPI POMOC.... už jsem si krásně jezdil a prostě na 2jku to luxusně vytočím na 12k otáček pak zařadím na 3jku a pojebe se to... prostě když na 3jce klesnu pod nějakých 7-8k otáček a pak chcu přidat tak to vypne motor ještě jakoby dotočí protože musím vymáčknout spojku a pak to chcípne a nic... povedla se mi pak asi po 20ti minutách tlaČENÍ NASTArtovat ale pak jsem jel a když jsem zkusil na 2jce tak to zase šlo vytočit normálně ale pak jsem přijel ke křižovatce zmáčknu spojku že vyřadím, pustil jsem plyn a prostě motorka začala brutálně řvát otáčky jely na prázdno přes 8k tak jsem to radši vypnul hned na klíči a dotlačil domůůů... je to v piči čím by to mohlo být? něco s převodovkou nebo s tou přívěrou? můžu normálně otevřít tu převodovku abych viděl jak to tam vypadá? , aniž bych něco zkurvil nebo měl problémy to pak složit zpět??

Umřela mi v náručí :(

Skvělá odpověď, děkuji! 28.7.2012 v 21:16 | Nahoru | #41
Dej to k někomu kdo tomu rozumí a hlavně na tom ty kokote nejezdi!!!! Zadřeš to a dáš potom za opravu mnohem víc.. Do převodovky radši nelez,protože to potom nesložíš zpátky,navíc tam jako lajk nic nepoznáš,takže na vozejk,hoď to k někomu do opravny a bude to! Už na tom nejezdi,nebo to doděláš úplně!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist