globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
 
22.7.2012 v 21:51
K založení tohoto tématu mě dovedl jeden blb, který mě dnes bezprostředně ohrozil. Byl jsem v odbočovacím pruhu na hrad, když se najednou vyřítila do protívky v mém odbočovacím pruhu mašina, minuli jsme se celkem o kousek. Tímto chci tak pozdravit majitele modré R1, jenž pak odjel směr Hradiště. A teď k těm pravidlům...

1. Drž se svého pruhu!
Vždy existuje někdo rychlejší, než ty. Proto tím, že v zatáčkách si najíždíš a neustále kličkuješ z jednoho pruhu do druhého, mu bráníš v předjetí a zbytečně pak vznikají rizikové situace a nasrání toho druhého.

2. Předjížděj jen tam, kde vidíš!
Plná čára není zeď, ale přejíždět ji v zatáčkách, nebo si najet kousek vedle ní do protisměru a pomalu předjíždět kolonu aut a doufat, že některé uhne, je nanejvýš nebezpečné kvůli tomu, že se do protivky vyřítí podobný střelec jako ty a je zaděláno na průser.
Tip: V zatáčkách to osolte, ale na rovince, která je stejnak nezáživná, uberte rychlost a nechte auta poodjet, budete mít tak zatáčky prázdné a nemusíte pak auta riskantně předjíždět. Orientace na tento styl jízdy má za následek velké zvýšení bezpečnosti.

3. Jeď jen to, na co máš!
Nejtěžší bod. Člověk se musí přibližovat ke svým hranicím, aby se zlepšoval a stával se tak lepším jezdcem. Neměl by ale chodit za ně. Motorka vyjetá do protisměru kvůli nedobrždění a strachu moto více naklopit způsobuje velmi vážné situace.

4. Buď ohleduplný!
Pokud někoho brzdíš, dovol mu, aby tě předjel. Nezneužívej výkonu svého motocyklu na rovince k zabránění předjetí!

Pro mě jsou výše uvedené body samozřejmostí a podle mě se jimi řídí každý člověk s IQ vyšším než 80. Je zarážejicí, kolik lidí tohoto inteligenčního koeficientu nedosahuje.
Věřím, že pokud budou i ti slabší jedinci dodržovat těchto pár pravidel, klesne počet rizikových situací a křížky u cest budou přibývat pomalejším tempem.
Pravidelně nedodržujeme pravidla silničního provozu, ale dodržujme pravidla bezpečnosti.

Doufám, že si to pár střelců, kteří jezdí k Trampovi na klobásku a následně se vyblbnout do hor, přečte a aspoň něco si vezme k srdci.

A pro ty, co nepatří do skupiny střelců- můžete si tu vylét srdéčko, mě a mě podobným nadávat, že jsme bezohledná hovada, ale to je jediné, co zmůžete. Proto tu prosím ani takovým stylem nereagujte.
Pokud máte návrh na přípsání nějakého dalšího bodu, sem s ním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách

25.7.2012 v 14:31 | Nahoru | #1

Everest píše: KawaSV> četl jsem že Indi pro své fungování motorek na přírodních okruzích potřebuje na měsíc 60 000kč a to je minimum.Na okruhu nevím,kolik kluci můžou mít náklad,ale o moc mín to nebude.



den jezdeni na okruhu cca 4-5kkc plus spotrebak .. zalezi, jak jezdis, jake gumy, nakolik je ojedes, jak casto menis olej, brzdovku, desky atd ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách

25.7.2012 v 14:39 | Nahoru | #2

Petr_VFR píše: den jezdeni na okruhu cca 4-5kkc plus spotrebak .. zalezi, jak jezdis, jake gumy, nakolik je ojedes, jak casto menis olej, brzdovku, desky atd ...


tak konečně někdo, kdo se na dromu někdy svezl
přidal bych k tomu, že taková cesta do Mostu z Brna dodávkou ti sežere taky nemálo.
podle toho jak jezdíš, tak tě sežerou gumy na mašině. na dromu se nevyplácí šetřit na gumách.
tže 4-5 litrů na den je startovný + se dá říct, že tak jednou toliko k tomu je ten zbytek. a to je stylem hooodně šetřivým....
a najedeš za den cca 250 km...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist