paolo_novy Přidat reklamu

Téma: koupě zx9
Ahoj všem. Plánuji na letošek pořídit ZX9R rok 01-faceliftku.
jelikož nemám zkušenosti s touto mašinou rád bych ocenil poznatky k jednotlivým řadám od roku 00-03...Jak jsem vypozoroval tak první modely měli lešení. Na ty novější bez lešení se nedávala už madla pro spolujezdce( nebo to je pouze domácí tunning?) Jak ta motorka jede,žere,pohodlí řešit nebudeme to tu bylo napsáno 100x. Zajímají mě věcné připomínky k těmto modelům.Na co dát při koupi bacha ( nepočítám ty běžné věcičky)

Rád bych se zorientoval v modelech co je normál a co je už domácí tunning...na ukázku tento nebo starší madel s dvojsvětlem.

má někdo porovnaní polohy jezdce oproti K1 Suzuki?
Má to brzdiče jak gsxr a tam je to bída. funguje to tady lépe?
Díky.

edit: pro neznalky jsem nasel toto http://www.motocykl...saki_zx-9r_2000-2001

Naposledy editováno 25.04.2012 11:44:46
Anketa: Dobrá volba-cena/výkon/pohodlí-na cestovně sportovní stroj
ano
94%
31
ne
6%
2
Předchozí
1 2
Následující

koupě zx9

25.4.2012 v 09:28 | Nahoru | #1
Prosím ještě o výbavu motorky. Předpokládám že to je stříkačka...je vidět že nemá ukazatel paliva...Má hladové oko?

koupě zx9

25.4.2012 v 09:36 | Nahoru | #2
Ja mam rok 2000 ale melo by to byt stejny a mam karbec , spotřeba 5az9 litru a hladovy oko neni

koupě zx9

25.4.2012 v 09:40 | Nahoru | #3
A ktomu posedu tak na ninje je docela vzprimenej a neni tam takova vaha na ruce aspon me z ni nebolej ruce coz se o gsxr rict nedalo.

koupě zx9

25.4.2012 v 09:41 | Nahoru | #4
u posledních už madlo není

koupě zx9

25.4.2012 v 09:45 | Nahoru | #5
no váhám zda do ní jít nebo ne,jediné co tka na to jaký to je rok a pořizovací cena tak ta motorka nemá žádnou ''výbavu'' u 01roku nemít ani hladové oko, ani USD vidle(ne že já bych je využil) a ještě karbec.... vzhledově to je srdcovka ale tohle mě vcelku odrazuje jak začínám zjištovat jak na tom motorka je jinak to je určitě supr a i pěkná motorka o tom žádná...

koupě zx9

25.4.2012 v 10:09 | Nahoru | #6
Podívej se ke mě do profilu. Ale jinak pro ostatní. ZX9 nebyla nikdy stříkačka!!!

1 reakcí na tento příspěvek koupě zx9

25.4.2012 v 10:15 | Nahoru | #7
Místo hladoveho oka mas kohoutek s rezervou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě zx9

25.4.2012 v 10:19 | Nahoru | #8
jirka1389> Tak tak. Tuším,že rezerva je na 3 litry a na to se nechá ujet 65 km. Jo a jde to úplně do sucha

1 reakcí na tento příspěvek koupě zx9

25.4.2012 v 10:23 | Nahoru | #9
Ja mam psanejch 4l

(reakce na) koupě zx9

25.4.2012 v 10:25 | Nahoru | #10
jirka1389> je to možný. Tak 3 litry by na zx6. Už je to dlouho,co jsem je jezdil ...

2 reakcí na tento příspěvek koupě zx9

Skvělá odpověď, děkuji! 25.4.2012 v 12:20 | Nahoru | #11
Jak už tu někdo psal, ZX9R se po celou dobu dělala s karbcem, místo ukazatele paliva nebo hladového oka, je klasicky kouhoutek, ON-OFF-RES. Ta fotka co máš v úvodu je poslední model 2003, od předchozí 2002 se lišila vyztuženou kyvkou, jiným podsedlákem, místo 6tipístků Tokico ve předu měla 4pístky myslím Nissin a taky o nějaké 2 nebo 3 koně větší výkon a nějaké drobnosti ještě. USD vidle měl uplně první model 94-97, ale asi jim to nějak nefungovalo jak mělo tak od roku 98 začali používat klasické vidle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě zx9

25.4.2012 v 12:29 | Nahoru | #12
mischa638> rozdilu v kyvce jsem si taky vsiml.diky za supr info. ono clovek tyhle informace sbira az kdyz tu motorku ma..tak bych rad pro jedno vedel do ceho jdu me se osobne vic libi model 01 ma hezci zadek + sedacka + madla..leseni mi nejak nevadi spis naopak na navigaci a kameru se to muze hodit

koupě zx9

25.4.2012 v 13:26 | Nahoru | #13
Jo a preju pevny nervy pri kupovani ja nez sem vybral tak jsem objezdil takovejch srotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě zx9

25.4.2012 v 15:31 | Nahoru | #14


Naposledy editováno 10.04.2024 14:00:57

koupě zx9

25.4.2012 v 15:39 | Nahoru | #15


Naposledy editováno 10.04.2024 14:01:02

koupě zx9

25.4.2012 v 15:41 | Nahoru | #16


Naposledy editováno 10.04.2024 14:01:08

(reakce na) koupě zx9

25.4.2012 v 15:46 | Nahoru | #17
kawapepek> á máš pravdu, sem se trochu sekl Sem myslel že tu vyztuženou měla jen ta poslední. Tak taky nemůžu vědět všechno

koupě zx9

25.4.2012 v 15:46 | Nahoru | #18


Naposledy editováno 10.04.2024 14:01:15

koupě zx9

25.4.2012 v 15:52 | Nahoru | #19


Naposledy editováno 10.04.2024 14:01:23

koupě zx9

25.4.2012 v 15:53 | Nahoru | #20


Naposledy editováno 10.04.2024 14:01:30

koupě zx9

25.4.2012 v 15:56 | Nahoru | #21


Naposledy editováno 10.04.2024 14:01:38

1 reakcí na tento příspěvek koupě zx9

25.4.2012 v 15:59 | Nahoru | #22
kawapepek,to je supr diky moc!! jak tak koukam na ty tve fotky.tak opravdu 01 se mi libi nejvic ale vaham teda jestli jit do Kawky ktera je fakt stara syrova poctiva a nebo zase do gsxr, a nebo nedej boze do cbr 924 ci co to je za cislo vaham mezi timto. rad bych neco cestovneji prijatelnejsiho. gsxr 750 byl fakt supersport jak vysitej

koupě zx9

25.4.2012 v 16:02 | Nahoru | #23


Naposledy editováno 15.04.2024 10:58:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě zx9

25.4.2012 v 16:09 | Nahoru | #24


Naposledy editováno 10.04.2024 14:01:44

koupě zx9

25.4.2012 v 16:23 | Nahoru | #25
jj ja si nebyl jisty zda 929 nebo 4 ka plete se mi to s 95kou..ta barevna kombinace se mi taky libi asi nejvic,ale i ta modra neni k zahozeni

koupě zx9

25.4.2012 v 17:08 | Nahoru | #26
kde je Bubrak?

1 reakcí na tento příspěvek koupě zx9

Skvělá odpověď, děkuji! 25.4.2012 v 19:19 | Nahoru | #27
ZX9 E1 - rok 2000, E2 rok 2001, F1 2002, F2 2003. 2004 uz ZX10.

Varianta E klasicka kyvka, madla pro spolujezdce, leseni kolem budiku. 6ti pistky
V pripade roku 2000 pozor na praskani ramu na vnitrni stranach pod nadrzi (co jsem aspon vycetl na webu)

Varianta F silnejsi kyvka, drobna uprava na klice, nema leseni, ma 4pistky nema madla pro spolujezdce.

Sem tam ctu inzeraty s ZX9 rok vyroby 2004 coz je blbost. Jinak je Ninja velika - robustni, brzdi dobre, na supersposport pohodlna.

1 reakcí na tento příspěvek koupě zx9

25.4.2012 v 19:23 | Nahoru | #28
a jinak souhlasim s kawapepkem, 2001 je barevne nejhezci


pripadne leseni z varianty E sa da bez problemu vymenit za drzak z F
(jen drobna uprava - drzak prerusovace)

(reakce na) koupě zx9

25.4.2012 v 19:32 | Nahoru | #29

lopezGPX píše: a jinak souhlasim s kawapepkem, 2001 je barevne nejhezci


pripadne leseni z varianty E sa da bez problemu vymenit za drzak z F
(jen drobna uprava - drzak prerusovace)


leseni mi vubec v tomhle pripade nevadi,ba naopak bude kabina pevnejsi + drzak na navigaci je vyresen

no uvidime jak to dopadne,kupovat chci az za par mesicu..diky vsem za paradni vecne informace!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě zx9

25.4.2012 v 20:16 | Nahoru | #30
kawapepek> u GSXR praskali rámy u ročníků 05-06, ne u 01-02, aspoň sem o tom nikde nečetl.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist