1. Drž se svého pruhu!
Vždy existuje někdo rychlejší, než ty. Proto tím, že v zatáčkách si najíždíš a neustále kličkuješ z jednoho pruhu do druhého, mu bráníš v předjetí a zbytečně pak vznikají rizikové situace a nasrání toho druhého.
2. Předjížděj jen tam, kde vidíš!
Plná čára není zeď, ale přejíždět ji v zatáčkách, nebo si najet kousek vedle ní do protisměru a pomalu předjíždět kolonu aut a doufat, že některé uhne, je nanejvýš nebezpečné kvůli tomu, že se do protivky vyřítí podobný střelec jako ty a je zaděláno na průser.
Tip: V zatáčkách to osolte, ale na rovince, která je stejnak nezáživná, uberte rychlost a nechte auta poodjet, budete mít tak zatáčky prázdné a nemusíte pak auta riskantně předjíždět. Orientace na tento styl jízdy má za následek velké zvýšení bezpečnosti.
3. Jeď jen to, na co máš!
Nejtěžší bod. Člověk se musí přibližovat ke svým hranicím, aby se zlepšoval a stával se tak lepším jezdcem. Neměl by ale chodit za ně. Motorka vyjetá do protisměru kvůli nedobrždění a strachu moto více naklopit způsobuje velmi vážné situace.
4. Buď ohleduplný!
Pokud někoho brzdíš, dovol mu, aby tě předjel. Nezneužívej výkonu svého motocyklu na rovince k zabránění předjetí!
Pro mě jsou výše uvedené body samozřejmostí a podle mě se jimi řídí každý člověk s IQ vyšším než 80. Je zarážejicí, kolik lidí tohoto inteligenčního koeficientu nedosahuje.
Věřím, že pokud budou i ti slabší jedinci dodržovat těchto pár pravidel, klesne počet rizikových situací a křížky u cest budou přibývat pomalejším tempem.
Pravidelně nedodržujeme pravidla silničního provozu, ale dodržujme pravidla bezpečnosti.
Doufám, že si to pár střelců, kteří jezdí k Trampovi na klobásku a následně se vyblbnout do hor, přečte a aspoň něco si vezme k srdci.
A pro ty, co nepatří do skupiny střelců- můžete si tu vylét srdéčko, mě a mě podobným nadávat, že jsme bezohledná hovada, ale to je jediné, co zmůžete. Proto tu prosím ani takovým stylem nereagujte.
Pokud máte návrh na přípsání nějakého dalšího bodu, sem s ním
tobo píše: Tak ja nevím no, ale někde se ti kluci ty zatáčky jezdit přece naučit musí ne? Tak pokud jsou na buchlácích mírné zatáčky, kde nemaj strach to trochu naklopit, tak je nechte. Až se naučej zatáčet, tak se přesunou někam, kde zjistějí, že jejich motorka má i brzdu a že před zatáčkou musejí myslet a víc se snažit, aby ji projeli
No to je názor, od pražáka... Ty wole, ať se to jezdí učit někam na okruh, ne na okresku, kde denně projede x-tisíc aut. Navíc se k volantu dostává generace mladých a nezodpovědných lidí s čerstvýma papírama a silnýma autama. Takových závodníků jsem tam potkal nepočítaně.
Za mě by tam každý víkend mělo stát pár hlídek, kteří by dávali pokuty za rychlost.
Když chcete blbnout, tak si zajeďte na okruh.
Naposledy editováno 25.07.2012 08:58:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
Kdysi jsme tam jezdili skoro každou neděli na obědovou polívku, ale pak si najednou a rychle uvědomíte, že dobrou polívku dělají i jinde, kde to hlavně není tak nebezpečný.
Dnes, pokud to jde, Buchláky raději objíždím. A v autě jsem hodně na pozoru kde a odkud se něco vyřítí.
Ano, taky jsem tam nejezdil předpisově, ale někteří to fakt přehánějí.
Everest píše: vsh> plně s tebou souhlasím. No a jedna myšlenka pro druhé,koliko že máme těch okruhů v republice,když každého vyháníte na okruh?Myslím že by jsi nakonec tam nezajezdil nikdo a nebo snad jen demonstrační jízdu
Brno, Most. Pak ještě Sosnová a Mýto - ale to jsou takový pidi kruhy.
Jo, každej chytrák vyhání na drom a radí....
By mě zajímalo, kolik z nich tam tak asi bylo?
Nemluvím o tom zaplatit 550,- za 25 minut na 1 volnou jízdu v Brně. To je ku howinku.
Ale strávit tam celej 1 den. Ono takovej den na dromu sakumprdum vyjde tak na polovinu výplaty průměrně manuálně pracujícího bělocha na jižní Moravě. + den dovolené v řiti k tomu.
Taky mně před nějakou dobou bylo 22 let. Taky jsem měl mašinu (ne teda litr, stačilo mně ZZR600), taky jsem jezdil Buchláky. Taky jsem měl pocit, že lítám jak "weltmeister". Tak jsem šel zkusit drom....Moje sebevědomí šlo do kytek ve 2. zatáčce, kdy jsem si myslel, že to kropím jako sfině...a předjeli mně jak zleva, tak zprava. Ale to už je dávno. Tže jako na vyzkoušení, že nic neumíš ti těch 25 minut stačí. Pokud chceš ale zažít něco jinýho, než na silnici, tak to nestačí, chceš víc a jde to hooodně do peněz. Začneš okruhovkou, k ní potřeuješ dodávku, abys ju tam dovezl...atd....
Nu,ale to je na jiné povídání....
Před těma 10-ti lety byly Buchláky taky, tak jsem tam jezdil, jezdilo tam milion pitomců(včetně mě). A tolik pomníčků tam nebylo.
Tže ono to není o pravidlech. Je to to tom, co má kdo v palici. Jiná doba. Každej smrad sedlá litr,25 kW v papírech, jinak otevřená - bo mu přeci pyčowoe 6-ka nestačí.
Trochu nechápu, jak někdo ve 22 letech nazná, že on je ten, co má psát pravidla a poučovat, ale tak budiž. Až si tu držku namele(ne třeba vlastní vinou), tak zjistí, že jsou pravidla ku hovnu.
Nedávno jsem na Buchlákách byl - opravený povrch stylem "hadů", co podkluzujou v zatáčce - hnus. Byl jsem tam v neděli, kolem poledne. Byli jsme u Trampa 2 mašiny. Upadá to, jezdí tam čím dál méně lidí. I bez toho, že by tam švestky dělali zátahy.
Pěkně!!!
Buchláky nemám rád. Je to pekelně nebezpečný místo. Všude svodidla, který tě očešou, na druhé straně betonová zeď, policejní manévry jsou tam naprosto každodenním chlebem a pár magorů jsem tam už taky zahlídnul. Jeden právě zvedal řádně pomlácenou GSX-R ve škarpě v protisměru. Měl velký štěstí, že nic nejelo.
Lidi, myslete na svý rodiny, kámoše... myslete na druhý.
Dík.
1 reakcí na tento příspěvek Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
2 reakcí na tento příspěvek Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
MichaelaZX636 píše: okruh je drahej tak si člověk musí sakra rozmyslet kde ty peníze ušetřit ale dá se jezdit i s nízkým rozpočtem slušně.....ted nemyslím volný jízdy kde nahází moc rychlý a moc pomalý na jednu rundu
jo, souhlas, volný jsou o ničem.
otázkou je, kolika penězům říkáš "nízký rozpočet". kolik dáš za den na dromu? + - ...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
Everest píše: KawaSV> chtěl jsi říci kolik dá tatínek
muhehe, neznám místní poměry, znám svoje, když si na to musim jako běloch vydělat.
ae každej se tady ohání, jak drom není drahej a jak máme všeci jet na drom. zatím mně nikdo nepasal, kolik znamená to "není drahej".....
btw tvůj předchozí příspěvek mně tak nějak navedl na to připomenout, že ono ani ten drom není na 100% bez rizika nehody. sice tam nikoho nepotkáš v protisměru, ale padá se tam taky. a drom neznamená, že tě nesestřelí nějakej neumětelec, kterej se tam motá jak houno pod splavem a nedejbože čumí do zrcátek....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
MichaelaZX636 píše: do buchláků jsem jezdila docela často a docela svižným tempem,dělala ze sebe velkou riderku a pak jsem přišla na okruh a zjistila že je všechno jinak,že vlastně neumím vůbec nic.....pár krizovek v buchlákách kdy tě někdo vytlačí do protisměru a hle neštěstí může být na světě a ani za něj nemusíš nést vinu ty, pak jsou všechny tvoje body zbytečný......proto jsem velice rychle dostala rozum a řekla si že to nemám zapotřebí ani ty pokuty.... a 98 procent lidí kteří si to přečtou budou opět jezdit podle sebe.Pravidla silničního provozu jsou jiná a pokud je někdo nedodržuje pak si za svou blbost může sám okruh je drahej tak si člověk musí sakra rozmyslet kde ty peníze ušetřit ale dá se jezdit i s nízkým rozpočtem slušně.....ted nemyslím volný jízdy kde nahází moc rychlý a moc pomalý na jednu rundu
...to jsi fakt napsala ty??? tak tedy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
Everest píše: KawaSV> četl jsem že Indi pro své fungování motorek na přírodních okruzích potřebuje na měsíc 60 000kč a to je minimum.Na okruhu nevím,kolik kluci můžou mít náklad,ale o moc mín to nebude.
den jezdeni na okruhu cca 4-5kkc plus spotrebak .. zalezi, jak jezdis, jake gumy, nakolik je ojedes, jak casto menis olej, brzdovku, desky atd ...
1 reakcí na tento příspěvek Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
Petr_VFR píše: den jezdeni na okruhu cca 4-5kkc plus spotrebak .. zalezi, jak jezdis, jake gumy, nakolik je ojedes, jak casto menis olej, brzdovku, desky atd ...
tak konečně někdo, kdo se na dromu někdy svezl
přidal bych k tomu, že taková cesta do Mostu z Brna dodávkou ti sežere taky nemálo.
podle toho jak jezdíš, tak tě sežerou gumy na mašině. na dromu se nevyplácí šetřit na gumách.
tže 4-5 litrů na den je startovný + se dá říct, že tak jednou toliko k tomu je ten zbytek. a to je stylem hooodně šetřivým....
a najedeš za den cca 250 km...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
KawaSV píše: tak konečně někdo, kdo se na dromu někdy svezl
přidal bych k tomu, že taková cesta do Mostu z Brna dodávkou ti sežere taky nemálo.
podle toho jak jezdíš, tak tě sežerou gumy na mašině. na dromu se nevyplácí šetřit na gumách.
tže 4-5 litrů na den je startovný + se dá říct, že tak jednou toliko k tomu je ten zbytek. a to je stylem hooodně šetřivým....
a najedeš za den cca 250 km...
tak da se jezdit i na seriovce, prijet po ose, pak to vychazi vyrazne levneji . Videl bych to tak v rozmezi startovne + par stovek na jedne strane (u seriovky po ose) az po tech cca 10kkc u laminatove potvory na lepivkach na druhe strane. Ja se svym poloseriovym pseudospecialem jsem nekde uprostred toho rozsahu .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
Petr_VFR píše: tak da se jezdit i na seriovce, prijet po ose, pak to vychazi vyrazne levneji . Videl bych to tak v rozmezi startovne + par stovek na jedne strane (u seriovky po ose) az po tech cca 10kkc u laminatove potvory na lepivkach na druhe strane. Ja se svym poloseriovym pseudospecialem jsem nekde uprostred toho rozsahu .
jo, dá. sedni na mašinu, jeď 300 km do Mostu, tak, abys tam byl v 8 ráno. zajezdi si celej den, večer jeď dom.
ale jo, dá se, jak píšeš...přijet, zajezdit a jet dom. pro začátek asi dobrý.
ale i tak jseš na minimálně 5-ti litrech za den. za takový to "domácí mrdání se na dromu".
KawaSV píše: jo, dá. sedni na mašinu, jeď 300 km do Mostu, tak, abys tam byl v 8 ráno. zajezdi si celej den, večer jeď dom.
ale jo, dá se, jak píšeš...přijet, zajezdit a jet dom. pro začátek asi dobrý.
ale i tak jseš na minimálně 5-ti litrech za den. za takový to "domácí mrdání se na dromu".
zazil jsem . A je to mazec, hlavne ta cesta domu ve tme a poradnem desti