bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012
Na pražském výstavišti v Holešovicích je v rámci výstavy Motocykl 2012 je vystavena absolutní novinka JAWA 250 Four. Je to připomínka motocyklu Jawa 350/634 postavená na základě modelu 250 Travel, podobně jako Jawa 250 Californian, kterou máte možnost také shlédnout.



Naposledy editováno 07.03.2012 21:29:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

11.3.2012 v 21:21 | Nahoru | #151
Zdenalbenal> aby se vlk nažral a koza zůstala celá aneb jak aspoň půlku obšlehnout (zkopírovat).
jelikož buell vlastní na SVÝ řešení brzdy patent, evidentně to ti rejžožroutští opalovači udělali takhle. a neni na tom zajimavýho nic, je to z nouze ctnost když to kvůli patentu nemůžou opálit celý

Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

11.3.2012 v 21:21 | Nahoru | #152
Jasně že čtvrtlitr stačí na pěkný projížďky. Na našich příšerných silnicích se beztak rychle jezdit nedá... Já si naopak myslím, že ten Four za 70 papírů se bude prodávat dobře Chce to ale trochu dobrýho marketingu..

Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

11.3.2012 v 21:46 | Nahoru | #153
Líbí se mi to. Je to něco naprosto jiného, než je teď na trhu běžné, takže snad to uvidíme brzy jezdit. Postesknul bych si nad podílem materiálu z Číny (nemyslím konkrétně tuhle mašinu,ale Jawu celkově),ale chápu, že jinak by stály děsnej balík a byly by neprodejné.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

11.3.2012 v 21:49 | Nahoru | #154
Hledám na tom chybku a nemůžu najít. Asi bych si připlatil za lepší gumy,ale to je naprosto nepodstatný detail.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

11.3.2012 v 22:18 | Nahoru | #155

Zdenalbenal píše: Nějaké obrázky z Brna
- "café racer" Kaštan - ještě nezralá mašinka, ale nápad dobrý (montáž na Dálném Východě?)...



Jaká nezralá mašinka? Vždyť je to replika klasika Hondy DREAM 50r. Montáž SkyTeam (Čína), který zastupuje v ČR právě pan Kaštan.

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

11.3.2012 v 22:28 | Nahoru | #156

Marex píše: Hledám na tom chybku a nemůžu najít. Asi bych si připlatil za lepší gumy,ale to je naprosto nepodstatný detail.


ja o jedne chybe vim....riditka ,packa spojky privarena a tim padem nemuzes nastavit sklon podle sebe a taky je pak problem se zrcatkama...ale! da se to nahradit vsechno za malo penez..

Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

11.3.2012 v 23:00 | Nahoru | #157
Na fotkach se mi moc nezdal ten chromovanej motor,ale kdyz sem to jako celek videl na zivo Ctyrka je vazne krasna

Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

11.3.2012 v 23:02 | Nahoru | #158
jsou obě moc hezký.... osobně ,mě to trošku nahlodává si ji pořídit....

Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

11.3.2012 v 23:11 | Nahoru | #159
http://www.motorkari...-350-634-359831.html No začínaj jít do ceny- a maj HLAVNĚ českej motor...chi,chi....

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 08:22 | Nahoru | #160

FiffiQ píše: Jaká nezralá mašinka? Vždyť je to replika klasika Hondy DREAM 50r. Montáž SkyTeam (Čína), který zastupuje v ČR právě pan Kaštan.


Myslel jsem dílenské zpracování.

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 08:50 | Nahoru | #161
memphis.unv> Buell má konstrukci brzdy úplně jinak.
Kotouč je vlastně na ráfku a třmen je obráceně - zevnitř kotouče.
Nevím, jak přesně či moc to mají patentované, ale takovou konstrukci brzd na přední nápravě má třeba Tavrija (Záporožec).

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 09:15 | Nahoru | #162

Kovi píše: Muže mi to ze někdo vysvětlit? Tyhle modely 250 nevyrábí oficiálně Jawa?! nebo jak tomu mám rozumět,že dle fotek byli jen v Praze na stánku nějakého výrobce kožených doplnku a neměla je Jawa na oficiálním stánku v Brně?
Jinak 250 moc hezké,rozhodně lepší než ty sportardy a podobné bastly.


Modely Californian a Four se v Jawě přímo nevyrábějí. Fabrika dodává víceméně polotovar Jawy 250 Travel do Lošánek firmě Mates Moto Servis, kde podle individuálního přání zákazníka dotvoří motorku podobnou těm, o kterých je tady řeč. Duchovním otcem a autorem prvních prototypů je autor tohohle vlákna Bert, na to se někdy nespravedlivě zapomíná.
Stejná stavba se dá udělat i ze stopětadvacítky a klasické třiapůle.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 10:10 | Nahoru | #163
a v techničáku mám poté výrobce Jawa nebo Mates servis nebo Berta?

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 11:05 | Nahoru | #164

Kovi píše: a v techničáku mám poté výrobce Jawa nebo Mates servis nebo Berta?

Stoprocentně Jawa Moto s.r.o.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 11:25 | Nahoru | #165
Neznáte někdo přesný specifikace motoru a celé motorky? Výkon, jak jede..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 11:32 | Nahoru | #166
mmme> 13kW/7500, 17Nm/5300. Motorka jede velice dobře, výdrž tohoto čínského motoru - v JAWě s tím bylo najeto přes 100 000km, v 98 000 praskl spojkový koš (záležitost cca 500Kč). to byla jediná závada, mimo základní údržby. Je v tom 5 kvalt, jezdí to líp než 350, rozsah využitelných otáček motoru je od 3000 k nějakým 8500. Stojí to za to. A hlavně, co se týče rámu, je ta motorka také prakticky nezničitelná, původem rám z 350 která vážila o cca 10-15 Kg víc. A navíc byl konstruovám pro sajdu...

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 11:41 | Nahoru | #167
Drátík> Já bych trochu polemizoval s tím, že jede líp než 350. Zrychlení, kultivovanější chod a manévrovatelnost asi ano, ale nižší celkový výkon je znát na maximální rychlosti a v kopcích. Ve dvou jsem jí nejel, z toho bych měl strach největší. Nicméně to určitě není motorka "na výkon", takže problém v tom nevidím.

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 12:39 | Nahoru | #168

memphis.unv píše: Zdenalbenal> aby se vlk nažral a koza zůstala celá aneb jak aspoň půlku obšlehnout (zkopírovat).
jelikož buell vlastní na SVÝ řešení brzdy patent, evidentně to ti rejžožroutští opalovači udělali takhle. a neni na tom zajimavýho nic, je to z nouze ctnost když to kvůli patentu nemůžou opálit celý

Jako vzdy absolutne mimo, ses v**(vykastrovany byk)

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 12:41 | Nahoru | #169
Drátík> Proc ale ta jedna trubka vpredu? Z hlediska tuhosti zbytecny ustupek, kolizi kolen s ramem jde resit jinak

Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 13:39 | Nahoru | #170
Mi se to líbí moc pro můj vkus by to chtělo na nádrž jen ty stříbrný pruhy a zrušit ten malej kontrolkovej budík a kontrolky dát třeba do nějaký lišty, ale to už sou detaily je to čistě udělaný drátěný kola nemaj chybu má to šmrnc já sem jednašedesátej ročník a pro mě je čtyrka srdcová záležitost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 17:53 | Nahoru | #171
bledemon>
Čti pořádně!:
"Bylo to v době dávno před první Motovýstavou na JulděFuldě (1993)!"
První výstava Motocykl byla v 1993 a tohle - o čem píši - bylo "dávno před tím" takže 1991.

Konec statisícových sérií a konec "fabriky" Jawa dal přelom 1990-1991.
To nově zvolený prezident odmítl dodat již vyrobené motocykly Jawa 350/632 = KTERÝCH TEHDÁ NA JAROVĚ V CENTRÁLNÍM SKLADU MOTOTECHNY POD ŠIRÝM NEBEM STÁLY DESETITISÍCE/možná i statisíce = CHODIL JSEM KOLEM A NECHÁPAL, PROČ SE JAWA uchýlila K NÁVRATU K MOTORU 634?!!
Jawě zůstal dluh za nákum materiálu a za dodávky subdodavatelů.
S krachem Jawy přišel následně krach spousty subdodavatelů = k terých se prakticky nikdy nemluvilo !
Docela by mi i zajímalo kam se podělo tolik motocyklů typu 632??!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 18:06 | Nahoru | #172
Franky>

Můžeš vysvětlit to "nově zvolený prezident odmítl dodat již vyrobené motocykly Jawa 350/632"? Jako že Havel rozhodl o tom, že Jawy se nebudou prodávat do Ruska? Aby jsme jako nepodporovali komunisty? To je asi blbost, jak sám vidíš. Nebude to tak, že Rusové po rozpadu SSSR neměli na zaplacení? A Jawa na dluh nechtěla dávat?

Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 19:29 | Nahoru | #173
je moc hezka vcera jsem ji videl na zivo jen ten motor to je hruza moc chromu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 20:45 | Nahoru | #174
vwkafer> Ja teda od rodicu, tou dobou zamestnanych v nasem Sobeslavskym byvalym Elitexu mam taky spis tu informaci, ze tesne po prevratu Rusaci prestali platit a razem mela fabrika dluhy v tehdejsich korunach 40mil. Ke konci komunisticky ery prakticky veskera produkce byly skrine pro pletaci stroje dodavany na vychod do SSSR ...o tom urcite Havel, ac to byl zprofanovanej hereckej komediant, nerozhodnul

Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 21:11 | Nahoru | #175
[img]

Garáž je čím dál menší :) nebejt toho jeden kousek by se jistě hodil . Jediné co by určitě doznalo změny je povrchová úprava motoru, zbytek je vydařenej. Calif se také povedl, tam bych dopracoval délku a tvar výfuků + povrchovku motoru. Celkově výbornej nápad, když to Jawa sama nedala dohromady, v době kdy byla/je poptávka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 21:27 | Nahoru | #176
Jindra650> a co treba tak,ze po "sametu" se musela odtud pakovat ruda armada a financove chteli vyrovnat zavazky a na to rusove okamzite zrusili vetsinu dohodnuteho obchodu....a to podniky jako jawa, ktere jeli na setvacnik nekdy i 5 let nemohli dobrzdit...a tak se to hromadilo nakde na dvore....zaplat panbuch ze jsou rusove v pr...

Naposledy editováno 12.03.2012 22:43:53

(reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 22:28 | Nahoru | #177

nejtek píše: Jindra650> a co treba tak,ze po "sametu" se musela odtud pakovat ruda armada a financove chteli vyrovnat zavazky a na to rusove okamzite zrusili vetsinu dohodnuteho obchodu....a na to podniky jako jawa, ktere jeli na setvacnik nekdy i 5 let nemohli dobrzdit...a tak se to hromadilo nakde na dvore....zaplat panbuch ze jsou v pr...

Tak jako ty bys chtel mit ve state takovou obrovskou cizi armadu v dobe odvraceni od poslednich 40let, ktery byly spojeny prave s bratrickovanim s onou spratelenou zemi? Zajiste vis, jaky pocty melo letectvo a pozemni vojsko v Ralsku! A financni vyrovnani zas na druhou stranu taky davalo dost smysl, protoze SSSR se nezadrzitelne hroutilo a nebylo jisty, kdy a co z nej vypadne. Po Jelzinove puči toho zrovna moc jistyho nebylo. Zadny slozity vysvetleni bych nehledal, proste nase rigidni podniky neuvykly na trzni podnikani nedokazaly rychle zareagovat na fatalni beh dejin. Sice nejsem politik, ani reditel podniku, ale behem revoluce by me asi napadlo, ze zavazky pred devoluci prestaly nejspis v momente platit

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

12.3.2012 v 22:42 | Nahoru | #178
je videt zes mne vubec nepobral...
ale musim se zastavit nad jednou tvou poznamkou.."financni vyrovnani zas na druhou stranu taky davalo dost smysl, protoze SSSR se nezadrzitelne hroutilo a nebylo jisty, kdy a co z nej vypadne."
kazdej soudnej clovek vedel ze se to v rusku rychle zmeni a ze to bude nesmirne zajimavej a nenasitnej exportni trh...to vedeli uz tenkrat nemci,francouzi a jini ale ti nasi revolucionari byli jaksi slepi....ale to sem nepatri

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 11:14 | Nahoru | #179

nejtek píše: je videt zes mne vubec nepobral...
ale musim se zastavit nad jednou tvou poznamkou.."financni vyrovnani zas na druhou stranu taky davalo dost smysl, protoze SSSR se nezadrzitelne hroutilo a nebylo jisty, kdy a co z nej vypadne."
kazdej soudnej clovek vedel ze se to v rusku rychle zmeni a ze to bude nesmirne zajimavej a nenasitnej exportni trh...to vedeli uz tenkrat nemci,francouzi a jini ale ti nasi revolucionari byli jaksi slepi....ale to sem nepatri


Správně, tohle sem nepatří.Toto je jiné téma.Mně by spíš zajímalo, kolik lidí by si tuto novou Jawu opravdu koupilo.A kolik kusů je třeba prodat, aby se výroba výrazně vyplatila.

Jawa 250 Four ... na Motocyklu 2012

13.3.2012 v 11:28 | Nahoru | #180
ja uz jsem se poptaval ...ale nevim kterou....chtel bych to pro mou drahou a tak asi preci jen kalif....nebo ctyrku?

Naposledy editováno 13.03.2012 11:29:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Starý motor Jawa Nezařazené Dajdo84 5 6.4.2021 v 10:48 Dolin
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené FiZzeR 58 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené Johny79 23 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené Bert-Jawatesty 12 1.6.2019 v 12:34 MartinED250
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené chmatak1973 4 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i


TOPlist