1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
přesné informace nemám,ale myslím,že to převrtání a trochu přikrmit benzínem na těch 170 koníků klidně stačí.navíc úpravy jako lehčí klika,nebo ostřejší vačky jsou vhodné spíše na výkon ve vysokých otáčkám,zato v nízkých dělají motor takový více nervózní a ucukaný-což se na stund a podobné ptákoviny moc nehodí...
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Kit 1216ccm udelal jen to ze se vykon posunul vice dolu a dale se zvetsil tocak..
Na netu jsou primo grafy kde se to resi.
Video mam origo koupene na CD! Musim ho pohledat.
ODKAZ! DK-Racing 1216ccm!
Naposledy editováno 10.03.2012 12:11:15
z-x-r píše: 170koni stara mrdka nikdy nemelo a mit nebude...
Kit 1216ccm udelal jen to ze se vykon posunul vice dolu a dale se zvetsil tocak..
Na netu jsou primo grafy kde se to resi.
Video mam origo koupene na CD! Musim ho pohledat.
ODKAZ! DK-Racing 1216ccm!
Dolph-cz píše: ber to tak,že 170 koní není nic závratného.
přesné informace nemám,ale myslím,že to převrtání a trochu přikrmit benzínem na těch 170 koníků klidně stačí.navíc úpravy jako lehčí klika,nebo ostřejší vačky jsou vhodné spíše na výkon ve vysokých otáčkám,zato v nízkých dělají motor takový více nervózní a ucukaný-což se na stund a podobné ptákoviny moc nehodí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Coolasice píše: z-x-r> Akorát mi hlava nebere že v DK racingu píšou po převrtání na 1216ccm výkon menší o 4koně,to je nějaká blbost né?
ono je taky rozdíl,jesti se to měří na zadním kole,nebo ve fabrice přímo na klice....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Dolph-cz píše: ono je taky rozdíl,jesti se to měří na zadním kole,nebo ve fabrice přímo na klice....
Ty udaje v DK racingu jsou na zadním kole1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Coolasice píše: Ty udaje v DK racingu jsou na zadním kole
čumím na to a nevidím to...
teda už to vidím,ale před tím jsem to neviděl.....
....no podle jejich měření to nejsou moc zdařilé úpravy -dostat z motoru +5koní a 20Nm při investici cca 50-100 tis je poněkud na ho+vno..
Naposledy editováno 10.03.2012 13:14:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Dolph-cz píše: čumím na to a nevidím to...
teda už to vidím,ale před tím jsem to neviděl.....
....no podle jejich měření to nejsou moc zdařilé úpravy -dostat z motoru +5koní a 20Nm při investici cca 50-100 tis je poněkud na ho+vno..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
pro normálního smrtelníka to nemá smysl,ono už jen nákup těch vaček a ostatního materiálu stojí balík,ale potom je třeba to celé odladit na brzdě a dopilovat-což je další šílenství....
prodat starou motorku a koupit novější je vždy levnější a s jistým výsledkem......
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Dolph-cz píše: Coolasice> to nevím....,každopádně úpravy se rovnají vždy neúměrným nákladům,ale tohle ja fakt extrém....
pro normálního smrtelníka to nemá smysl,ono už jen nákup těch vaček a ostatního materiálu stojí balík,ale potom je třeba to celé odladit na brzdě a dopilovat-což je další šílenství....
prodat starou motorku a koupit novější je vždy levnější a s jistým výsledkem......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Namerene to maji dobre a na zadnim kole.
z-x-r píše: Coolasice> to je normalni...4kone na vrsku nepoznas..ale tech 22nm poznas a to velice..a proto se ta uprava delala
Namerene to maji dobre a na zadnim kole.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Dolík.... píše: hele, za 50 tis koupíš takovou jebku, jak mám já a máš to tam v sérii a 11ku si nechej na nedělu, ať pitomcom na trapu ukážeš, co to je motorka.
Moje řeč...investovat love do zvýšení výkonu u staré GSXR 1100 nemá opravdu cenu, resp. to nemá cenu u žádné motorky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Dolík.... píše: hele, za 50 tis koupíš takovou jebku, jak mám já a máš to tam v sérii a 11ku si nechej na nedělu, ať pitomcom na trapu ukážeš, co to je motorka.
Jako že v sobotu budu jezdit na Gsxr 1000 a v nedělu Gsxr 1100? To není blbej nápadhans.kawa píše: Sám Hanzlík řekl,že ta jeho má 178koní.Nemyslím si,že to byl lidový pohádkář.Jako mraky lidí tady na motorkářích.Kámoš má jen menší úpravy a je někde na 160(podle měření na brzdě).Jestli ty prachy máš,tak do toho jdi!GSX1100R se 160k je víc,než GSX1000R se 180k.Alespon pro mě..
Tak pokud ten motor měl 178 koní a kroutící moment přes 130 Nm,tak to litrové Gsxr co má 180koní a 117Nm co píšou nemá šanci na sprintu.Samozřejmě jak přijdou zatáčky,tak je to v pi....i V USA co jsem ted koukal na netu třeba vačkové hřídele obě stojí 400dolaru ,mají tam tři druhy na prodej.Ty ceny jsou tam někde jinde1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Dolík.... píše: 2stroke> jako mít na to prachy, tak do toho jdu... ale komplet... ale to by ty úpravy vyšly na cenu nové motorky.... ale jinak bych se na to vyprdl a pořešil bych, aby to jelo...
V pondělí vezu válce na výbrus,tak snad v dubnu už to pojede1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Coolasice píše: V pondělí vezu válce na výbrus,tak snad v dubnu už to pojede
osoně bych ti doporučoval dát tam písty originálního průměru,ta motorka jede krásně i v základu.když zvětšíš obsah,tak je pravděpodobné,že se tím rozhodí karburátory,změní se i komresní poměr....,no je toho víc,co tě může hodně potrápit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
Dolph-cz píše: osoně bych ti doporučoval dát tam písty originálního průměru,ta motorka jede krásně i v základu.když zvětšíš obsah,tak je pravděpodobné,že se tím rozhodí karburátory,změní se i komresní poměr....,no je toho víc,co tě může hodně potrápit...
To bych musel koupit nové vložky,už ted to bylo převrtané na 1157ccm.Potom se to musí doladit u mechanika