paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jaký karburátor
10.1.2011 v 10:41
Zdravím, po dlouhém trápení jsem se rozhodl vyměnit originální karbec Dell Orto za jiný spolehlivější. Poradte mi někdo jaký a jak ho nastavit, nejlépe podle osobní zkušenosti. Vyplatí se koupit nějaký starší, nebo nový? Jo, mám KTM 620 SC r.v. 96

Jaký karburátor

10.1.2011 v 12:07 | Nahoru | #1
Jediný 100% funkční karbec keihin FCR-41(39).Na rozdíl od D-O je natryskování (stylem pokus omyl), otázka jednoho príma odpoledne .
Nový je ale "darda" a o slušné jeté je celkem nouze

Jaký karburátor

10.1.2011 v 12:16 | Nahoru | #2
z ameriky jedine...

Jaký karburátor

10.1.2011 v 12:40 | Nahoru | #3
já sehnal svůj FCR39MX zbrusu novej na eBay za 7500 (bez cla)
např. tady na FCR 40 nabídka zde
a FCR 41 zde

Naposledy editováno 10.01.2011 13:41:50

Jaký karburátor

10.1.2011 v 13:49 | Nahoru | #4
A co třeba Mikuni? Dá se taky použít? Nemá v sobě ten Keihin nějakou elektroniku? Přeci jen na tom mém veteránu je drátů poskromnu.

Jaký karburátor

10.1.2011 v 14:01 | Nahoru | #5
Keihin může mít pouze Throttle position sensor TPS ale ten nemusí být zapojen (já třeba měl TPS konektor ale nezapojoval sem ho) ale vyráběj se i verze bez TPS takže spíš podle toho co si koupíš za verzi, ale jinak pokud by ti teda nestačil výbornej FCR karbec kterej je fakt promakanej, tak mužeš kouknout po Mikuni TM40, ale osobně bych FCR(jednoduchý, hafo náhradní dílů, trysek, atd) a pak pokud si zvolíš FCR tak se musíš rozhodnout:
1-novější FCRněcoMX-má speciální plovákovou komoru pro krosácký použití nebo starší FCRněco
2-TPS?
3-Hot start čudl?
4-adaptér na přírubu potřeba?
5-vhodná příruba?
6-tryskování-jsou rozdíly v číslování trysek podle výrobce, já jsem proto jel jenom v tryskách který byly číslovaný podle Keihinu

jinak jediný co mi na FCR vadí jsou mdlé pružinky akcelerační pumpy, ale vyměnil jsem jí za Merge APS pružinu a hotovo.

Naposledy editováno 10.01.2011 15:17:56

Jaký karburátor

10.1.2011 v 21:49 | Nahoru | #6
jedině Keihin FCR 41

Naposledy editováno 10.01.2011 21:51:30

Jaký karburátor

10.1.2011 v 23:13 | Nahoru | #7
ono nemůžeš zas aplikovat čim větší difuzor tim lepší, pro 620SC je standardní průměr 40 což je pro tehle objem dostačující a karburátor pak pracuje v režimu kdy jeho potenciál může být využit přiměřeně k motoru, předimenzovanej průměr difuzoru zas neni moc vhodný, vzhledem k tomu že to nebude asi závodně upravenej motor. a taky se změní velikosti trysek atd atd. Furt je lepší precizně natryskovaný a načasovaný FCR40 než průměrné tryskování v FCR41

Naposledy editováno 10.01.2011 23:17:27

Jaký karburátor

11.1.2011 v 09:07 | Nahoru | #8
Dobře tedy, nebudu zkoumat a jdu shánět Keihin. Poradte jaký průměr trysek. Průměr difuzoru 40 jsem nikde nenašel, jen 41 a 39.

1 reakcí na tento příspěvek Jaký karburátor

11.6.2012 v 21:20 | Nahoru | #9
co je na tom Dellortu tak špatnýho?

(reakce na) Jaký karburátor

13.6.2012 v 14:13 | Nahoru | #10

PJ_1986 píše: co je na tom Dellortu tak špatnýho?


To by mě taky moc zajímalo ... když už jsem v dobré víře vyhodil celoroční kapesné za párek DO PHF :)

Jaký karburátor

12.3.2013 v 11:10 | Nahoru | #11
Zdar, jezdim Dellorto PHM 40 na LC4 Duke a je to super. Jen mám lehčí potíže se startama.Ale na tom už pracuju



Jaký karburátor

1.12.2014 v 13:52 | Nahoru | #12
Kdyby někdo chtěl, mám k mání jeden Keihin FCR 38 a jeden Dell Orto PHM 40

Naposledy editováno 01.12.2014 14:01:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 620 microfiltr KTM 620 SC al3 4 12.1.2020 v 17:42 al3
Rychle zahřátý motor KTM 620 KTM LC4 620, KTM 620 SC, KTM Duke 620, KTM 620 EGS, ... Redys123 2 15.9.2018 v 12:06 Dolph-cz
Jak startovat KTM 620 dekompresorem KTM 620 SC ladagolf 3 23.6.2018 v 00:09 vašule
Problem z nastartovanim KTM 620 SC Lukas22 18 18.1.2018 v 07:46 Moto-Stastny
Oprava karteru nebo výměna za nový? KTM LC4 640, KTM 620 SC, KTM 620 Supermoto, KTM 640 ... RadWor 1 27.7.2017 v 22:09 2stroke


TOPlist