Naposledy editováno 22.03.2016 16:55:56
http://www.motops.cz...ro-suzuki-motocykly/
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
ja bych zacal od nejjednodussich a tim padem nejlevnejsich veci, tohle si nech az nakonec:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
http://www.motops.cz...00-kawasaki-klv1000/
The TRE is a device which allows much better throttle response in the first 4 gears on all EFI Suzuki sportbike models.
What the Suzuki has done is to make a separate ignition map for each gear which limits the power and smoothness of your Suzuki in the first 1/2 turn of the throttle in gears 1 through 4.
Ivan was clever in the design of the Timing Retarder Eliminator. It still allows full timing at full throttle. As you shift up through the gears, the amount of throttle needed to access the advance curve decreases, until you make it into 5th gear and then it's gone. You have nice, smooth operation.
The TRE005 is a SMART TRE's. It has an internal computer chip and require no adjustments to idle speed or fuel mixture to maintain smooth idle quality, it also will not disturb the cold start fast idle quality.
Wouldn't you like your 2001-2005 Suzuki GSXR600 / 1998-2005 Suzuki GSXR750 / 2001-2004 Suzuki GSXR1000 /1999-2007 Suzuki GSXR1300 /1998 & up Suzuki TL1000R & S / 2003 & up Suzuki SV1000 to respond just as smoothly in the lower gears?
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
eddie80 píše: Cau mari, je tam origo filtr, jen ty laufy jsou tam dany bez jakyhokoli odladeni.
ahoj, zkusil bych si od někoho půjčit KN-ko a nebo ho zkus vyfoukat, jestli třeba neni moc zasranej, ale spíš bych věřil, že by mohl pomoci ten KN filtr.
mari píše: ahoj, zkusil bych si od někoho půjčit KN-ko a nebo ho zkus vyfoukat, jestli třeba neni moc zasranej, ale spíš bych věřil, že by mohl pomoci ten KN filtr.
myslím. že nemá cenu filtr foukat, to by musel být vyloženě zabetonovaný a to už je lepší ho zahodit. Novým filtrem se ale určitě nic nezkazíš, určitě lepší začít od toho nejjednodušího. Taky mám na buse Gipro a cukání žádné, motorka zjančenější není, o to strach mít nemusíš... Fakt je , že už ho používám asi čtvrtou sezónu, teď už si moc nevybavuju, jak to fungovalo před jeho montáží, myslím, že necukala ani předtím a to dělám jen běžný údržby, s podtlakama ani klapkou jsem nikdy nic nedělal..
no to bych musel uplně změnit styl ježdění. před zatáčkou většinou brzdim motorem, protože neumim podržet plyn před zavřenim do toho ještě brzdit. u busy je to tak, že když nezavřu plyn uplně, tak prostě motorka zrychluje, a to se do zatáčky nehodí :)
Tak se nauč před zatáčkou podřadit o kvalt níž než jsi zvyklej a drž otáčky motoru ve vyšším spektru po celou dobu zatáčení.
No a pak Ti odpadne nějaký cukání motoru v nižších ot. a máš po problému a nemusíš nic zbytečně ladit.
Můj názor je, že nějaký extra vychytávání seriové závady cukání motoru v nižších ot. bude stát spoustu námahy a taky peněz a to se moc nevyplatí, ale jak se říká proti gustu..
Dyť z Busou se musí přece jezdit imrvere naplno nee..
Čus S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
Dawe02 píše: assassin> FTDIcko, krabicka, jeden MCU a 4500kc. Slusny obchod. To by me zajimalo jestli ta specka ze Suzuki utekla, nebo to vse je reverse engineering jako na ecuhacking
jo je to tak, oni healtech takhle prodavaj vic veci, nedavno zminovany speedohealer, to gipro... na tom designu neni nic slozityho, vyrobni cena par korun... ale kdyz to nedela nikdo jinej.. tak proc ne :)
tipuju ze postup jako na ecuhacking, ostatne ten commander se objevil az po tom co uz meli na ecuhacking ten soft rozebranej komplet...
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
You are the 1st person to ever say that about a Busa... as it's now 2012 and the bike is a 2001 - If it was that 'snatchy' Ivan would have made a FCE for it. The 1st bike that was proper 'snatchy' was the FZ1
TRE005... does say it makes gear changes smoother.... ( less snatchy ) ... and more power at lower rpm...
Cheers
Stephen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
assassin píše: jo je to tak, oni healtech takhle prodavaj vic veci, nedavno zminovany speedohealer, to gipro..
Pracoval jsem ted na necem podobnem, ale nesrovnatelne komplexnejsim. Prodavat se to bude za podobnou cenu... To by me zajimalo kolik ks rocne toho prodaji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
Dawe02 píše: Pracoval jsem ted na necem podobnem, ale nesrovnatelne komplexnejsim. Prodavat se to bude za podobnou cenu... To by me zajimalo kolik ks rocne toho prodaji.
Ty commandery asi nic moc, ale to gipro vidam na kazdy druhy moto, je teda fakt ze v mem okoli se potkam prevazne se samejma tech nadsencema tady z fora
No poridil sem si tablet, uz sem ho nacpal dokumentaci k tem mcu, tak sem zvedav jestli neco nastuduju jak sem si puvodne myslel. Kdyby jo tak bych asi nejaky takovy udelatka vypustil taky
1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa
Naposledy editováno 20.05.2012 09:33:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa
Gutaperca píše: Ahoj, sleduji se zájmem tohle vlákno. Moje busa dělá to samé. Při stabilní jízdě, většinou v obci, motorka cuká, zrychluje a ubírá aniž bych o chlup pohnul plynem. Má to zmíněné Gipro Atre nějaký vliv na to cukání,nebo je to prostě jen ukazatel zařazené rychlosti? A co je ten TPS senzor? Jsem v údržbě víceméně laik, tak pokud mi to někdo přiblíží, budu moc rád. Taky bych chtěl mít hladký chod busy. Výkonu mám až až. Jinak mám laďáky a origo filtr bez jakéhokoli ladění. Napadlo mě ještě sehnat nebo vyrobit něco jako tlumící vložky abych simuloval origo výfuky, ale nevím, jestli by to mělo smysl.
Atre vliv ma, ale maji vliv i vyse zminene procedury, serizeni synchro, kontrola nastaveni tps, vse z toho ma vliv, jsou to standardni servisni procedury co se maji opakovat v pravidelnych intervalech, viz. servisni manual. Ten atre obvod ti muzu pujcit nebo prodat, pokud chces vyzkouset co dela bez nakupu toho ukazatele, nebo muzes vyrobit vlastni, vse vcetne funkce jsem popsal zde:
www.motorkari.cz/forum-detail/
Muzem se domluvit i na tom nastaveni, ale ted lehce nestiham.