Naposledy editováno 06.04.2013 06:53:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
fleglpavel píše: a kdo ten kit má, každej ti řekne že s kitem je problém na přírodáku jed ,olda má komplet st, asi toho moc o gp nevíš ,dušan tam nedal píst novej co tu motorku má, gumy dostáváme zadarmo pár kol jeté a jinak píst stojí to samé co do sp a životnost je stejná pořizovačka je dražší, ale já ji prodávám za 90 000 a mraky dílů k tomu, 2 válce, 2chladiče, převodovka,zapalko a jiné věci, tak co je jinak dražší kromě pořizovačky.
a nikdo to nechce...(?)
ano o GP toho moc nevím, a nemám s tím problém to přiznat, poslední dvoutakt co jsem měla před Mitem byla Jawa 350 634 se šestivoltovou elektrikou a tam jsem řešila úplně jiný věci...a i do SP se mi moc nechtělo.
90000,- je pořád pro mě raketa i kdyby byl provoz stejnej jako u SP.
Nějaký důvod proč je GPček na startu tak málo prostě musí. Když to není ve financích, tak v čem tedy, když je to ta správná závodní motorka?
Larry píše: využil někdy někdo protest po závodě,když se mu něco nezdálo??
motorky stojí po závodě v uzavřeným parkingu
a je nějaká doba na to protest dát
asi to ale nikdo neudělal
protože nechce bejt za pitomce co žaluje
možná by kontrola motoru po dojetí u SPP
mohla bejt pro první 3 povinná
bez "napráskání"
přesně...
vsadím krk, že kdyby se nemuselo za protest platit, nebo byl anonymní, tak by se to protesty jen hemžilo...
2 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
Šuli-napis mi PM bo te asi o neco ohnu - potrebuju nejaky dily
Larry - ja nevim jak ostatni ale ja odjizdim ze zavodu a v kapse mam tak na rohliky - myslis ze mame 5000 na protest? a co si tim dokazu-i kdybychom jeli o penize tak tim zbohatnu o tisic,dva - na to se kazdy vyprdne bo tam bude stepovat dve hodiny nez se to vyresi - proto se protesty nekonaji a maximalne dotycnemu reknes ze to nema cisty ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
petridas píše: ja vim ze gumy vykon neovlivni , ale jak potom muze komisar vypadat kdyz mu stoji borec na startu a ma slicky?? to je prvni vec ktera je videt na prvni kouknuti , takze ho prece nemuzu pustit !! at to vykon ovlivni nebo ne!!ale je to zakazane!!
ano máš pravdu...
ale pokud nad tímhle komisař zavře oči tak mě osobně to nerozčiluje.
jezdit ale s velkým karburátorem je drzost
i kdyby se třeba teoreticky na SP povolili nějaký úpravy, ty gumy atd. Tak Objem motoru a maximální průměr karbece by prostě měl být dán a tečka.
Veronika-Suzuki píše: a nikdo to nechce...(?)
ano o GP toho moc nevím, a nemám s tím problém to přiznat, poslední dvoutakt co jsem měla před Mitem byla Jawa 350 634 se šestivoltovou elektrikou a tam jsem řešila úplně jiný věci...a i do SP se mi moc nechtělo.
90000,- je pořád pro mě raketa i kdyby byl provoz stejnej jako u SP.
Nějaký důvod proč je GPček na startu tak málo prostě musí. Když to není ve financích, tak v čem tedy, když je to ta správná závodní motorka?
ale chce, kupec asi je a nabízím ho zatim je zatim 3 dny
bart.john píše: drazsi je jenom ta porizovaci cena to ano. slicky povolene nejsou ale kulovy by se stalo kdyby byli-aspon by to lepe drzelo a byl by klid-kazdy at si obuje co chce
Šuli-napis mi PM bo te asi o neco ohnu - potrebuju nejaky dily
Larry - ja nevim jak ostatni ale ja odjizdim ze zavodu a v kapse mam tak na rohliky - myslis ze mame 5000 na protest? a co si tim dokazu-i kdybychom jeli o penize tak tim zbohatnu o tisic,dva - na to se kazdy vyprdne bo tam bude stepovat dve hodiny nez se to vyresi - proto se protesty nekonaji a maximalne dotycnemu reknes ze to nema cisty ...
731466618
Veronika-Suzuki píše: ano máš pravdu...
ale pokud nad tímhle komisař zavře oči tak mě osobně to nerozčiluje.
jezdit ale s velkým karburátorem je drzost
i kdyby se třeba teoreticky na SP povolili nějaký úpravy, ty gumy atd. Tak Objem motoru a maximální průměr karbece by prostě měl být dán a tečka.
jeste pripojim i dalši veci jako je zachovani puvodniho statoru a rotoru vim o člověku kterej tam ma stator a rotor od italkitu
Larry - ja nevim jak ostatni ale ja odjizdim ze zavodu a v kapse mam tak na rohliky - myslis ze mame 5000 na protest? a co si tim dokazu-i kdybychom jeli o penize tak tim zbohatnu o tisic,dva - na to se kazdy vyprdne bo tam bude stepovat dve hodiny nez se to vyresi - proto se protesty nekonaji a maximalne dotycnemu reknes ze to nema cisty ...
barte...tak proč to řešíme??
2 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
Šuli, doufám, že to prodáš někomu, kdo bude chtít s námi jezdit!
To že AČR kontroly nedělalo, je velká chyba, a chválím ČSMS, že s tím začal ... doufám jen, že se neomezí pouze na karburátory.... ale na jakékoliv nepovolené úpravy... Aneb techničtí komisaři posuzují to co je v rozporu s řády a ne to co komu víc přidá na výkonu....
1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
aprilialibor píše: pokud by se to resilo presne dle radu, tak tam zustanou 3 motorky a to je ještě moc, ja bych byl vyloucen take protoze nemam predni unasec brzdoveho kotouce z roku 98 ale z modelu 99-2005,rozměrově je stejny ale ma jiny design těch vybrani, ono je to zase o financich kupovat po padu origo sroubek aprilia a ne ten z železařstvi za 3 kč
A to je možná ten důvod proč je třída GP tak málo obsazená ... protože všichni takovýto SP "ladiči" by měli v souladu s řády startovat ve třídě GP...
Samozřejmě by takováto motorka neměla šanci v konkurenci vostrejch GP ... Nicméně by to očistilo třídu SP a ukázalo by se koho by to nadále bavilo jezdit na neupraveném SP motocyklu... a kolik jezdců by se raději šli realizovat do GP ...
Ale to by ukázal až čas ... teda pokud se bude nadále přistupovat ke kontrolám a penalizovat nedodržení řádů...
1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
- karbec PHBH 28 BD nebo RD (žádné VHST a VHSB)
- 125 ccm
- rozměr pneu (slick v rozměrech 110/70 a 150/60 asi těžko seženete)
- s vyjímkou pro mokré gumy
Sebrat licenci do konce sezóny pri jiném objemu než 125 ccm a jiném karburátoru (nebo převrtaném)
Co je zbytečné řešit
- zápalko (myslím že lepší povolit jedno laditelné než aby sebou každý vozil 10 originálních CDI s jinou mapou to je prašť jako uhoď a jaký je problém napsat do aprilie a nechat si vystavit doklad že použité zápalko je v souladu)
- podvozek (do vidlí není stejně vidět a jaký kdo má centrál je jedno)
- převody
Rozumím tomu jak koza petrželi ale tohle si myslím . Kontrola karburátoru by měla být po každé jízdě (trénink i závod) při nájezdu do depa. Pokud ten člověk bude mít připravenou měrku na průměr a pozná že na boku karbce je vyraženo PHBH 28, pak mu to u jedné motorky zabere 10 vteřin
nesežerte mě
Naposledy editováno 12.07.2012 22:55:47
1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
rozett píše: A to je možná ten důvod proč je třída GP tak málo obsazená ... protože všichni takovýto SP "ladiči" by měli v souladu s řády startovat ve třídě GP...
Samozřejmě by takováto motorka neměla šanci v konkurenci vostrejch GP ... Nicméně by to očistilo třídu SP a ukázalo by se koho by to nadále bavilo jezdit na neupraveném SP motocyklu... a kolik jezdců by se raději šli realizovat do GP ...
Ale to by ukázal až čas ... teda pokud se bude nadále přistupovat ke kontrolám a penalizovat nedodržení řádů...
Docela by mě zajímalo, kdo z vás četl řády sp,tam je povoleno takovejch úprav, že si tam pomalu můžeš dělat co chceš, pérování,zadní tlumič, pokud dodržíš držáky na rámu tak si tam dej co chceš
Přední vidle, venek zachovat, ale vnitřek jakej chceš
válec, materiál ubírat můžeš, jen nesmíš přidávat
řídící jednotka jakou chceš
máximální kompresní poměr tam je takovej, že by to žádná motorka nevydržela, takže taky jakej chcěš
výfuk jakej chceš
ty řády jsou tak volné ,že je to mazec ,ale jedna věc je jistá,velkej karbec je úprava, která hrozně pomůže a je potřeba potom jít.
Naposledy editováno 12.07.2012 22:57:18