A takto měl vypadat Transalp 750 2006 http://transalp.mfo...a-transalp-2006-750/
1 reakcí na tento příspěvek Transalp XL 700V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
S ohledem na uroven silnic v nasem statecku mam dojem, ze nam casem nezbude nic jinyho, nez prave cendura. Uz v soucasnosti je pravy pruh D1 na prekousnuti jazyka a lepsi to jen tak nebude ....
1 reakcí na tento příspěvek Transalp XL 700V
a pokud ano, pak to bude takový terén, který bez problémů zvládne i nový model.
Takže echtenduristi máte smůlu, je Vás málo, nás spokojených cenduristů co v kombinaci cenduroxsilnice spatřujeme samý výhody, a nepotřebujeme drtit terén, je holt víc ;)
taky mě zajímá, jak vy si to vaše echtenduro vlastně představujete?
Ale cestovní enduro jako takové má na dnešních silnicích navrch,tomu nemůže nic konkurovat,ať je to Honda,Sůza.Pegaso nebo cokoliv jiného.Ovšem echtenduro-skutečně do lesa i na dovču-je jen LC 4 a Chalenger-vše ostatní je úzce vyhraněné-buďto se kloní k silnici,nebo do lesa. :P P-H
já si na nějaký soudy počkám na výstavu, podle fotek se mi líbí, ale fotka není reál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
S ohledem na uroven silnic v nasem statecku mam dojem, ze nam casem nezbude nic jinyho, nez prave cendura. Uz v soucasnosti je pravy pruh D1 na prekousnuti jazyka a lepsi to jen tak nebude .... [/quote]
Ty jezdíš na motorce v pravém pruhu?:D Já teda ne :P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
S ohledem na uroven silnic v nasem statecku mam dojem, ze nam casem nezbude nic jinyho, nez prave cendura. Uz v soucasnosti je pravy pruh D1 na prekousnuti jazyka a lepsi to jen tak nebude .... [/quote]
já teda nevím kde lidi jako ty bydlí... :rolleyes: :lol: :P
http://forum.motorka...ewtopic.php?id=26580
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
Ano, na rozdil od vetsiny egomaseru pouzivam levy pruh pouze docasne, kdyz chcu predjet neco, co se mi mota pred prednim kolem. Jinak si to pokojne vrnim rychlostma zpravidla mezi 90 a 120 (podle nalady a situace) v pravym pruhu. Teda aspon takhle to praktikuju na vetsine silnic od okresek po dalnice, s vyjimkou prave D1, protoze tam ten pravej pruh fakt nedavam :puke:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
karf píše: já teda nevím kde lidi jako ty bydlí... :rolleyes: :lol: :P
http://forum.motorka...php?id=26580 [/quote]
Trosku nechapu souvislosti, co tim myslis... chytrymu napovez, do blbyho kopni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
Nevyměníme ty naše CBF 1000 za nového Transalpa??? :P
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
Ano, na rozdil od vetsiny egomaseru pouzivam levy pruh pouze docasne, kdyz chcu predjet neco, co se mi mota pred prednim kolem. Jinak si to pokojne vrnim rychlostma zpravidla mezi 90 a 120 (podle nalady a situace) v pravym pruhu. Teda aspon takhle to praktikuju na vetsine silnic od okresek po dalnice, s vyjimkou prave D1, protoze tam ten pravej pruh fakt nedavam :puke: [/quote]
No, na okreskách taky jezdím v pravém, tedy jediném pruhu :D Jinak na dálnicích mezi kamionama teda rozhodně nejezdím, ani v autě, to je dost vohububu :/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
Ano a takovy ty, co v aute nechteji jezdit mezi kamionakama, pak musim predjizdet zprava, coz je dost vohububu :cool:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
Ano a takovy ty, co v aute nechteji jezdit mezi kamionakama, pak musim predjizdet zprava, coz je dost vohububu :cool: [/quote]
A já myslel, že jezdíš 90-120 :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
Presne tak a to i ve chvilich, kdy levy pruh zpomali pod 90, tak pokud pravej je volnejsi, drzim si svoji cestovku i nadale :shy:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
Presne tak a to i ve chvilich, kdy levy pruh zpomali pod 90, tak pokud pravej je volnejsi, drzim si svoji cestovku i nadale :shy: [/quote]
No jo, jenže to jsou ty chvíle, kdy se dva kamiony po dálnici předjíždějí deset, patnáct kilometrů... Kudy pak jedeš? :) Nebylo to téma původně o TA? :D
1 reakcí na tento příspěvek Transalp XL 700V
Jinak souhlasím s Dingem, příští generace už ty liťáky konečně dostane a lidi budou spokojený
V pravem pruhu dojedu za predjizdeny kamion a zpomalim na jeho 90ku (tedy moje spodni hranice) , cimz se dostanu pred prvni auto z cele kolony chvatalu v levem pruhu. Pote se pred nej zaradim a pokojne cekam, az kamiony usoudi, kteremu to jede vic. Jakmile se predjizdejici kamion zacne zarazovat, lehce pohnu zapestim prosvistim kolem nej (rychlosti kolem 120ti) driv, nez prvni auto za mnou vubec zacne zrychlovat, takze nikoho nezdrzuju ani nebrzdim, presto to par chvatavcu nerozdycha a ukazuje mi, ze jsem jednicka :cool:
Homer>>
Bylo, je a bude, takze pokud jsou riditka u novyho ta siroky stejne jako u staryho, jde praktikovat ten postup, co jsem ted popsal. Pokud by riditka zuzili, mozna by se s novym TA dalo prosvistet mezi kamionama :P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
Litak na my motorce mi nevadi, ale v pripade TA si ho tam predstavit nedokazu. Ono uz na planovanym malym GeeSu to vypada, jako by tam nekdo namontoval omylem kolo z zebrinaku... viz http://www.motorkar...0201/00000024754.jpg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL 700V
A sme zase zpatky na zacatku. Jde o to, jak se co vyviji:
Suza udelala SV s levnym ale zatracene prijemnym motorem a na zaklade tohodle motoru postavila cestovni motorku. Namirena je pro skupinu lidi, kterym vyhovuje styl TDM, ale chteji vic pohodli za min penez. Proste Strom (aspon podle myho) nebyl nikdy stavenej na to, aby jezdil mimo zpevneny cesty. Jen se veze na modni vlne cestovnich endur, mezi kterymi zakonite ziskava body pri provozu na asfaltu ve vsech rezimech, ale ztraci je stejne rychle, jak se zacne ztracet asfalt nebo beton pod kolama. Fakt, ze po dodatecnem opancerovani s tim jde i "krosit" je jedna strana mince, druhou stranou je, ze to jde s uplne jakoukoliv motorkou - rek bych ze moje Piwa je toho dukazem. Tak jako tak, u moji motorky, stejne jako u stromu, zrejme konstrukteri nepocitali s provozem v rezimu, kdy od predniho kola lita i neco jinyho nez voda a kdy motorka stoji sama, aniz by pilot vyklapel stojanek.
Honda na to sla z druhy strany. Mela "hard" cestovni endurko v podobe afriky a mensiho brasky alpika. Obe s temer totoznou technikou (ano, samosebou jsou tam rozdily, ale ve srovnani TA/Strom jsou nepodstatne) - dlouhe zdvihy, plnohotnotna kola, solidne dimenzovany ram a podvozek - a to vse zabalene na cesty. Vzhled afriky automaticky evokuje dakar, takze byla blbost tyhle vyhody nevyuzit a do vzhledu zasahovat. Oproti tomu alpik postupne prochazel nekolika plastickyma operacema, ktery jsou na prvni pohled patrne. A protoze porad byla v nabidce "uz od pohledu offroadova" afrika, byla existence stejne zamerenyho TA vlastne konkurenci z vlastni staje. Navic statistiky ukazovaly (a ukazuji dotedka), ze fakt jen par procent lidi pouziva tyhle motorky mimo asfalt, ostatni bud jen chteji machrovat (stejne jako u soft offroudovych aut) nebo jim vyhovuje tahle motorka z jinych hledisek. Takze priklon k silnicnimu jezdeni na rozbitem asfaltu je logickym sledovanim zajmu zakazniku a fabrika jim proste vychazi vstric. Prestoze TA 650 vypada, ze spada do stejny tridy jako Strom, neni to tak. Porad zustava plnohodnotny offorad podvozek, jen tech plastu trosku pribylo - coz je na silnici fajn, ale mimo asfalt to znamena podstatne prodrazeni jakehokoliv odlozeni stroje
V priklonu noveho TA k silnici problem nevidim. Vidim problem v tom, ze zmizela z nabidky afrika, kterou nema kdo zastoupit (teda aspon ne u Hondy, sam za sebe tipuju, ze ji zastoupi F800GS).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 5 | 4.5.2024 v 20:32 MartinXL650V |
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp | Kratas14 | 46 | 6.2.2024 v 11:45 Radek2107 |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 6 | 13.1.2024 v 07:18 Millhausse |
Honda TransAlp XL700V - debata maji... [1, 2, 3, 4] Honda XL 700V Transalp | DoktorII | 119 | 23.12.2023 v 10:58 Millhausse |