Naposledy editováno 15.11.2013 13:46:28
verybusy píše: Takže vlastně pozér je narcis,co toho moc nenajede,aby se neumazal. Narcis je tak nějak v pohodě,investuje do dražšího vybavení a slušný motorky.No a pak existuje třetí skupina-supernarcis-Má všechno značkový a kvalitní a hlavně-má minimálně litra a jezdí tak,že občas využije i jeho potenciál!!! To je nejnebezpečnější skupina,ohrožuje sebe i svý okolí a nenechá se předjet od traktoroidního Mondea,nebo jinýho náklaďáku,páč by to jeho ego neuneslo.Na tyhle vejlupky bacha,je třeba napřed zjistit,jestli začínali na dvě pade a níž,kde na to vlastně vůbec ty hajzlové vzali a jestli na to maj dostatečný vzdělání a technický schpnosti,kdyby nááhodou bylo potřeba cestou rozebrat motor,nebo tak něco.Teprve pak je možné s podobnými individui navázat bližší kontakt,bez rizika nákazy.
musím tě opravit, tento tvor není super narcis, ale superpozér, kochací typ..... na SS pneu najezdí 10tis a jezdí na spotřebu
taky se někdy může vydávat na chopperu za Odpadlíka v australském kábátě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: No já myslím,žes to načal ty,když jsi mi začal vyčítat fotky v kombošce bv profilu,že na sebe zbytečně strhávám pozornost.Od tý doby se tě většina snaží přesvědčit,že je to hlavně o bezpečnosti,ale ty tomu asi moc nevěříš.Nevěříš ani tomu,že to s tebou vlastně myslíme dobře,když se v tobě snažíme vypracovat návyky správnýho motorkáře formou osvěty o bezpečnosti vybavení a doplňků.Vlastně se to celý otočilo,my jsme teď za správňáky,ty za rebela a Che radši utekl do západního Německa!!!!
No to máš pravdu, ale musíš si uvědomit, že s útokem na mne jsi začal ty.
Na jedné straně obhajuješ kombinézu a na straně druhé mluvíš o kevlarových džínách a doporučuješ je.
Já je mám a bylo jen štěstí, že ten den jsem je neměl - měl jsem je smotané na zadním sedáku pod síťkou.
pokud jsem se navezl do tebe a tvých fotek v kombošce, tak jen proto, že mi přijde, že jsi min. stejný narcis jako já a pořád se to bráníš přiznat.
Já o komboškách a jejich bezpečnosti ve vztahu k tobě nehovořil.
A celkem by bylo dobře, kdybychom si ujasnili pojmy s dojmy.
Ty tzv. kevlarové džíny nejsou kevlarové - jsou jen prošívané a šité kevlarovou nití a jsou z trochu víc utažené a silnější džínoviny a víc dvojitě šité.
Ty nezachrání nic moc. Kdyby se jednalo o kevlar, tak by vážily asi tak min. o 3 kg víc a stály by přes 10 litrů. Kevlar a nebo Nomex, který vychází ze stejné suroviny jen další způsob úpravy je malinko odlišný, není levnou záležitostí.
Je jen reklamním tahákem prodejců, že je jako kevlarové označují - lidé na to slyší a pak jsou možná ochotni i víc za ně zaplatit.
Yper píše: jen mi prostě vadí, jaké až nepříčetné reakce tohle vlákno Che vyvolalo u některých lidí, že vystupují jako kdyby jej chtěli lynčovat. Ale byla to jejich svobodná vůle zda se zapojí, takže nechápu proč tak jednají.
Bože jakej lynč???Nikdo tu nikoho nebije,ani se k tomu zatím nechystá,nepadaj žádný tvrdý urážky,nebo tak něco.My jsme tu jen vyjádřili nesouhlas s Cheho teorií.Ne že by byla tak špatná,jen je podávaná nešťastným a zavádějícím způsobem a obhajoba z jeho strany je hodně na vodě.Naopak z týhle strany (do toho ses zapojil v rámci smečky i ty) začaly padat urážky,připouštím,že způsobem kultivivaným,jako je doporučení návštěvy psychologa,výkřiky do éteru,že blbci nic nevysvětlíš a následovaly oslavné ódy na Cheho schopnosti zesměšnit pár mladejch janků.V momentě kdy začaly padat první oponentní názory na který vám došly argumenty a situace se otočila,tak mluvíš o lynči???Co ti kdo dělá,je to pořád vážná a seriózní diskuze,my se nadmíru bavíme,protože je to prostě prdel sledovat,jak to otáčíte,jen ty si hryžeš pěst a necháváš se vyvádět z míry....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Yper píše: Jo, s tím posledním odstavcem souhlasím. Míchají se tu hrušky s jablky ve stylu "když se kácí les, tak lítaj třísky".
Já bych dal nevím co za to, kdyby se na kategorii chopper/cruiser vyráběly měkké pneu jako jsou na SS, protože tyhle tvrdé co tam máme, a jiné se sehnat na ty rozměry nedají, jsou na nic.
Na vlhku kloužou, protože jsou tvrdý a při brždění hrozí, díky jinému postavení přední vidlice, že hned podklouznou při tvrdším brždění.
Jinak rozšiřování pneu a nebo tvrdit, že silná auta mají široké pneu, je také hloupost. Rozšiřovat pneu a tím zvyšovat jejich styčnou plochu a současně ztrácet optimální zatížení na cm2 styčné plochy lze jen do určitých hodnot. Pokud se to přežene, tak zase auto bude ustřelovat v každé zatáčce kdykoliv se přišlápne plyn a nebo na mokré vozovce.
Existují na to tabulky - v jakých hodnotách, vzhledem k váze vozidla a výkonu motoru, se mohu pohybovat.
Ale to je jiné téma a vlkobijce to zrovna nemusí zajímat
nevím co obouváš, ale na chopperu se dá jezdit skoro pořád, znám kluka, kterej v létě jezdí na buse a v zimě na choperu....pneu na SS jsou háhlivé na teploty atd....
styčnou plochu potřebuješ na brždění a akceleraci....u super rychlých aut se rozdíl v šíři pneu mění jak na přední tak na zadní nápravě....přední vede, zadní tlačí...taky je důležitá hnaná náprava....ale super rychlé auta mají vždy zadní hnanou nápravu nebo 4x4 s přenosem točivého momentu na jednotlivé nápravy (BMW i kola), nemluvím o klasikách jako je Impreza atd.
Naposledy editováno 06.03.2012 12:51:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Yper píše: No to máš pravdu, ale musíš si uvědomit, že s útokem na mne jsi začal ty.
Na jedné straně obhajuješ kombinézu a na straně druhé mluvíš o kevlarových džínách a doporučuješ je.
Já je mám a bylo jen štěstí, že ten den jsem je neměl - měl jsem je smotané na zadním sedáku pod síťkou.
pokud jsem se navezl do tebe a tvých fotek v kombošce, tak jen proto, že mi přijde, že jsi min. stejný narcis jako já a pořád se to bráníš přiznat.
Já o komboškách a jejich bezpečnosti ve vztahu k tobě nehovořil.
A celkem by bylo dobře, kdybychom si ujasnili pojmy s dojmy.
Ty tzv. kevlarové džíny nejsou kevlarové - jsou jen prošívané a šité kevlarovou nití a jsou z trochu víc utažené a silnější džínoviny a víc dvojitě šité.
Ty nezachrání nic moc. Kdyby se jednalo o kevlar, tak by vážily asi tak min. o 3 kg víc a stály by přes 10 litrů. Kevlar a nebo Nomex, který vychází ze stejné suroviny jen další způsob úpravy je malinko odlišný, není levnou záležitostí.
Je jen reklamním tahákem prodejců, že je jako kevlarové označují - lidé na to slyší a pak jsou možná ochotni i víc za ně zaplatit.
Nezačal,začali jste vy,byť jste to vykřikovali bez jména do éteru.Pak jsem se podivil tvýmu hodnocení v profilu,ale to je vedlejší.
Kevlarový džíny jsem psal jen v nejvyšší nouzi a s chrániči pod ně,ochrání proti podření,nikoliv proti nárazu.Mezi džínama s kevlarem jsou obrovský rozdíly v kvalitě,mám osobně od draggin jeans a jsou asi na špici,přesto to není bezpečí.I ten kevlar má mnoho tříd,podle hustoty vláken a pořád se kalhoty dají označit jako kevlarové.
Prostě jak kožený kalhoty,tak kevlarový džíny bez kvalitních chráničů (tím nemyslím ty všitý) jsou jen jako nouzovka.
2 reakcí na tento příspěvek Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: Nebude to tím,že by ty kola nevydržely ani první okruh a kvůlivá boční stabilitě v zatáčkách????Při trakci na kluzkém povrchu je to opačně,tam je šířka pneu na překážku,tudíž musíš specifikovat další veličiny,jako například adhezi,aby mohl vypadnout další světonázor.Nebo si selsky zkus dát 245 gumu na zadní hnanou nápravu a vyraž na sníh,to ti napoví mnohem víc,než suchý studium. A jsme zase u tý zpropadený praxe.
já teda nevím, páč sem ty motorový vozidla vystudoval za tejden f plzni a žádnou praxi vůbec nemám (nemám ani řidičák) větu "nevydržely ani první okruh a kvůlivá boční stabilitě v zatáčkách????" vůbec nechápu, moh bys to prosím říct nějak přesněj proč je na kluzkém povrchu šířka pneu na překážku? jako kluzkej povrch myslíš mokrej asfalt, vrstvu vody, vrstvu rozbředlýho sněhu nebo náledí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: já teda nevím, páč sem ty motorový vozidla vystudoval za tejden f plzni a žádnou praxi vůbec nemám (nemám ani řidičák) větu "nevydržely ani první okruh a kvůlivá boční stabilitě v zatáčkách????" vůbec nechápu, moh bys to prosím říct nějak přesněj proč je na kluzkém povrchu šířka pneu na překážku? jako kluzkej povrch myslíš mokrej asfalt, vrstvu vody, vrstvu rozbředlýho sněhu nebo náledí?
řekni mi co nejtěžšího jsi řídil a co nejsilnějšího jsi řídil???????
To čím se oháníš jsou je slovní přestřelky...buď konkrétní....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
assassin píše:
hele at si Che resi co chce, ale vyvraci celkem jasna fakta zpusobem jakej se mi nezda a jeste ty svoje domenky schovava za fyziku a vysokoskolkej titul v oboru. kdo se kdy svezl na stary "obyc" pneumatice a pneumatice sportovni tak musi uznat ze rozdil v ovladatelnosti je zasadni... tady se to matla se sirkou pneu ta se zas navaze na to ze zavodni auta maj siroky pneu atd... to uz mi prijde fakt argumentace trosku mimo....
to se mýlíš, to není argumentace mimo, ale přizpůsobení se realitě znalostí některých diskutujících na tomto servru já už jsem to tu technicky dříf několikrát vysvětloval, bohužel bezvýsledně na 190ce gumě lze teda bejt f disciplíně slalom mezi kužely rychlejší než na 130ce, chápu to správně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PetrsVETR píše: řekni mi co nejtěžšího jsi řídil a co nejsilnějšího jsi řídil???????
To čím se oháníš jsou je slovní přestřelky...buď konkrétní....
ten, gdo řídil nejtěžší náklaďák se automaticky stává odborníkem na konstrukci motorových vozidel a může měnit fyzikální zákony? chápu to správně?
Naposledy editováno 06.03.2012 13:06:39
bavíme se o běžných seriových vozech nebo o závodních speciálech????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PetrsVETR píše: ....přenosem točivého momentu na jednotlivé nápravy (BMW i kola)
tohle vůbec nechápu, prosím vysvětlit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: ten, gdo řídil nejtěžší náklaďák se automaticky stává odborníkem na konstrukci motorových vozidel a může měnit fyzikální zákony? chápu to správně?
skoro....ale ptám se proto, abych věděl jak daleko máš od teorie k praxi....
myslím, že dobrý konstruktér potřebuje zpětnou vazbu od řidiče.....
je to asi tak, když projektant nakreslí dům a stavba mu hledá chyby....
fyzikální zákony se mění přibývající inovací...chceš mi to vyvrátit??? Losí test a MB typu B...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: já teda nevím, páč sem ty motorový vozidla vystudoval za tejden f plzni a žádnou praxi vůbec nemám (nemám ani řidičák) větu "nevydržely ani první okruh a kvůlivá boční stabilitě v zatáčkách????" vůbec nechápu, moh bys to prosím říct nějak přesněj proč je na kluzkém povrchu šířka pneu na překážku? jako kluzkej povrch myslíš mokrej asfalt, vrstvu vody, vrstvu rozbředlýho sněhu nebo náledí?
Já na tebe tolik spoléhal,přesto že je mi putna,kde jsi studoval a jak dlouho ti to trvalo!!!!Nevydržely by první okruh,protože by se přemíra výkonu podepsala na fatální úbytku materiálu,kterého by bylo podstatně míň a byl by daleko víc exponovanej,než u širokýho balónu.Stabilita v zatáčkách je myslím celkem pochopitelná,odstředivá síla se zase rozloží do větší plochy,guma se tolik nedeformuje,dokonce ji ani možná nezuješ z disku,jak by dopadly běžný užovky na závodním autě.Je to dostatečně vysvětlený,abys to pochopil a mohl to konečně pořádně a vědecky vysvětlit???
Kluzkej povrch mám na mysli kluzkej,na tom je něco nepochopitelnýho??Třeba sníh,led,vrstva vody,tady všude je na stejném autě a se stejným dezénem užší guma výhodou.Aspoň u mě to tak vždycky fungovalo,dokonce si o tom šuškají i v závodních týmech....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
PetrsVETR píše:
fyzikální zákony se mění přibývající inovací...chceš mi to vyvrátit??? Losí test a MB typu B...
mění se pouze systémy podpory jízdní stability, fyzikální zákony sou furt stejný i gdyž jak se zdá, někeří zdejší je dokážou vyvrátit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: to se mýlíš, to není argumentace mimo, ale přizpůsobení se realitě znalostí některých diskutujících na tomto servru já už jsem to tu technicky dříf několikrát vysvětloval, bohužel bezvýsledně na 190ce gumě lze teda bejt f disciplíně slalom mezi kužely rychlejší než na 130ce, chápu to správně?
V jistých případech ano,i když rozdíl 130 a 190 je velký.U 160 a 190 bych si byl jist.
Jen dotaz,jel jsi někdy na závodní gumě rozměru 180,nebo 190????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: mění se pouze systémy podpory jízdní stability, fyzikální zákony sou furt stejný i gdyž jak se zdá, někeří zdejší je dokážou vyvrátit
Mýlíš se,s rozvojem techniky se mění i fyzikální zákony,respektive se opravují ty,které nebyly zcela přesné vlivem tehdejší techniky.
Che píše: mění se pouze systémy podpory jízdní stability, fyzikální zákony sou furt stejný i gdyž jak se zdá, někeří zdejší je dokážou vyvrátit
ok, omlouvám se za řečnický obrat...fyzikální zákony jsou neměnné, je člověk je dokáže kladném slova smyslu porušit.....
tak s čím jsi v životě jezdil?????
co jsi v životě poznal???? Mamut v muzeu tě nikam neposune....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: V jistých případech ano,i když rozdíl 130 a 190 je velký.U 160 a 190 bych si byl jist.
Jen dotaz,jel jsi někdy na závodní gumě rozměru 180,nebo 190????
mohl bys ty "jisté případy" blíže specifikovat? u 190ky je tedy je tedy vyhýbací manévr vždy rychlejší než u 160ky?
Che píše: verybusy> takže u závodního auta je lepší mít gumy co nejširší? nebylo by ideální mít vzadu jen jednu širokou pneumatiku přes celou šířku auta? ta by to v pohodě přenesla a nepálila se
nebylo to na mě, ale odpoví, pneu na závodních autech se obouvají v závislosti na druhu auta, druhu závodů (třeba do pouště nepojedeš na přefouklých žiletkách) a druhu povrchu...
tyvole, taky se nebavíš s 20letejma uchama....
Che píše: verybusy> takže u závodního auta je lepší mít gumy co nejširší? nebylo by ideální mít vzadu jen jednu širokou pneumatiku přes celou šířku auta? ta by to v pohodě přenesla a nepálila se
Odpověď nehodná studovaného člověka.Ještě jsi nedokázal ani jednu z otázek rozumně a uspokojivě vysvětlit,jen se ptáš na věci,který jsou pochopitelný pro malý děti a odvádíš pozornost trapnými vtípky.Tys nahodil závodní gumy,navíc zcela nesmyslně ve spojitisti s ovladatelností,trakce je dobrá spíš pro pohyb v přímém směru,ne pro ovladatelnost.Můžeš toto prosím vysvětlit???Případně vyvrátit moji teorii o ovladatelnosti vzhledem ke styčné ploše,nebo užším gumám na autě na kluzkém povrchu???Já jen vím,že to tak funguje,od těbe čekám vědecké vyvrácení nejlépe s příkladen,ne pubertální zakrývání neznalosti a získávání času.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: Mýlíš se,s rozvojem techniky se mění i fyzikální zákony,respektive se opravují ty,které nebyly zcela přesné vlivem tehdejší techniky.
todle je góóól týdne škoda,že musím teď dělat něco jinýho ale já se vrátím, a se mnou přijde fyzikální zákon
Che píše: mohl bys ty "jisté případy" blíže specifikovat? u 190ky je tedy je tedy vyhýbací manévr vždy rychlejší než u 160ky?
záleží na výšce pneumatiky.....druhu dezénu....druhu směsi...
edit: a rádiusu pneu
Naposledy editováno 06.03.2012 13:31:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
Che píše: mohl bys ty "jisté případy" blíže specifikovat? u 190ky je tedy je tedy vyhýbací manévr vždy rychlejší než u 160ky?
Jseš fakt tak sklerotickej??Ne vždy,pouze v případě,že srovnáme závodní 190 s běžnou turistickou 160,tak jak se o tom bavéíme celou dobu.Nepřetáčej vše,aby to vypadalo,že máš morální a vědomostní převahu,zatím se ti nedaří. Nabízím ti znovu i tu praktickou ukázku,proč se tohho bojíš???
verybusy píše: Jseš fakt tak sklerotickej??Ne vždy,pouze v případě,že srovnáme závodní 190 s běžnou turistickou 160,tak jak se o tom bavéíme celou dobu.Nepřetáčej vše,aby to vypadalo,že máš morální a vědomostní převahu,zatím se ti nedaří. Nabízím ti znovu i tu praktickou ukázku,proč se tohho bojíš???
snaží se nadhledem získat převahu, to je laciný.....do konfrontace nikdy nepůjde, to ten yper je v tomhle lepší...
Che je trochu baba....
Che píše: todle je góóól týdne škoda,že musím teď dělat něco jinýho ale já se vrátím, a se mnou přijde fyzikální zákon
Nanočástice přesahují rychlost světla,mění se tabulky tvrdostí,jsou to holt výdobytky pokroku,jestli je to pro tebe gól fakt netuším.Ale stačilo by odpovědět aspoň na jednu z otázek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Narcismus f jedné stopě
verybusy píše: Nezačal,začali jste vy,byť jste to vykřikovali bez jména do éteru.Pak jsem se podivil tvýmu hodnocení v profilu,ale to je vedlejší.
Kevlarový džíny jsem psal jen v nejvyšší nouzi a s chrániči pod ně,ochrání proti podření,nikoliv proti nárazu.Mezi džínama s kevlarem jsou obrovský rozdíly v kvalitě,mám osobně od draggin jeans a jsou asi na špici,přesto to není bezpečí.I ten kevlar má mnoho tříd,podle hustoty vláken a pořád se kalhoty dají označit jako kevlarové.
Prostě jak kožený kalhoty,tak kevlarový džíny bez kvalitních chráničů (tím nemyslím ty všitý) jsou jen jako nouzovka.
ne ne, prostě kevlar to není. kevlar nemá žádné třídy - kevlar je jen jeden - to chemické složení vlákna.
Pokud myslíš třídu kevlaru jako to, že se nitě vyrábějí v několika tloušťkách, tak ano. Ale kevlar je jen jeden a ty džíny nejsou kevlarové.
Základní surovinou je aramid a dalším zpracováním se z něj dělá buď kevlar a nebo nomex, který snáší vysoké teploty.
I nomex vyniká vysokou pevností, takže může být kolikrát sporné, zda ty džíny jsou vůbec šité samotným kevlarem a né náhodou jen Nomexem.
Pokud máš na těch džínách někde vepsáno, že jsou šité aramidovévým vláknem, což je velmi široký pojem, tak právě to může být kevlar, ale také to může být i nomex.
Nenech se vysmát, kevlarové džíny - je to jen reklamní trik.