globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
 
22.7.2012 v 21:51
K založení tohoto tématu mě dovedl jeden blb, který mě dnes bezprostředně ohrozil. Byl jsem v odbočovacím pruhu na hrad, když se najednou vyřítila do protívky v mém odbočovacím pruhu mašina, minuli jsme se celkem o kousek. Tímto chci tak pozdravit majitele modré R1, jenž pak odjel směr Hradiště. A teď k těm pravidlům...

1. Drž se svého pruhu!
Vždy existuje někdo rychlejší, než ty. Proto tím, že v zatáčkách si najíždíš a neustále kličkuješ z jednoho pruhu do druhého, mu bráníš v předjetí a zbytečně pak vznikají rizikové situace a nasrání toho druhého.

2. Předjížděj jen tam, kde vidíš!
Plná čára není zeď, ale přejíždět ji v zatáčkách, nebo si najet kousek vedle ní do protisměru a pomalu předjíždět kolonu aut a doufat, že některé uhne, je nanejvýš nebezpečné kvůli tomu, že se do protivky vyřítí podobný střelec jako ty a je zaděláno na průser.
Tip: V zatáčkách to osolte, ale na rovince, která je stejnak nezáživná, uberte rychlost a nechte auta poodjet, budete mít tak zatáčky prázdné a nemusíte pak auta riskantně předjíždět. Orientace na tento styl jízdy má za následek velké zvýšení bezpečnosti.

3. Jeď jen to, na co máš!
Nejtěžší bod. Člověk se musí přibližovat ke svým hranicím, aby se zlepšoval a stával se tak lepším jezdcem. Neměl by ale chodit za ně. Motorka vyjetá do protisměru kvůli nedobrždění a strachu moto více naklopit způsobuje velmi vážné situace.

4. Buď ohleduplný!
Pokud někoho brzdíš, dovol mu, aby tě předjel. Nezneužívej výkonu svého motocyklu na rovince k zabránění předjetí!

Pro mě jsou výše uvedené body samozřejmostí a podle mě se jimi řídí každý člověk s IQ vyšším než 80. Je zarážejicí, kolik lidí tohoto inteligenčního koeficientu nedosahuje.
Věřím, že pokud budou i ti slabší jedinci dodržovat těchto pár pravidel, klesne počet rizikových situací a křížky u cest budou přibývat pomalejším tempem.
Pravidelně nedodržujeme pravidla silničního provozu, ale dodržujme pravidla bezpečnosti.

Doufám, že si to pár střelců, kteří jezdí k Trampovi na klobásku a následně se vyblbnout do hor, přečte a aspoň něco si vezme k srdci.

A pro ty, co nepatří do skupiny střelců- můžete si tu vylét srdéčko, mě a mě podobným nadávat, že jsme bezohledná hovada, ale to je jediné, co zmůžete. Proto tu prosím ani takovým stylem nereagujte.
Pokud máte návrh na přípsání nějakého dalšího bodu, sem s ním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách

25.7.2012 v 09:49 | Nahoru | #1
vsh> plně s tebou souhlasím. No a jedna myšlenka pro druhé,koliko že máme těch okruhů v republice,když každého vyháníte na okruh?Myslím že by jsi nakonec tam nezajezdil nikdo a nebo snad jen demonstrační jízdu

(reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách

25.7.2012 v 10:56 | Nahoru | #2

Everest píše: vsh> plně s tebou souhlasím. No a jedna myšlenka pro druhé,koliko že máme těch okruhů v republice,když každého vyháníte na okruh?Myslím že by jsi nakonec tam nezajezdil nikdo a nebo snad jen demonstrační jízdu


Brno, Most. Pak ještě Sosnová a Mýto - ale to jsou takový pidi kruhy.
Jo, každej chytrák vyhání na drom a radí....
By mě zajímalo, kolik z nich tam tak asi bylo?
Nemluvím o tom zaplatit 550,- za 25 minut na 1 volnou jízdu v Brně. To je ku howinku.
Ale strávit tam celej 1 den. Ono takovej den na dromu sakumprdum vyjde tak na polovinu výplaty průměrně manuálně pracujícího bělocha na jižní Moravě. + den dovolené v řiti k tomu.
Taky mně před nějakou dobou bylo 22 let. Taky jsem měl mašinu (ne teda litr, stačilo mně ZZR600), taky jsem jezdil Buchláky. Taky jsem měl pocit, že lítám jak "weltmeister". Tak jsem šel zkusit drom....Moje sebevědomí šlo do kytek ve 2. zatáčce, kdy jsem si myslel, že to kropím jako sfině...a předjeli mně jak zleva, tak zprava. Ale to už je dávno. Tže jako na vyzkoušení, že nic neumíš ti těch 25 minut stačí. Pokud chceš ale zažít něco jinýho, než na silnici, tak to nestačí, chceš víc a jde to hooodně do peněz. Začneš okruhovkou, k ní potřeuješ dodávku, abys ju tam dovezl...atd....
Nu,ale to je na jiné povídání....
Před těma 10-ti lety byly Buchláky taky, tak jsem tam jezdil, jezdilo tam milion pitomců(včetně mě). A tolik pomníčků tam nebylo.
Tže ono to není o pravidlech. Je to to tom, co má kdo v palici. Jiná doba. Každej smrad sedlá litr,25 kW v papírech, jinak otevřená - bo mu přeci pyčowoe 6-ka nestačí.
Trochu nechápu, jak někdo ve 22 letech nazná, že on je ten, co má psát pravidla a poučovat, ale tak budiž. Až si tu držku namele(ne třeba vlastní vinou), tak zjistí, že jsou pravidla ku hovnu.
Nedávno jsem na Buchlákách byl - opravený povrch stylem "hadů", co podkluzujou v zatáčce - hnus. Byl jsem tam v neděli, kolem poledne. Byli jsme u Trampa 2 mašiny. Upadá to, jezdí tam čím dál méně lidí. I bez toho, že by tam švestky dělali zátahy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist