globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Škubavá reakce na plyn Hayabusa
 
9.5.2012 v 23:16
Ahoj majitelé Busy, tohle téma jsem tu nenašel, tak ho zakládám :) Mám problém s odezvou plynu Busy na plynulé zrychlování a zpomalování plynem tzn se zařazenou rychlostí v nižším tempu cca 40-80 kmh. Už si nedokážu představit jemnější práci s plynem než co předvádím a motorka přesto při přechodu z decelerace do akcelerace dost nepříjemně cukne. To je na obtíž zejména v zatáčce když z předchozí decelerace motorem v apexu jemně začnu přidávat plyn s motorkou to škubne a rozhodí jí to. To nepovažuju za projev macho síly motorky odspodu, ale nedotaženost vstřikování. Kdybych se neprojel na Firebladu 2006, tak asi zapomenu, že nějaká motorka to může takhle umět, ale ten samet jsem na ničem jinym nezažil a chci ho od busy. A nechci svou vysněnou busu kvuli tomu prodávat. Kvuli tomu jsem vyměnil komplet řetězovku, gumový uložení rozety, což vyřešilo asi 50% problému, vyzkoušel jsem různý typy benzínů (jak mi poradili v dk racing :) ještě zkusim nějaký aditivum co mi tam taky poradili, ale tomuhle šarlatánství nevěřim. svíčky jsou ok. takže moje otázka zní: existuje něco co vyřeší můj problém? Umí tohle vyhladit power commander? neexistuje fuel cut eliminator pro busu, co přechod z decelerace do akcelerace vyhladí?? Je mi divný, že by to ještě nikdo neřešil, protože je to vrcholně otravná vlastnost motorky. jestli nic nevymyslím, busa půjde do světa, i když je to jinak super motorka. PS: mám tam otevřený yoshimury, jinak origo, jezdim 15 let a tohle je moje 13tá motorka, ano jsem fluktuant a tak to zůstane, ale chtěl bych tu busu aspoň na sezónu. díky moc za jakýkoli postřehy, nápady, rady....


Naposledy editováno 22.03.2016 16:55:56

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 16:24 | Nahoru | #31
Ale nic si od toho neslibuju. Spíš shoršení,když vezmu v potaz,že se otevírá při 2300 ot,tak v tomto režimu se krom rozjezdu nepohybuju. Ale mohl bych s tím zalaborovat a zkusit pár bejkáren. Nic mě to stát nebude a maximálně budu chytřejší

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 16:33 | Nahoru | #32
a tohle by nějak pomoci nemohlo?
http://www.motops.cz...ro-suzuki-motocykly/

1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 16:38 | Nahoru | #33
eddie: jo to je jeden z mnoha fuelcommanderu... tenhle teda funguje na trosku "specialnim" principu oproti power commanderu, ale jo, tohle umi upravovat smes, u tehle zarizeni ale je ta nejdulezitejsi vec ten clovek co je nastavi... ta technika uz je podruzna.

ja bych zacal od nejjednodussich a tim padem nejlevnejsich veci, tohle si nech az nakonec:)

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 16:39 | Nahoru | #34
durex: jasny, ja si myslim ze je to tam jen kvuli hluku stojici motorky... ciste teoreticky, i ta otevrena klapka nejakej prurez zabira, tzn kdyby se vyndala uplne mohlo by to malinko (neznatelne) pomoci i ve vysokejch... jo a taky kdyz se to vyhazi komplet je to aspon 150gramu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 16:41 | Nahoru | #35
assassin> FTDIcko, krabicka, jeden MCU a 4500kc. Slusny obchod. To by me zajimalo jestli ta specka ze Suzuki utekla, nebo to vse je reverse engineering jako na ecuhacking

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 16:53 | Nahoru | #36
assassin, durex: a o koupi ukazatele jsem taky už uvažoval, tenhle má v sobě to TRE zabudovaný, to je to co jsi popisoval, že jo:
http://www.motops.cz...00-kawasaki-klv1000/

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 16:57 | Nahoru | #37
jen se obávám aby ty TRE tím, že přidají výkon na nižší rychlostní stupně neudělaly tu motorku ještě víc zjančenou :) tohle o svém TRE píše výrobce IVAN, Gipro ATRE by mělo fungovat na stejným prinipu počítám nebo?
The TRE is a device which allows much better throttle response in the first 4 gears on all EFI Suzuki sportbike models.
What the Suzuki has done is to make a separate ignition map for each gear which limits the power and smoothness of your Suzuki in the first 1/2 turn of the throttle in gears 1 through 4.

Ivan was clever in the design of the Timing Retarder Eliminator. It still allows full timing at full throttle. As you shift up through the gears, the amount of throttle needed to access the advance curve decreases, until you make it into 5th gear and then it's gone. You have nice, smooth operation.

The TRE005 is a SMART TRE's. It has an internal computer chip and require no adjustments to idle speed or fuel mixture to maintain smooth idle quality, it also will not disturb the cold start fast idle quality.

Wouldn't you like your 2001-2005 Suzuki GSXR600 / 1998-2005 Suzuki GSXR750 / 2001-2004 Suzuki GSXR1000 /1999-2007 Suzuki GSXR1300 /1998 & up Suzuki TL1000R & S / 2003 & up Suzuki SV1000 to respond just as smoothly in the lower gears?

1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 19:42 | Nahoru | #38
mi to funguje bez problemu

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 21:25 | Nahoru | #39
já měl na buse Gipro Atre, powercommander+KN filtr+laďáky a jelo to hladce a bralo to o cca 0,5l míň na 100km, než bez PC!

Eddie: máš tam racing. filtr, nebo origo?

(reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 21:30 | Nahoru | #40
adahaya> dik, a pocitil jsi nejakou zmenu v rekci na plyn, nebo je to spis stejny?

1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 21:31 | Nahoru | #41
Mně to dělá také, když chci jet plynule, nezavírám plyn úplně.

1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 21:40 | Nahoru | #42
Cau mari, je tam origo filtr, jen ty laufy jsou tam dany bez jakyhokoli odladeni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 21:43 | Nahoru | #43

eddie80 píše: Cau mari, je tam origo filtr, jen ty laufy jsou tam dany bez jakyhokoli odladeni.



ahoj, zkusil bych si od někoho půjčit KN-ko a nebo ho zkus vyfoukat, jestli třeba neni moc zasranej, ale spíš bych věřil, že by mohl pomoci ten KN filtr.

(reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 21:58 | Nahoru | #44

mari píše: ahoj, zkusil bych si od někoho půjčit KN-ko a nebo ho zkus vyfoukat, jestli třeba neni moc zasranej, ale spíš bych věřil, že by mohl pomoci ten KN filtr.



myslím. že nemá cenu filtr foukat, to by musel být vyloženě zabetonovaný a to už je lepší ho zahodit. Novým filtrem se ale určitě nic nezkazíš, určitě lepší začít od toho nejjednodušího. Taky mám na buse Gipro a cukání žádné, motorka zjančenější není, o to strach mít nemusíš... Fakt je , že už ho používám asi čtvrtou sezónu, teď už si moc nevybavuju, jak to fungovalo před jeho montáží, myslím, že necukala ani předtím a to dělám jen běžný údržby, s podtlakama ani klapkou jsem nikdy nic nedělal..

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 22:10 | Nahoru | #45
filtr byl dneska venku a je cca v půlce životnosti podle servismena, kterýmu se dá věřit. gipro jsem chtěl koupit stejně, takže bych si jen přilpatil za ten s ATRE. dobrý by bylo najít někoho s busou která by se dala porovnat někde na parkovišti, jestli je to problém jen té mojí nebo to dělají všechny :)

(reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

10.5.2012 v 22:15 | Nahoru | #46
LeonKrkon> no to bych musel uplně změnit styl ježdění. před zatáčkou většinou brzdim motorem, protože neumim podržet plyn před zavřenim do toho ještě brzdit. u busy je to tak, že když nezavřu plyn uplně, tak prostě motorka zrychluje, a to se do zatáčky nehodí :)

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

11.5.2012 v 07:53 | Nahoru | #47
eddie 80 píše:
no to bych musel uplně změnit styl ježdění. před zatáčkou většinou brzdim motorem, protože neumim podržet plyn před zavřenim do toho ještě brzdit. u busy je to tak, že když nezavřu plyn uplně, tak prostě motorka zrychluje, a to se do zatáčky nehodí :)

Tak se nauč před zatáčkou podřadit o kvalt níž než jsi zvyklej a drž otáčky motoru ve vyšším spektru po celou dobu zatáčení.
No a pak Ti odpadne nějaký cukání motoru v nižších ot. a máš po problému a nemusíš nic zbytečně ladit.
Můj názor je, že nějaký extra vychytávání seriové závady cukání motoru v nižších ot. bude stát spoustu námahy a taky peněz a to se moc nevyplatí, ale jak se říká proti gustu..

Dyť z Busou se musí přece jezdit imrvere naplno nee..

Čus S

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

11.5.2012 v 07:57 | Nahoru | #48

Dawe02 píše: assassin> FTDIcko, krabicka, jeden MCU a 4500kc. Slusny obchod. To by me zajimalo jestli ta specka ze Suzuki utekla, nebo to vse je reverse engineering jako na ecuhacking



jo je to tak, oni healtech takhle prodavaj vic veci, nedavno zminovany speedohealer, to gipro... na tom designu neni nic slozityho, vyrobni cena par korun... ale kdyz to nedela nikdo jinej.. tak proc ne :)

tipuju ze postup jako na ecuhacking, ostatne ten commander se objevil az po tom co uz meli na ecuhacking ten soft rozebranej komplet...

1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa

11.5.2012 v 12:58 | Nahoru | #49
Tak jsem asi fakt divnej :) odpověď od SG motorsport:

You are the 1st person to ever say that about a Busa... as it's now 2012 and the bike is a 2001 - If it was that 'snatchy' Ivan would have made a FCE for it. The 1st bike that was proper 'snatchy' was the FZ1

TRE005... does say it makes gear changes smoother.... ( less snatchy ) ... and more power at lower rpm...

Cheers
Stephen

(reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

11.5.2012 v 13:04 | Nahoru | #50
eddie80> Hele ja chapu, ona FZ1 to dela pravda o hodne silneji...nekdo to trhnuti na Suzukach ani nepozoruje, nekomu holt vadi vic.

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

11.5.2012 v 13:14 | Nahoru | #51
eddie: hele to bude naka zanedbana udrzba :) kouknem na to...

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

11.5.2012 v 14:51 | Nahoru | #52
mi to nejak necuka,ale jezdim v jinem spektru otacek nez popisujes kde je ten problem.s tim giprem atre se mi zlepsila reakce na plyn a mam pocit ,ze jde rychleji do otacek,ale jsem lama a mozna se mi to jen zda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

11.5.2012 v 15:29 | Nahoru | #53

assassin píše: jo je to tak, oni healtech takhle prodavaj vic veci, nedavno zminovany speedohealer, to gipro..



Pracoval jsem ted na necem podobnem, ale nesrovnatelne komplexnejsim. Prodavat se to bude za podobnou cenu... To by me zajimalo kolik ks rocne toho prodaji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

11.5.2012 v 17:31 | Nahoru | #54

Dawe02 píše: Pracoval jsem ted na necem podobnem, ale nesrovnatelne komplexnejsim. Prodavat se to bude za podobnou cenu... To by me zajimalo kolik ks rocne toho prodaji.


Ty commandery asi nic moc, ale to gipro vidam na kazdy druhy moto, je teda fakt ze v mem okoli se potkam prevazne se samejma tech nadsencema tady z fora

No poridil sem si tablet, uz sem ho nacpal dokumentaci k tem mcu, tak sem zvedav jestli neco nastuduju jak sem si puvodne myslel. Kdyby jo tak bych asi nejaky takovy udelatka vypustil taky

(reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

11.5.2012 v 17:50 | Nahoru | #55
assassin> Porad je co delat. Sam tyhle hracky nestiham...tak dej vedet.

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

12.5.2012 v 18:13 | Nahoru | #56
tyvole já nechápu jak tomu můžete rozumět :) v pondělí bych měl mít aTRE, tak se ozvu, díky!

1 reakcí na tento příspěvek Škubavá reakce na plyn Hayabusa

20.5.2012 v 09:05 | Nahoru | #57
tak návštěva Assassina vyřešila zbytek frustrací z cukavého plynu. nainstalováno Gipro Atre, seštelované podtlaky, seřízený TPS senzor. Busa je teď krásně vyhlazená! nemůžu říct, že bych pocítil nárůst výkonu v nižší poloze plynu, jak píše gipro, ale určitě je přechod z brždění do záběru hladší a to mnohem. a o to mi šlo. není to placebo efekt, ten rozdíl je vážně cítít. díky moc Assassinovi, je precizní a šikovnej a umí seštelovat snad všechno :) a Busa je úžasná!!

Naposledy editováno 20.05.2012 09:33:43

Škubavá reakce na plyn Hayabusa

20.5.2012 v 19:43 | Nahoru | #58
tak super

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

21.5.2012 v 15:25 | Nahoru | #59
Ahoj, sleduji se zájmem tohle vlákno. Moje busa dělá to samé. Při stabilní jízdě, většinou v obci, motorka cuká, zrychluje a ubírá aniž bych o chlup pohnul plynem. Má to zmíněné Gipro Atre nějaký vliv na to cukání,nebo je to prostě jen ukazatel zařazené rychlosti? A co je ten TPS senzor? Jsem v údržbě víceméně laik, tak pokud mi to někdo přiblíží, budu moc rád. Taky bych chtěl mít hladký chod busy. Výkonu mám až až. Jinak mám laďáky a origo filtr bez jakéhokoli ladění. Napadlo mě ještě sehnat nebo vyrobit něco jako tlumící vložky abych simuloval origo výfuky, ale nevím, jestli by to mělo smysl.

(reakce na) Škubavá reakce na plyn Hayabusa

21.5.2012 v 20:39 | Nahoru | #60

Gutaperca píše: Ahoj, sleduji se zájmem tohle vlákno. Moje busa dělá to samé. Při stabilní jízdě, většinou v obci, motorka cuká, zrychluje a ubírá aniž bych o chlup pohnul plynem. Má to zmíněné Gipro Atre nějaký vliv na to cukání,nebo je to prostě jen ukazatel zařazené rychlosti? A co je ten TPS senzor? Jsem v údržbě víceméně laik, tak pokud mi to někdo přiblíží, budu moc rád. Taky bych chtěl mít hladký chod busy. Výkonu mám až až. Jinak mám laďáky a origo filtr bez jakéhokoli ladění. Napadlo mě ještě sehnat nebo vyrobit něco jako tlumící vložky abych simuloval origo výfuky, ale nevím, jestli by to mělo smysl.



Atre vliv ma, ale maji vliv i vyse zminene procedury, serizeni synchro, kontrola nastaveni tps, vse z toho ma vliv, jsou to standardni servisni procedury co se maji opakovat v pravidelnych intervalech, viz. servisni manual. Ten atre obvod ti muzu pujcit nebo prodat, pokud chces vyzkouset co dela bez nakupu toho ukazatele, nebo muzes vyrobit vlastni, vse vcetne funkce jsem popsal zde:
www.motorkari.cz/forum-detail/

Muzem se domluvit i na tom nastaveni, ale ted lehce nestiham.
Téma je zamknuto


TOPlist