A nejlépe rovnou s fotkou! A úplně nejlíp fotku před a po úpravách.
Naposledy editováno 07.05.2009 07:16:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
Poslední jízdy za sucha z 8.5 jsem měl kolem 2minut, ale to byl teprve začátek sezóny...rád bych se dostal na 1:58 - 1:55(to už ale pro mě bude moc na hraně)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
Sefo píše: t_freedom> No tak to radši se mnou nejezdi, jinač bys mě bral okolo :) ne já nevim hele v mostě mi to měřil brácha jen tak na mobilu a řikal 2:06 ale tomu nevěřim, ten šotek si mě určitě s někym spletl, navíc to byla moje první jízda na 1098 na okruhu, pak sem párkrát potrénoval v Brně, takže uvidíme. Třeba v Brně mi přijde, že se koně navíc hodí, v Mostě ani ne. Navíc to bylo na Ducati day, kdy se mi tam motal vždycky nějakej přiblblej Monster nebo stará Multistrada :))))
a nějakej přiblblo na žlutý mrdce
Letos ducati day vypouštím. Jinak si myslím žes mohl mít něco kolem 2:00-2:05. 2:14 sem jezdil na Kozze bez 4ky a Ducna oproti tomu letěla neuvěřitelně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
Sefo píše: se mi tam motal vždycky nějakej přiblblej Monster nebo stará Multistrada :))))
... jasně Brno je rychlejší (to je jasný i z časů vs. délka tratě), já tam nejel - přecijen je to dál než Most. A Most je na motocykl mýho ražený přesně ono - dost se tam smazávaj výkonostní rozdíly strojů a vystupujou rozdíly jezdců, ačkoli řadový, litrový čtyřky mi tam nadělujou taky hafo sekund na kolo. Já ale nejsem profík a taky nechci kvůli o sekundu lepšímu času pobouchat mýho mazla, takže v klidu a bez emocí. Překonávám jen sám sebe (což často není problém vzhledem k chybám co dělám )
Tenhle rok se prej na Ducati dni budou tvořit výkonostní skupiny...tak uvidíme kdo se komu bude plíst
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
VlastíkPlamínek píše: a nějakej přiblblo na žlutý mrdce
Letos ducati day vypouštím.
Proč vypouštíš? není čas nebo je strach ? ... otázkou je, jestli to nevypustíme všichni...vzhledem k počasí
VlastíkPlamínek> No jako taky bych na to dlabal, ale zase svést se za 300 mi přijde fajn, navíc se chci podívat, jak tam někdo rozvěsí 1199 :))
1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
t_freedom píše: ...10:20 a 10:40 mám rezervovaný...střední skupina.
Já myslel, že ty jedeš skupinu, Ty, Checa, Bailyss :))
Ale chci si tam poslechnout nějakou 848 s termignonama, abych věděl jak zhruba zní SF848 s kloudnou koncovkou
A poslechem S4R taky nepohrdnu, pokud to teda celý nezabije počasí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
Sefo píše: Já myslel, že ty jedeš skupinu, Ty, Checa, Bailyss :))
nene, ti jsou přihlášeni do začátečníků na odpoledne s tebou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning Vašich Ducatek
A druhá fotka je malinkatý, leč nutný tunning. Otevřený kryt suché spojky, přítlačák+pružiny+podložky made in TITANIUM PRO (CNC racing) a v neposlední řadě tovární kit TERMIGNONI (koncovky + filtr + řídící jednotka) originál věci zabaleny a uloženy do krabice. jo a ještě karbonový TANKPAD made in DUCATI PERFORMANCE.
Upřímně řečeno víc toho tahle motorka ani nepotřebuje. No dobrá, ještě snad vyměnit ostatní plastové díly za karbonové a semišové sedadlo z edice DUCATI CORSE a dalších 1000 pičičand z katalogu DUCATI PERFORMANCE. Ovšem když to člověk spočítá, mohl by si pomalu postavit druhého SF vedle do garáže. Vše je jen otázka peněz.
Naposledy editováno 08.07.2012 17:45:05
Zde na Motorkářích jsem sehnal použité ultralehké sklopné racingové přepáčko od f. LIGHTECH a po drobných úpravách namontoval na hliníkovou kolíbku okolo motoru.
Výsledkem je pozice stupaček o cca 2cm výše a cca 8cm více vzadu,což se ukázalo jako parádní. Dovoluje mi to celkem dost hlubší náklony,no a ty pohorky si teď rasím o hodně více (do prdele sakra). Posledním efektem téhle akce je zhruba poloviční váha obou sestav oproti původním stupačkám. Estéty potěší jistě i pohled na CNC záležitost...
1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
1 reakcí na tento příspěvek Tuning Vašich Ducatek
duc duc duc
jelikož jsem měl vždy japonce a o ducati jsem se nikdy prakticky nezajímal,tak bych chtěl poradit-na co dát pozor u takto starého kousku? Je to cca originál? Na co se mám u takovéhoto kusu cca připravit co se servisu týče
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S | Ivo7 | 25 | 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |