Téma: Rada pro blbca :)
 
3.7.2012 v 19:04
Ja vim, ze se zeptam, asi jako uplny vul, ale zajimalo by me, jestli se nejaka silnicni motorka s obsahem 50 ccm prodava v 4T a V4. Vim, ze se s motorem, techto parametru vyrabi skutry, ale nevim jestli i silnicni...

Diky za odpoved, Honza

Rada pro blbca :)

3.7.2012 v 19:34 | Nahoru | #1
padina 4 válec?
těžko..

Rada pro blbca :)

3.7.2012 v 19:41 | Nahoru | #2
4T ano, ten 50ccm V4 bych chtěl taky vidět.

Rada pro blbca :)

3.7.2012 v 19:51 | Nahoru | #3
vim že guzzi dělala 125ccm 4válec, ale o moto 50ccm se 4 válcema nevim..
jestli někdy něco takového bylo je možné, ale momentálně nikdo nic takového nevyrábí.. (myslím)

1 reakcí na tento příspěvek Rada pro blbca :)

3.7.2012 v 19:59 | Nahoru | #4
nemyslis 4v?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada pro blbca :)

3.7.2012 v 20:12 | Nahoru | #5
DRN.> já?

ne, myslím 125ccm 4válec.

Viděl jsem jí na vlastní oči

jo, pořád myslím na ten printscreen, ale nevim kdy se k tomu dohrabu.. jen že jsem nezapomněl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada pro blbca :)

3.7.2012 v 20:36 | Nahoru | #6

dva_hrnce píše: DRN.> já?

ne, myslím 125ccm 4válec.

Viděl jsem jí na vlastní oči

jo, pořád myslím na ten printscreen, ale nevim kdy se k tomu dohrabu.. jen že jsem nezapomněl


to bylo na nej, jestli si to neplete a nemysli ctyrventil, si nejsem jistej ale myslim ze zavodni 50 byla 4 val, kdysi to bylo bud v cmn, motocyklu supermotu nebo motohousu, ale projizdet to kvuli tomu nebudu

(reakce na) Rada pro blbca :)

3.7.2012 v 20:42 | Nahoru | #7
DRN.> já si taky myslím že možná padina 4vál existuje, ale určitě to nebude sériovka

Rada pro blbca :)

3.7.2012 v 20:57 | Nahoru | #8
pravděpodobně myslí 4takt, 4 ventil...

Rada pro blbca :)

3.7.2012 v 21:59 | Nahoru | #9
padíka jsem viděl 2T dvojhrnek, ale to utíkalo. ve 4T V4 by jeden válec měl objem 12,5ccm ventily by musely ovládat pružiny z propisky, a točit by to muselo alespoň 50 000ot/min, špajzku nejmíň na 20 kvaltů.

1 reakcí na tento příspěvek Rada pro blbca :)

4.7.2012 v 05:42 | Nahoru | #10
Honda RC116

50 cc RC116
Difference between the RC115 and the RC116 is a new bore and stroke, now being 35.5 x 25.14 mm. Power output is 16 bhp at 21,500 rpm. This means 320 bhp per litre and a Pme of nearly 16 kg/cm2 ! As regards bhp per litre, this is a figure that has never been surpassed by any naturally aspirated four stroke engine, and even today's formula 1 cars with their special fuel brews cannot hold a candle to it. I know this is not a totally fair comparison, but it gives an idea of the level of four stroke technology nearly 40 years ago. This engine is the most advanced of all the Honda engines. Red line at 22,500 rpm. Carburettors have flat slides. The gearbox contains a nine speed cluster. Dry weight of the bike is 58 kg. The piston pin has a diameter of 9 mm and weighs 6 g. The inlet valve head is 13 mm, the exhaust valve head is 11.5 mm, and the stems are 3.5 mm diameter. Weight of the exhaust valve: 6 g.

(reakce na) Rada pro blbca :)

4.7.2012 v 15:14 | Nahoru | #11
Tysa> já myslel tu 2T suzuki, ta RC116 ale taky neni V4 ale ředovej dvouvál.

2 reakcí na tento příspěvek Rada pro blbca :)

4.7.2012 v 17:08 | Nahoru | #12
Omlouvam se, asi to byl 4ventil :). Pardon, vim, ze ta firma co vyrabi ty retro skutry, to vyrabi. A ja to blbe pochopil. Myslel jsem na zavodni motorku s co nejlepsim zvukem a nejmensim obsahem, idealne 50. Me staci, kdyz to ma zvuk peknej, ne kdyz to vali 200. A idealne 50ka, jelikoz mam cerstvy ridicak B a ... auto je neprakticke...

(reakce na) Rada pro blbca :)

5.7.2012 v 09:36 | Nahoru | #13

Xaphan69 píše: Omlouvam se, asi to byl 4ventil :). Pardon, vim, ze ta firma co vyrabi ty retro skutry, to vyrabi. A ja to blbe pochopil. Myslel jsem na zavodni motorku s co nejlepsim zvukem a nejmensim obsahem, idealne 50. Me staci, kdyz to ma zvuk peknej, ne kdyz to vali 200. A idealne 50ka, jelikoz mam cerstvy ridicak B a ... auto je neprakticke...



no tak maloobjemové 4T mají tak krásný zvuk jako sekačka na trávu nebo centrála . bral bych jedině 2T

Rada pro blbca :)

5.7.2012 v 11:15 | Nahoru | #14
Ok, takze u 50 asi skoncim u 40 let stare klasiky :).

(reakce na) Rada pro blbca :)

5.7.2012 v 16:02 | Nahoru | #15

Xaphan69 píše: Omlouvam se, asi to byl 4ventil :). Pardon, vim, ze ta firma co vyrabi ty retro skutry, to vyrabi. A ja to blbe pochopil. Myslel jsem na zavodni motorku s co nejlepsim zvukem a nejmensim obsahem, idealne 50. Me staci, kdyz to ma zvuk peknej, ne kdyz to vali 200. A idealne 50ka, jelikoz mam cerstvy ridicak B a ... auto je neprakticke...



Pokud to chces ridit s B, tak musi byt i rychlost v TP 45 km/h...

Rada pro blbca :)

5.7.2012 v 16:17 | Nahoru | #16
vsak a co.. tady mas valec z 80ccm V4

levny nahradni dily... to je super

Naposledy editováno 05.07.2012 16:18:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist