paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Elektrika? a co vlastně?
14.6.2012 v 22:56
Zdravím motorkáři. Řeším teď problém na TDRku. Měl jsem problém se zapalováním že se mi rozpadlo jadro cívky! Civku jsem dal na opravu a najezdil asi 5 tisíc. Teď se mi to zpravené místo zase po*ralo... Opět jsem to zpravil a děla mi to to samé co to dělalo před tím než se to pokazilo... Což je: Když mam studenou moto tak ji nastartuju okamžitě Když se zahřeje tak někdy chytne někdy ne. Když jedu tak jak se otačky dostanou pod 5 tisíc tak to chcípne a nejde nastartovat někdy to chípne třeba na volnoběh jindy to zase jede bez problému. Nevím si s tím už rady čím to muže byt. Za nazory předem díky ;)

2 reakcí na tento příspěvek Elektrika? a co vlastně?

14.6.2012 v 23:01 | Nahoru | #1
bude to tou cívkou, sežeň jinou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika? a co vlastně?

14.6.2012 v 23:03 | Nahoru | #2
dva_hrnce> ta cívka ma společne jádro s celým statorem takže jedině cele nové zapalovani. Ale v tom případě proč to 5 tisíc km zvládlo bez problému...?

(reakce na) Elektrika? a co vlastně?

14.6.2012 v 23:04 | Nahoru | #3
dva_hrnce> Je opravená dívali jsme se naní a je dobrá tam musí být chyba jinde

Elektrika? a co vlastně?

14.6.2012 v 23:08 | Nahoru | #4
Teď se mi to zpravené místo zase po*ralo... Opět jsem to zpravil a děla mi to to samé co to dělalo před tím než se to pokazilo...

Tak dle selského rozumu je to jasný.

Nevim no, můžeš projít kabely, kontakty, kouknout na baterku, zda jsou kontakty čisté a utažené, zkontrolovat kostru..

(reakce na) Elektrika? a co vlastně?

14.6.2012 v 23:08 | Nahoru | #5

tylki píše: dva_hrnce> ta cívka ma společne jádro s celým statorem takže jedině cele nové zapalovani. Ale v tom případě proč to 5 tisíc km zvládlo bez problému...?



nevim, všechno má svou životnost, všechno se jednou vysere..

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika? a co vlastně?

14.6.2012 v 23:09 | Nahoru | #6
jo ještě něco jsem zapoměl napsat. TDR jde nastartovat i bez baterky tak jsem to zkusil roztlačit bez baterky a zahřata chytla na první drnc...

(reakce na) Elektrika? a co vlastně?

14.6.2012 v 23:12 | Nahoru | #7
tylki> tak skoukni kable od baterky, to by mohlo být ono

ed: a u starteru..

Naposledy editováno 14.06.2012 23:12:23

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika? a co vlastně?

14.6.2012 v 23:16 | Nahoru | #8
kouknu cele to prolezu a uvidím akorat mě zaraží proč to dělá když se to zahřeje...

(reakce na) Elektrika? a co vlastně?

14.6.2012 v 23:17 | Nahoru | #9
tylki> ptž se s teplotou mění vlastnosti materiálů, může tam být někde studeňák, přechoďák.. elektrika je svině

Elektrika? a co vlastně?

14.6.2012 v 23:23 | Nahoru | #10
no sám to mužu potvrdit jsem elektrikář ale s tím si nevím rady... ještě mě napadlo že když se to zahřeje tak jak se rostahne magneto a ty cívky trochu tak se mužou třit o sebe a proto to ve vysokych otačkach jede a od 5 tisíc to chcípne a jak to schladne tak se to jakoby odlepí od sebe a jede to než se to zase zahřeje... tod muj nazor už uvažuju uplně nad vším.. :D

Elektrika? a co vlastně?

15.6.2012 v 01:51 | Nahoru | #11
Kup novou indukčku, třeba na wemoto. Je to za pětikilo. Někdy i když proměříš ohmmetrem tak je odpor dobrý, ale pod zátěží se jebe.

Podle manuálu na DT si změř odpor cívky, jestli bude špatný tak je dead na 100 péro, držím palce

Naposledy editováno 15.06.2012 01:52:19

Elektrika? a co vlastně?

28.6.2012 v 13:30 | Nahoru | #12
Vy jste mechanici proměř cívku bud má nekonečno nebo nulu zbytek tě musí napadnut samého
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 Včera v 15:34 Beranidlo
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist