zvažoval sem RSV od 04>
taky sem koukal po 999
nebo VTR SP 1-2
nebo mě napadl Monster ale v těch motorech se něják nevyznám (nesledoval sem je)
suzuki TL ani SV mě něják nebere... řeknu to tak že podvozkově si mysslím jsou výše uvedené motorky na tom líp...
Jel sem jen na VTR a RSV jen kousek to že to jede +/- stejně vím... jde spíš o spolehlivost a u japonců žalostně slabý výběr nabízených V2
Duknu sem nejel, ale považuji ji za IKONU sportovního ježdění..
takže by mi pomohlo pár názorů těch co tohle mají... spolehlivost ...časté poruchy...nebo co je na těch mašinách na nic náročnost údržby u dukny či toho monstra..
jo a měřím 193cm/93kg
nechtěl bych ani rozebírat 4R vs V2 to nechci hledám novej druh zábavy za řidítky ..a jezdím hlavně rychlé střídající se zatáčky a pár úseků zatáček s průjezdovkou 160-210km/h
prostě mi jde trochu o porovnání těch 3 mašin
RSV předpokládám dostupnější díly než dukna
prostě hledám motorku co má duši ...to sem v těch novějších nenašel...to co měl třeba starej faroš nebo ZXR atd.
dík
1 reakcí na tento příspěvek V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
Jinak doporučuji zapátrat ve fóru,už se tu tu několikrát rozebíralo...
1 reakcí na tento příspěvek V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
dewwil píše: pche, pokud chceš něco opravdu krotit tak jedině TLS/TLR, vše ostatní má tak dokonalý podvozky, že to skoro začne nudit
to je asi pravda, na TLR jsem najel cca 16 tisíc km.je s tím legrace,místy velká. ale bestie to není, jako třeba Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
kawazx10r píše: to je asi pravda, na TLR jsem najel cca 16 tisíc km.je s tím legrace,místy velká. ale bestie to není, jako třeba Fároš
jakej r.v. ten Fároš??? Bo jsem jel na 08 a na tak hodnym elektromotoru jsem ještě neseděl Rychlej je, podvozek taky OK, ale nenadchne
1 reakcí na tento příspěvek V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
Milosek.m píše: jesttli to chces na zatačky a funfactor tak RSV podvozkově funguje supr a narozdil od duc 999 se na to už valej díly fšude kdyz stim prastíš
jestli to chce na zatáčky a fun factor, tak duka čím dál víc zjišťuju, že rsv se vlastně nehodí na nic je to slabý, nepohodlný, bolí z toho záda a krvácej uši...
1 reakcí na tento příspěvek V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
Dukna je takove volani srdce... Rsv je podle mne v zavesu za Hondou...
Ktm nevim mno ...moc pochval sem na to neslysel a nabizi tak lc8 coz mi neprijde jako srdcovka spis image pro pozy na srazu...odlisovat se..... Ja srazy nemam rad...nejezdim na ne a radej stravim 3hodiny v sedle nez 7hodin v lihu
proste kone nejsou vsechno a ty masiny od roku 2005 mi prijdou porad dokola...
Posledni uvazeni bylo u triuphu jenze tam je tak 675 na ktere sem jezdil a bavila mne jenze v2 ma ten zatah od spodu jinej....
To KTM není žádná imidžovka, já to naopak chápu jako motorku která je udělaná jak nejlíp to jde pro svůj účel, a to je pobavit v zatáčkách. Není tam nic navíc, ani není hezká a načančaná, ale podvozek má špičkovej. Motor navíc dost zábavnej. A vyhovující posaz.
Asi by to chtělo se na všem svézt, já kdybych vybíral tak KTM aspoň zkusím, argumenty co píšeš zavání předsudky
1 reakcí na tento příspěvek V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
Mno tak koukam pokud to letos nezabalim a pockam na zimu kdy bude vetsi vyber....vtr je problem sehnat tak jeste kouknu po svete .
SP jsem nejel-moc se mi nelíbí designem ....a to zblízka,zdálky mne příjde fajn, ale zblízka mi to příjde takový jako nedotažený,.. ale to je jen můj názor
RSV mám 06 Rko a můžu porovnat s 999 04,taktéž s ohlinsama, 999 je trochu užší, ale jen nepatrně, podvozkově v podstatě stejný(když to máš dobře nastavený), jen mne RSV baví víc, tím, že mám pocit, že je taková hrubější,takový kladivovatější, u té 999 mne to přišlo takový jako jemnoučký tahat za plyn, prostě jsem měl pocit, že se to nesbírá tak rychle jak RSV.
Takže za mne RSV
jinak mám ho 3 roky, a když když tomu dáš údržbu, tak se ti na tom nic neposere.(tak jako mne)
Každej mne předtím varoval, a ted na italy nedám dopustit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
dewwil píše: jakej r.v. ten Fároš??? Bo jsem jel na 08 a na tak hodnym elektromotoru jsem ještě neseděl Rychlej je, podvozek taky OK, ale nenadchne
Dewwile, to byla čistá ironi a doufám že ty v ní jen pokračuješ :D Nesnáším Fároše, ano jsou to nudný elektromotory měl jsem 929 - málem jsem usnul za jízdy, jel jsem na 09, před tím 954, nic mě nebavilo. prostě opak TLR. vždy jsem se vrátil z vyjíždky a měl hodiny o čem povídat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
hladovépedro> me zase prijde ze RSV je vice uhlazene, to paleni valcu mi pripada vice surovejsi na VTR. Nicmene co clovek to nazor. SP neni uz zadna hitparada, ale jeste dokaze dodat spoustu fun factoru, jak na ceste tak na okruhu. Nicmene 996,999 bych taky rad mel v garazi :).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 , Aprilia,Dukna,honda VTR SP
babynek píše: kawazx10r> jel jsi na SP nekdy? :) jinak 929 i 954 sie nuda, ale jelo to fajn :)
hladovépedro> me zase prijde ze RSV je vice uhlazene, to paleni valcu mi pripada vice surovejsi na VTR. Nicmene co clovek to nazor. SP neni uz zadna hitparada, ale jeste dokaze dodat spoustu fun factoru, jak na ceste tak na okruhu. Nicmene 996,999 bych taky rad mel v garazi :).
čau, ano jel, červeno černá klasická SP1, i bílá Sp2. super motorka, ale krátká na mě. jinak možná až moc tvrdý, na posez oproti TLR který má gauč. když V2, tak za mě jsou tak nějak všechny stejný, VTR jsou jediný motorky od Hujdy, který mají kouzlo a jsou to kladiva. neber mě tak vážně. SP1-2 jsou užasný stroje. stejně jako RSV i TLR. nebýt toho stresu ze servisu a minulosti na okruhu...byla by super i 999. jenže u té má člověk možná předsudky, ale já bych do ní prostě nešel.
Naposledy editováno 11.07.2012 05:47:49
jelikož nejsem člověk co jde jen po ročníku ... tak mě je celkem jedno jestli 03 nebo 07 jde o stav a motorku ke které může mít člověk vztah...
A pomalu se všechno začíná točit spíš k SPčku...aprilia druhá.. vyzkoušel sem duknu a moc se na tom necítím nevím...
jinak tohle chci na ježdění jen pro sebe a tak si plním klukovské sny.... v profilu ani nemám všechno co sem měl nebo měl současně dohromady...
třeba sem měl i szr660 jen tak pro zajímavost... a sranda na tom byla i když to mělo jen 35kw
k tomu sem měl faroše 96 a R1 2003 ...
takže motorek dosti dle libosti... VTR SEM měl možnost jet jen jednou a líbili se mi to
marekparek> jak psal Poggy vyse, bude problem koupit nejakou v peknem stavu. Kdyz uz budes nejakou vybirat, tak treba hod link do PM nebo na stranky www.sp-club.wbs.cz/ . Kluci nektere znaji, takze muzou pomoct ;)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... | Michal.R6 | 4 | 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6 |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |
Aprilia RSV nestabilni volnobeh Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1... | krusi | 9 | 24.2.2020 v 18:09 Sculptor |
Brzdovy trmen predni Aprilia rsv 10... Aprilia RSV 1000 Factory | krusi | 5 | 10.12.2019 v 21:19 Ti_rex |