Naposledy editováno 07.03.2012 21:29:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
jelikož buell vlastní na SVÝ řešení brzdy patent, evidentně to ti rejžožroutští opalovači udělali takhle. a neni na tom zajimavýho nic, je to z nouze ctnost když to kvůli patentu nemůžou opálit celý
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Zdenalbenal píše: Nějaké obrázky z Brna
- "café racer" Kaštan - ještě nezralá mašinka, ale nápad dobrý (montáž na Dálném Východě?)...
Jaká nezralá mašinka? Vždyť je to replika klasika Hondy DREAM 50r. Montáž SkyTeam (Čína), který zastupuje v ČR právě pan Kaštan.
Marex píše: Hledám na tom chybku a nemůžu najít. Asi bych si připlatil za lepší gumy,ale to je naprosto nepodstatný detail.
ja o jedne chybe vim....riditka ,packa spojky privarena a tim padem nemuzes nastavit sklon podle sebe a taky je pak problem se zrcatkama...ale! da se to nahradit vsechno za malo penez..
Kotouč je vlastně na ráfku a třmen je obráceně - zevnitř kotouče.
Nevím, jak přesně či moc to mají patentované, ale takovou konstrukci brzd na přední nápravě má třeba Tavrija (Záporožec).
Kovi píše: Muže mi to ze někdo vysvětlit? Tyhle modely 250 nevyrábí oficiálně Jawa?! nebo jak tomu mám rozumět,že dle fotek byli jen v Praze na stánku nějakého výrobce kožených doplnku a neměla je Jawa na oficiálním stánku v Brně?
Jinak 250 moc hezké,rozhodně lepší než ty sportardy a podobné bastly.
Modely Californian a Four se v Jawě přímo nevyrábějí. Fabrika dodává víceméně polotovar Jawy 250 Travel do Lošánek firmě Mates Moto Servis, kde podle individuálního přání zákazníka dotvoří motorku podobnou těm, o kterých je tady řeč. Duchovním otcem a autorem prvních prototypů je autor tohohle vlákna Bert, na to se někdy nespravedlivě zapomíná.
Stejná stavba se dá udělat i ze stopětadvacítky a klasické třiapůle.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
memphis.unv píše: Zdenalbenal> aby se vlk nažral a koza zůstala celá aneb jak aspoň půlku obšlehnout (zkopírovat).
jelikož buell vlastní na SVÝ řešení brzdy patent, evidentně to ti rejžožroutští opalovači udělali takhle. a neni na tom zajimavýho nic, je to z nouze ctnost když to kvůli patentu nemůžou opálit celý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Čti pořádně!:
"Bylo to v době dávno před první Motovýstavou na JulděFuldě (1993)!"
První výstava Motocykl byla v 1993 a tohle - o čem píši - bylo "dávno před tím" takže 1991.
Konec statisícových sérií a konec "fabriky" Jawa dal přelom 1990-1991.
To nově zvolený prezident odmítl dodat již vyrobené motocykly Jawa 350/632 = KTERÝCH TEHDÁ NA JAROVĚ V CENTRÁLNÍM SKLADU MOTOTECHNY POD ŠIRÝM NEBEM STÁLY DESETITISÍCE/možná i statisíce = CHODIL JSEM KOLEM A NECHÁPAL, PROČ SE JAWA uchýlila K NÁVRATU K MOTORU 634?!!
Jawě zůstal dluh za nákum materiálu a za dodávky subdodavatelů.
S krachem Jawy přišel následně krach spousty subdodavatelů = k terých se prakticky nikdy nemluvilo !
Docela by mi i zajímalo kam se podělo tolik motocyklů typu 632??!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Můžeš vysvětlit to "nově zvolený prezident odmítl dodat již vyrobené motocykly Jawa 350/632"? Jako že Havel rozhodl o tom, že Jawy se nebudou prodávat do Ruska? Aby jsme jako nepodporovali komunisty? To je asi blbost, jak sám vidíš. Nebude to tak, že Rusové po rozpadu SSSR neměli na zaplacení? A Jawa na dluh nechtěla dávat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Garáž je čím dál menší :) nebejt toho jeden kousek by se jistě hodil . Jediné co by určitě doznalo změny je povrchová úprava motoru, zbytek je vydařenej. Calif se také povedl, tam bych dopracoval délku a tvar výfuků + povrchovku motoru. Celkově výbornej nápad, když to Jawa sama nedala dohromady, v době kdy byla/je poptávka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Naposledy editováno 12.03.2012 22:43:53
nejtek píše: Jindra650> a co treba tak,ze po "sametu" se musela odtud pakovat ruda armada a financove chteli vyrovnat zavazky a na to rusove okamzite zrusili vetsinu dohodnuteho obchodu....a na to podniky jako jawa, ktere jeli na setvacnik nekdy i 5 let nemohli dobrzdit...a tak se to hromadilo nakde na dvore....zaplat panbuch ze jsou v pr...
Tak jako ty bys chtel mit ve state takovou obrovskou cizi armadu v dobe odvraceni od poslednich 40let, ktery byly spojeny prave s bratrickovanim s onou spratelenou zemi? Zajiste vis, jaky pocty melo letectvo a pozemni vojsko v Ralsku! A financni vyrovnani zas na druhou stranu taky davalo dost smysl, protoze SSSR se nezadrzitelne hroutilo a nebylo jisty, kdy a co z nej vypadne. Po Jelzinove puči toho zrovna moc jistyho nebylo. Zadny slozity vysvetleni bych nehledal, proste nase rigidni podniky neuvykly na trzni podnikani nedokazaly rychle zareagovat na fatalni beh dejin. Sice nejsem politik, ani reditel podniku, ale behem revoluce by me asi napadlo, ze zavazky pred devoluci prestaly nejspis v momente platit1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
ale musim se zastavit nad jednou tvou poznamkou.."financni vyrovnani zas na druhou stranu taky davalo dost smysl, protoze SSSR se nezadrzitelne hroutilo a nebylo jisty, kdy a co z nej vypadne."
kazdej soudnej clovek vedel ze se to v rusku rychle zmeni a ze to bude nesmirne zajimavej a nenasitnej exportni trh...to vedeli uz tenkrat nemci,francouzi a jini ale ti nasi revolucionari byli jaksi slepi....ale to sem nepatri
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
nejtek píše: je videt zes mne vubec nepobral...
ale musim se zastavit nad jednou tvou poznamkou.."financni vyrovnani zas na druhou stranu taky davalo dost smysl, protoze SSSR se nezadrzitelne hroutilo a nebylo jisty, kdy a co z nej vypadne."
kazdej soudnej clovek vedel ze se to v rusku rychle zmeni a ze to bude nesmirne zajimavej a nenasitnej exportni trh...to vedeli uz tenkrat nemci,francouzi a jini ale ti nasi revolucionari byli jaksi slepi....ale to sem nepatri
Správně, tohle sem nepatří.Toto je jiné téma.Mně by spíš zajímalo, kolik lidí by si tuto novou Jawu opravdu koupilo.A kolik kusů je třeba prodat, aby se výroba výrazně vyplatila.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |