2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
Everest píše: já s laďákem neprošel
S laďákem nebo s otevřenou rourou?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
Everest píše: já s laďákem neprošel
Naposledy editováno 22.06.2012 11:24:17
FiZzeR píše: Nevyhodili mě za ně, ale v kontrole "éček" byli vždy velice důslední Zejména co se osvětlení a pneumatik týče.
Přesně tak i já to mám stejný. Prošel jsem, ale kontrola E byla důsledná. Zrcátka, světla, blinkry, výfuk a rozměry pneu. Jen u plexi mi nic nekontroloval - asi pozapoměl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Kreuz_GSR píše: A jeste jedna otazka: Kdyz si koupim zavodni vyfuk a k tomu db killer, tak je vsechno v poradku??? Moc se v tom nevyznam
není to v pořádku, pořád je to laďák bez homologace
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
Everest píše: z-x-r> ikdyž máš Ečko tak technik chce poslech a pak i vložku v koncovce.
Tak poslouchat muze jak chce...Rad mu to i voturuji...jestlize nema homologovanej merak na mereni DB samo ze nema tak ho poslu vis kam.
To uz pak ams nejakeho curaka a muzes mu to rici. E to ma a tim to hasne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
1)
Technik na STK mi sdělil, že laufy od RP tuningu jsou pro daný typ motocyklu nepřípustné a buď přijedu s origo laufama, anebo namontuju laděné laufy s příslušnou homologací včetně tlumících vložek a pak mi tu STK na 2 roky dá, jinak ne!
2)
Dále jsem překračoval stanovenou šířku vozidla danou výrobcem(měl pravdu hoch), protože jsem měl namontované podotýkám homologované blinkry od fy Kellerman v koncích řídítek a musel jsem je také odmontovat a namontovat origo, abych dostal STK.
3)
Dá se říct moje blbost,že jsem měl namontován nehomologovaný typ zpětných zrcátek, protože ty origo v půlce 1.sozóny konkrétně klouby kde se zrcátko natáčí šly ke všem čertům a za to mne také poslal na opakovačku na STK a měl pravdu.
Motocykl mám origo koupený u dealera v r 2002 a za 3 periody STK u různých STK (1xTišnov,1x Brno kr.Pole a 1x Blansko) se mi nestalo, že by mne vyhodili za zmíněné 3 závady na motocyklu.
Akorát vždycky byla menší připomínka ze strany technika na STK:na laděný laufy pane nezbylo viďte a se sarkastickým dovětkem něco o cizině a placení tučných pokut za nehomologované koncovky mi dal bez problému STK na motku.
Byl jsem se před měsícem informovat na STK v Brně kr. poli, jak je to s posuzování techn. stavu vozidla u jednotlivých STK a bylo mi doslova řečeno, že každý technik může a nemusí nahlédnout pečlivěji do základních dat výrobce včetně velkého TP a podle toho se také odvíjí styl STK daného vozidla.
Připadne mi, že pomalu je pryč doba kdy ještě jde sehnat STK bez vozidla, anebo technici na všechno s...i
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
No toď moje zkušenost s STK obecně a origo laufy za mne určitě neprodávat.
Čus S
2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
2 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK-laďáky a homologace výfuků
SirIndy píše: Sundani kapot je prece jejich prace.
Sundáni kapot není jejich práce. Je to práce autorizovanýho servisu. A sundávat kapoty na motorce není ani moje povinnost. Nejsem odborník.
Pracky bych jim usekal, kdyby mi na to začali chmatat.
Naposledy editováno 22.06.2012 17:54:10
1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
Naposledy editováno 23.06.2012 00:09:14
1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
Byl jsem se svejma motorkama na technické hodněkrát (naposledy +/- ty dva roky zpátky) a vždycky to bylo o tom přijet, zůstat stát na parkovišti, nechat zkontrolovat čísla, světla a klakson a zase odjet, nikdy nikoho nezajímaly věci jako laďáky, rozměr pneu ani jejich stav (prošly na 0.5 milimetru sjetý gumy jinýho rozměru než v TP), natožpak blinkry nebo zrcátka (ikdyž poslední dvě věci jsou asi jediný, kde bych prudění považoval za opodstatněný), to už vůbec nemluvím o nějakým najíždění na rampu; a najednou takovejch příspěvků s vyhazovama za pičoviny..
..shodou okolností jsem pár týdnů zpátky mluvil s kámošem, kterej má tak trochu blízko k STK, kam jsem jezdil nejčastějc, a taky mi bylo doporučeno, ať mě ani nenapadne tam jezdit, že tam poslední rok magoří a pičujou za nesmysly..
To aby člověk začal řešit STK takovým tím dražším způsobem ne až když vyloženě potřebuje, ale radši preventivně..nerad bych se třeba dozvěděl, že rozměr pneu 190/55 místo 190/50 je nebezpečná závada..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek STK-laďáky a homologace výfuků
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)