2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
Everest píše: já s laďákem neprošel
S laďákem nebo s otevřenou rourou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
Everest píše: já s laďákem neprošel
kde si byl na stk? v krpoli? A když kvuli něčemu neprojdu,tak to musím napravit do měsíce,takže když tam ještě ten den zajedu a nahodím origo věci,tak nebudu nic platit a tak?Naposledy editováno 22.06.2012 11:24:17
FiZzeR píše: Nevyhodili mě za ně, ale v kontrole "éček" byli vždy velice důslední Zejména co se osvětlení a pneumatik týče.
Přesně tak i já to mám stejný. Prošel jsem, ale kontrola E byla důsledná. Zrcátka, světla, blinkry, výfuk a rozměry pneu. Jen u plexi mi nic nekontroloval - asi pozapoměl
1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
Kreuz_GSR píše: A jeste jedna otazka: Kdyz si koupim zavodni vyfuk a k tomu db killer, tak je vsechno v poradku??? Moc se v tom nevyznam
není to v pořádku, pořád je to laďák bez homologace jak PČR, tak STK prostě budou chtít vidět to Éčko na koncovce
2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
Everest píše: z-x-r> ikdyž máš Ečko tak technik chce poslech a pak i vložku v koncovce.
Tak poslouchat muze jak chce...Rad mu to i voturuji...jestlize nema homologovanej merak na mereni DB samo ze nema tak ho poslu vis kam.
To uz pak ams nejakeho curaka a muzes mu to rici. E to ma a tim to hasne
1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
1)
Technik na STK mi sdělil, že laufy od RP tuningu jsou pro daný typ motocyklu nepřípustné a buď přijedu s origo laufama, anebo namontuju laděné laufy s příslušnou homologací včetně tlumících vložek a pak mi tu STK na 2 roky dá, jinak ne!
2)
Dále jsem překračoval stanovenou šířku vozidla danou výrobcem(měl pravdu hoch), protože jsem měl namontované podotýkám homologované blinkry od fy Kellerman v koncích řídítek a musel jsem je také odmontovat a namontovat origo, abych dostal STK.
3)
Dá se říct moje blbost,že jsem měl namontován nehomologovaný typ zpětných zrcátek, protože ty origo v půlce 1.sozóny konkrétně klouby kde se zrcátko natáčí šly ke všem čertům a za to mne také poslal na opakovačku na STK a měl pravdu.
Motocykl mám origo koupený u dealera v r 2002 a za 3 periody STK u různých STK (1xTišnov,1x Brno kr.Pole a 1x Blansko) se mi nestalo, že by mne vyhodili za zmíněné 3 závady na motocyklu.
Akorát vždycky byla menší připomínka ze strany technika na STK:na laděný laufy pane nezbylo viďte a se sarkastickým dovětkem něco o cizině a placení tučných pokut za nehomologované koncovky mi dal bez problému STK na motku.
Byl jsem se před měsícem informovat na STK v Brně kr. poli, jak je to s posuzování techn. stavu vozidla u jednotlivých STK a bylo mi doslova řečeno, že každý technik může a nemusí nahlédnout pečlivěji do základních dat výrobce včetně velkého TP a podle toho se také odvíjí styl STK daného vozidla.
Připadne mi, že pomalu je pryč doba kdy ještě jde sehnat STK bez vozidla, anebo technici na všechno s...i
No toď moje zkušenost s STK obecně a origo laufy za mne určitě neprodávat.
Čus S
2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
SirIndy píše: Sundani kapot je prece jejich prace.
Sundáni kapot není jejich práce. Je to práce autorizovanýho servisu. A sundávat kapoty na motorce není ani moje povinnost. Nejsem odborník.
Pracky bych jim usekal, kdyby mi na to začali chmatat.
Naposledy editováno 22.06.2012 17:54:10
1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
Naposledy editováno 23.06.2012 00:09:14
1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
Byl jsem se svejma motorkama na technické hodněkrát (naposledy +/- ty dva roky zpátky) a vždycky to bylo o tom přijet, zůstat stát na parkovišti, nechat zkontrolovat čísla, světla a klakson a zase odjet, nikdy nikoho nezajímaly věci jako laďáky, rozměr pneu ani jejich stav (prošly na 0.5 milimetru sjetý gumy jinýho rozměru než v TP), natožpak blinkry nebo zrcátka (ikdyž poslední dvě věci jsou asi jediný, kde bych prudění považoval za opodstatněný), to už vůbec nemluvím o nějakým najíždění na rampu; a najednou takovejch příspěvků s vyhazovama za pičoviny..
..shodou okolností jsem pár týdnů zpátky mluvil s kámošem, kterej má tak trochu blízko k STK, kam jsem jezdil nejčastějc, a taky mi bylo doporučeno, ať mě ani nenapadne tam jezdit, že tam poslední rok magoří a pičujou za nesmysly..
To aby člověk začal řešit STK takovým tím dražším způsobem ne až když vyloženě potřebuje, ale radši preventivně..nerad bych se třeba dozvěděl, že rozměr pneu 190/55 místo 190/50 je nebezpečná závada..