Je mi jasné, že to bude muset do servisu, nicméně jen jsem tu chtěl zkusit, zda se třeba někomu nestalo něco podobného, abych věděl, na co se připravit (a kolik). Zvuk jsem natočil, tak to třeba někomu něco řekne...
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx10r - bouchání / klepání od motoru
GRASSEL píše: takovýhle zvuky by klika nevydávala
na 90% jsem si jistej tím rozvoďákem. Odešlo vodítko....
Klika ne. Jestli vydává zvuk klika nepoznáš, protože to 'překřičí' vršek, jak jsem psal. Píst klepe o ventil, kvůli vůli na klice.
1 reakcí na tento příspěvek Zx10r - bouchání / klepání od motoru
R3tro píše: Android.wr> Svody zkontroluju teď, musím ale kvůli tomu sundat chladič. Jinak na výpušťáku žádné špony nejsou, ale v oleji je vrstva mikroskopické metalízy
asi si mel nalakovanou kliku metlou
a ty svody uz mas? samo chladic dolu (vypustit vodu predtim, u cerpadla je vypustak)
2 reakcí na tento příspěvek Zx10r - bouchání / klepání od motoru
R3tro píše: Vodítko jsem nakonec nevyzkoušel, jelikož je tam šílený přístup. Jediné, co jsem udělal bylo, že jsem pomalu točil s rozvoďákem, ale žádný klepavý zvuk jsem neslyšel. Jinak svody jsem jen tak shlédnul, u hlavy dotáhl (byly trochu povolené, tak na 3 otáčky), ale problém se tím nevyřešil. Celé jsem je nesundaval, pač začínám být přesvědčený o tom, že je to něco v motoru. Nejen že v oleji je lehká vrstva metalízy, ale v kanystru po vylití oleje zůstaly zlatavé šponky
To samé jsem měl já. Teď se modli, aby nebyla ohlá klika a vydřený čerpadlo.
2 reakcí na tento příspěvek Zx10r - bouchání / klepání od motoru
Jinak olej měním pravidelně, buď po 6 tisicích, nebo jednou ročně a dávám tam MOTUL 5100 10W40 4T.
R3tro píše: Vodítko jsem nakonec nevyzkoušel, jelikož je tam šílený přístup. Jediné, co jsem udělal bylo, že jsem pomalu točil s rozvoďákem, ale žádný klepavý zvuk jsem neslyšel. Jinak svody jsem jen tak shlédnul, u hlavy dotáhl (byly trochu povolené, tak na 3 otáčky), ale problém se tím nevyřešil. Celé jsem je nesundaval, pač začínám být přesvědčený o tom, že je to něco v motoru. Nejen že v oleji je lehká vrstva metalízy, ale v kanystru po vylití oleje zůstaly zlatavé šponky
no, tak to je jasný... tipuju to na ojniční pouzdro
R3tro píše: Ano, souhlasím. Teď už jen vybrat nějaký dobrý servis...
Jinak olej měním pravidelně, buď po 6 tisicích, nebo jednou ročně a dávám tam MOTUL 5100 10W40 4T.
Takze tady taky v poradku. I kdyz ja pro svuj dobry pocit jezdim 300V. Ale jestli jsi vylil zlatave spony, opravdu to je na generalku, to jsem uz parkrat zazil.
(reakce na) Zx10r - bouchání / klepání od motoru
R3tro píše: Ano, souhlasím. Teď už jen vybrat nějaký dobrý servis...
Jinak olej měním pravidelně, buď po 6 tisicích, nebo jednou ročně a dávám tam MOTUL 5100 10W40 4T.
Tak to je jasný, za všechno může MOTUL, já to vždycky říkal, že to do supersportů nemáte lejt...
Sorry, to byl pokus o vtip. Soucítím s tebou, teď na začátku sezóny se tohle stát nemělo. Přeju brzké ježdění a co nejlevnější opravu
1 reakcí na tento příspěvek Zx10r - bouchání / klepání od motoru
Např. MV2, Ponca, ..? Díky
1 reakcí na tento příspěvek Zx10r - bouchání / klepání od motoru
Naposledy editováno 27.04.2012 13:27:58
1 reakcí na tento příspěvek Zx10r - bouchání / klepání od motoru
2 reakcí na tento příspěvek Zx10r - bouchání / klepání od motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx10r - bouchání / klepání od motoru
RIKORR píše: kup hondu a máš po starostech
A v komentari hned nad tim: "Známý mi řikal, že to dělal naposled na Jakémsi CBR a vyšlo to na 28 tis i s prací"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx10r - bouchání / klepání od motoru
Naposledy editováno 27.04.2012 14:03:13
2 reakcí na tento příspěvek Zx10r - bouchání / klepání od motoru
např: Durex ale i jiní, pohledej.
Pokud chceš doporučit servis, mám dobrý zkušenosti s DOLAMOTO Přelouč (cena i kvalita), jen teď budou mít asi práce dost.
Nicméně jak je tu napsáno - sehnal bych druhej motor, přehodil a můžeš okamžitě jezdit. Tenhle buď rozprodat na díly, nebo ponechat pro "pozdější použití" (případně kombinace obojího
Dave81 píše: Občas se tu mihne pár lidí, co opravujou motorky a není to pro ně hlavní důvod obživy, zkus se jich optat, zda by neměli třeba čas a chuť pustit se do toho - myslím, že by to bylo levněji jak v servise a s mnohem větší pečlivostí!
např: Durex ale i jiní, pohledej.
Pokud chceš doporučit servis, mám dobrý zkušenosti s DOLAMOTO Přelouč (cena i kvalita), jen teď budou mít asi práce dost.
Nicméně jak je tu napsáno - sehnal bych druhej motor, přehodil a můžeš okamžitě jezdit. Tenhle buď rozprodat na díly, nebo ponechat pro "pozdější použití" (případně kombinace obojího
Jak píše Dave 81 v prvním odstavci! Například http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=19882 tu nedávno dával příkladnou opravu a GO motoru na Kawu. Jestli přemluvíš k práci na své motorce mechanika s tímto přístupem, myslím že budeš spokojený!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |