globalmoto_kveten





Téma: Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka
 
10.3.2012 v 11:17
Ahojte,chtěl bych se zeptat pokud to někdo ví co všechno měl na motoru upraveno,akorát vím že ji měl převrtanou na 1216ccm od pana Oulehly a výkon byl udávaný 170ps.Neměl třeba jiné vačky nebo odlehčenou klikovku?Nějak se mi nezdá že by ten výkon zvedl jen obsahem
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 11:40 | Nahoru | #1
Mam nekde jeho video origo kde s tim lita...

(reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 11:43 | Nahoru | #2

z-x-r píše: Mam nekde jeho video origo kde s tim lita...

Joooo?Tak ho sem dej

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 12:03 | Nahoru | #3
ber to tak,že 170 koní není nic závratného.
přesné informace nemám,ale myslím,že to převrtání a trochu přikrmit benzínem na těch 170 koníků klidně stačí.navíc úpravy jako lehčí klika,nebo ostřejší vačky jsou vhodné spíše na výkon ve vysokých otáčkám,zato v nízkých dělají motor takový více nervózní a ucukaný-což se na stund a podobné ptákoviny moc nehodí...

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 12:07 | Nahoru | #4
170koni stara mrdka nikdy nemelo a mit nebude...
Kit 1216ccm udelal jen to ze se vykon posunul vice dolu a dale se zvetsil tocak..
Na netu jsou primo grafy kde se to resi.
Video mam origo koupene na CD! Musim ho pohledat.
ODKAZ! DK-Racing 1216ccm!

Naposledy editováno 10.03.2012 12:11:15

(reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 12:34 | Nahoru | #5

z-x-r píše: 170koni stara mrdka nikdy nemelo a mit nebude...
Kit 1216ccm udelal jen to ze se vykon posunul vice dolu a dale se zvetsil tocak..
Na netu jsou primo grafy kde se to resi.
Video mam origo koupene na CD! Musim ho pohledat.
ODKAZ! DK-Racing 1216ccm!

Já tam 1216ccm písty ještě nechci dávat,to je poslední výbrus origo vložek.Ale jinak díky za cené informace

(reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 12:42 | Nahoru | #6

Dolph-cz píše: ber to tak,že 170 koní není nic závratného.
přesné informace nemám,ale myslím,že to převrtání a trochu přikrmit benzínem na těch 170 koníků klidně stačí.navíc úpravy jako lehčí klika,nebo ostřejší vačky jsou vhodné spíše na výkon ve vysokých otáčkám,zato v nízkých dělají motor takový více nervózní a ucukaný-což se na stund a podobné ptákoviny moc nehodí...

To vím že v dnešní době jak psal někdo v MOTOHOUSE je 170koní tak pro autoškolu Stund jezdit nechci,jen prostě musím opravit motor a chci si ho poladit trošku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 12:47 | Nahoru | #7
z-x-r> Akorát mi hlava nebere že v DK racingu píšou po převrtání na 1216ccm výkon menší o 4koně,to je nějaká blbost né?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 12:56 | Nahoru | #8

Coolasice píše: z-x-r> Akorát mi hlava nebere že v DK racingu píšou po převrtání na 1216ccm výkon menší o 4koně,to je nějaká blbost né?

ono je taky rozdíl,jesti se to měří na zadním kole,nebo ve fabrice přímo na klice....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 12:58 | Nahoru | #9

Dolph-cz píše: ono je taky rozdíl,jesti se to měří na zadním kole,nebo ve fabrice přímo na klice....

Ty udaje v DK racingu jsou na zadním kole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 13:13 | Nahoru | #10

Coolasice píše: Ty udaje v DK racingu jsou na zadním kole



čumím na to a nevidím to...

teda už to vidím,ale před tím jsem to neviděl.....
....no podle jejich měření to nejsou moc zdařilé úpravy -dostat z motoru +5koní a 20Nm při investici cca 50-100 tis je poněkud na ho+vno..

Naposledy editováno 10.03.2012 13:14:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 13:17 | Nahoru | #11

Dolph-cz píše: čumím na to a nevidím to...

teda už to vidím,ale před tím jsem to neviděl.....
....no podle jejich měření to nejsou moc zdařilé úpravy -dostat z motoru +5koní a 20Nm při investici cca 50-100 tis je poněkud na ho+vno..

A vačky dají kolik?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 13:21 | Nahoru | #12
Coolasice> to nevím....,každopádně úpravy se rovnají vždy neúměrným nákladům,ale tohle ja fakt extrém....

pro normálního smrtelníka to nemá smysl,ono už jen nákup těch vaček a ostatního materiálu stojí balík,ale potom je třeba to celé odladit na brzdě a dopilovat-což je další šílenství....

prodat starou motorku a koupit novější je vždy levnější a s jistým výsledkem......

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 13:23 | Nahoru | #13
Pavel Hanzlík psal že zvedal obsah na 1216ccm jen proto,aby motorku při 160km/h zvedl na dvojku na zadní a dále jen přeřazoval.Tak myslím že nějaký kun tam měl navíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 13:27 | Nahoru | #14

Dolph-cz píše: Coolasice> to nevím....,každopádně úpravy se rovnají vždy neúměrným nákladům,ale tohle ja fakt extrém....

pro normálního smrtelníka to nemá smysl,ono už jen nákup těch vaček a ostatního materiálu stojí balík,ale potom je třeba to celé odladit na brzdě a dopilovat-což je další šílenství....

prodat starou motorku a koupit novější je vždy levnější a s jistým výsledkem......

Já ty ceny už študoval,výbrus 14500kč,vačky 22tis,tady ty svody,vejfuk,filtry,dynojet 25tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 13:29 | Nahoru | #15
Coolasice>

(reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 13:39 | Nahoru | #16
Dolph-cz>Výbrus musím udělat každopádně,potom se uvidí co dál

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 13:54 | Nahoru | #17
Když to všechno spočítám,tak se dá dostat na výkon první Hayabusy Ale ta cena,brrrrr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 14:28 | Nahoru | #18
Coolasice> to je normalni...4kone na vrsku nepoznas..ale tech 22nm poznas a to velice..a proto se ta uprava delala
Namerene to maji dobre a na zadnim kole.

(reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 15:11 | Nahoru | #19

z-x-r píše: Coolasice> to je normalni...4kone na vrsku nepoznas..ale tech 22nm poznas a to velice..a proto se ta uprava delala
Namerene to maji dobre a na zadnim kole.

Tak pokud serie má 115 NM na motoru a tohle 121NM na zadním kole,tak to musí trhat asfalt To bude potom mít tak 135NM na motoru

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 18:28 | Nahoru | #20
za ty prachy co stojí ta úprava koupíš zachovalý bagr.s ním pak můžeš trhat asvalt doopravdy

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 21:42 | Nahoru | #21
hele, za 50 tis koupíš takovou jebku, jak mám já a máš to tam v sérii a 11ku si nechej na nedělu, ať pitomcom na trapu ukážeš, co to je motorka.

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 21:56 | Nahoru | #22
Sám Hanzlík řekl,že ta jeho má 178koní.Nemyslím si,že to byl lidový pohádkář.Jako mraky lidí tady na motorkářích.Kámoš má jen menší úpravy a je někde na 160(podle měření na brzdě).Jestli ty prachy máš,tak do toho jdi!GSX1100R se 160k je víc,než GSX1000R se 180k.Alespon pro mě..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 22:25 | Nahoru | #23

Dolík.... píše: hele, za 50 tis koupíš takovou jebku, jak mám já a máš to tam v sérii a 11ku si nechej na nedělu, ať pitomcom na trapu ukážeš, co to je motorka.



Moje řeč...investovat love do zvýšení výkonu u staré GSXR 1100 nemá opravdu cenu, resp. to nemá cenu u žádné motorky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

10.3.2012 v 22:39 | Nahoru | #24
2stroke> jako mít na to prachy, tak do toho jdu... ale komplet... ale to by ty úpravy vyšly na cenu nové motorky.... ale jinak bych se na to vyprdl a pořešil bych, aby to jelo...

(reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

11.3.2012 v 05:38 | Nahoru | #25

Dolík.... píše: hele, za 50 tis koupíš takovou jebku, jak mám já a máš to tam v sérii a 11ku si nechej na nedělu, ať pitomcom na trapu ukážeš, co to je motorka.

Jako že v sobotu budu jezdit na Gsxr 1000 a v nedělu Gsxr 1100? To není blbej nápad

(reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

11.3.2012 v 05:42 | Nahoru | #26

Dolph-cz píše: za ty prachy co stojí ta úprava koupíš zachovalý bagr.s ním pak můžeš trhat asvalt doopravdy

Tak papíry na bagr mám,jenže na ten co Otíka zasypal pískem na korbě Pragy V3S To bych mohl už bourat i baráky

(reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

11.3.2012 v 06:05 | Nahoru | #27

hans.kawa píše: Sám Hanzlík řekl,že ta jeho má 178koní.Nemyslím si,že to byl lidový pohádkář.Jako mraky lidí tady na motorkářích.Kámoš má jen menší úpravy a je někde na 160(podle měření na brzdě).Jestli ty prachy máš,tak do toho jdi!GSX1100R se 160k je víc,než GSX1000R se 180k.Alespon pro mě..

Tak pokud ten motor měl 178 koní a kroutící moment přes 130 Nm,tak to litrové Gsxr co má 180koní a 117Nm co píšou nemá šanci na sprintu.Samozřejmě jak přijdou zatáčky,tak je to v pi....i V USA co jsem ted koukal na netu třeba vačkové hřídele obě stojí 400dolaru ,mají tam tři druhy na prodej.Ty ceny jsou tam někde jinde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

11.3.2012 v 06:18 | Nahoru | #28

Dolík.... píše: 2stroke> jako mít na to prachy, tak do toho jdu... ale komplet... ale to by ty úpravy vyšly na cenu nové motorky.... ale jinak bych se na to vyprdl a pořešil bych, aby to jelo...

V pondělí vezu válce na výbrus,tak snad v dubnu už to pojede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

11.3.2012 v 07:12 | Nahoru | #29

Coolasice píše: V pondělí vezu válce na výbrus,tak snad v dubnu už to pojede



osoně bych ti doporučoval dát tam písty originálního průměru,ta motorka jede krásně i v základu.když zvětšíš obsah,tak je pravděpodobné,že se tím rozhodí karburátory,změní se i komresní poměr....,no je toho víc,co tě může hodně potrápit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gsx 1100R Pavla Hanzlíka

11.3.2012 v 08:01 | Nahoru | #30

Dolph-cz píše: osoně bych ti doporučoval dát tam písty originálního průměru,ta motorka jede krásně i v základu.když zvětšíš obsah,tak je pravděpodobné,že se tím rozhodí karburátory,změní se i komresní poměr....,no je toho víc,co tě může hodně potrápit...

To bych musel koupit nové vložky,už ted to bylo převrtané na 1157ccm.Potom se to musí doladit u mechanika
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist