To vím proto jsem zakládal tohle vlákno bo jsem ten kyt chtěl sehnat někde v rajchu za levnějš bohužel pasuje jenom na 450 a vejš a 2takty.
Teď mi zbejvá jenom 450sx o8 ta ale zas má jenom startér bez páky což taky není ideální v případě když je startér nebo baterka kaput.
A taky je zbytečné „ostrá“
Tak a teď babo raď
A hlavně na 450sx jezdit CC je fakt asi nesmysl....
Jinak mám s 250sxf ten stejný "problém" jako ty,a prostě ty težké useky projíždim za pomoci spojky,lepšího asi nic nevymyslíš...
Joraell>ja to porad nechapu ty chces jezdit enduro ale porad chces krosku --- muze me to nekdo vysvetlit ja jsem na toto moc blbej.
.....já to chápu.Enduro a konkrétně CC zavody mě moc baví,ale možnost přípravy na tyto závody jsou v polabí a zřejmě i v okolí Prahy(hom2)minimálni.Kdežto z krosových tratí je tu už možnost volby...Proto i ja šel z endura na kros.Na CC jedu jednou měsíčně na kros trať jednou/dvakrát týdně.
Ale dopředu jsem si zvážil pro a proti krosové moto pro použití v offroad terenu....
Možná to tak má i Hom2.....??
No a s těma tratěmi v okolí Práglu je to taky dost špatný.
Jezdím do Mníšku bohužel o trať se poslední dobou R. Toman moc nestará + je to trať jen samá lavice žadný výjezdy a tak ale je s Modřan blízko.
Pak je tady ještě Kostelec, ale ten je prej v hrozným stavu .
Pak jezdím ještě do Chlístova tam mi trať vyhovuje snad nejvíc občas Ředhošť, a pak Jinín a Sedlčany ale ty už jsou celkem z ruky.
Tratě mám jako trenýrovku a zábavu, hoby motokros závody jezdit nechci a do lesa se mi taky nechce. Jedu Mahera Cup a chystám se střihnout nějaký Céčko a podobný enduro závody.
Tak snad pro vysvětlení mé volby motorky.