paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Škubavá reakce na plyn Hayabusa
 
9.5.2012 v 23:16
Ahoj majitelé Busy, tohle téma jsem tu nenašel, tak ho zakládám :) Mám problém s odezvou plynu Busy na plynulé zrychlování a zpomalování plynem tzn se zařazenou rychlostí v nižším tempu cca 40-80 kmh. Už si nedokážu představit jemnější práci s plynem než co předvádím a motorka přesto při přechodu z decelerace do akcelerace dost nepříjemně cukne. To je na obtíž zejména v zatáčce když z předchozí decelerace motorem v apexu jemně začnu přidávat plyn s motorkou to škubne a rozhodí jí to. To nepovažuju za projev macho síly motorky odspodu, ale nedotaženost vstřikování. Kdybych se neprojel na Firebladu 2006, tak asi zapomenu, že nějaká motorka to může takhle umět, ale ten samet jsem na ničem jinym nezažil a chci ho od busy. A nechci svou vysněnou busu kvuli tomu prodávat. Kvuli tomu jsem vyměnil komplet řetězovku, gumový uložení rozety, což vyřešilo asi 50% problému, vyzkoušel jsem různý typy benzínů (jak mi poradili v dk racing :) ještě zkusim nějaký aditivum co mi tam taky poradili, ale tomuhle šarlatánství nevěřim. svíčky jsou ok. takže moje otázka zní: existuje něco co vyřeší můj problém? Umí tohle vyhladit power commander? neexistuje fuel cut eliminator pro busu, co přechod z decelerace do akcelerace vyhladí?? Je mi divný, že by to ještě nikdo neřešil, protože je to vrcholně otravná vlastnost motorky. jestli nic nevymyslím, busa půjde do světa, i když je to jinak super motorka. PS: mám tam otevřený yoshimury, jinak origo, jezdim 15 let a tohle je moje 13tá motorka, ano jsem fluktuant a tak to zůstane, ale chtěl bych tu busu aspoň na sezónu. díky moc za jakýkoli postřehy, nápady, rady....

Naposledy editováno 22.03.2016 16:55:56

1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa

20.5.2012 v 09:05 | Nahoru | #1
tak návštěva Assassina vyřešila zbytek frustrací z cukavého plynu. nainstalováno Gipro Atre, seštelované podtlaky, seřízený TPS senzor. Busa je teď krásně vyhlazená! nemůžu říct, že bych pocítil nárůst výkonu v nižší poloze plynu, jak píše gipro, ale určitě je přechod z brždění do záběru hladší a to mnohem. a o to mi šlo. není to placebo efekt, ten rozdíl je vážně cítít. díky moc Assassinovi, je precizní a šikovnej a umí seštelovat snad všechno :) a Busa je úžasná!!

Naposledy editováno 20.05.2012 09:33:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

21.5.2012 v 15:25 | Nahoru | #2
Ahoj, sleduji se zájmem tohle vlákno. Moje busa dělá to samé. Při stabilní jízdě, většinou v obci, motorka cuká, zrychluje a ubírá aniž bych o chlup pohnul plynem. Má to zmíněné Gipro Atre nějaký vliv na to cukání,nebo je to prostě jen ukazatel zařazené rychlosti? A co je ten TPS senzor? Jsem v údržbě víceméně laik, tak pokud mi to někdo přiblíží, budu moc rád. Taky bych chtěl mít hladký chod busy. Výkonu mám až až. Jinak mám laďáky a origo filtr bez jakéhokoli ladění. Napadlo mě ještě sehnat nebo vyrobit něco jako tlumící vložky abych simuloval origo výfuky, ale nevím, jestli by to mělo smysl.
Téma je zamknuto


TOPlist