1 reakcí na tento příspěvek Kroska pro 100 kg jezdce
fos píše: Předtím jsem toho moc nenajezdil..to je fakt...na enduru občas vyjížďka ale víc mě to táhne na trať..a tam se s tím endurem dost peru...těžký a nevhodně zpřevodovaný..
to je vcelku jedno.Ta váha je na 125ku už velká. Já to vím.1 reakcí na tento příspěvek Kroska pro 100 kg jezdce
1 reakcí na tento příspěvek Kroska pro 100 kg jezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska pro 100 kg jezdce
PetrXX píše: Dovolím si poznámku - po velkém čtyřtaktu jít na ostrou dvoutaktní 250, která dole netáhne (v porovnání s čtyřtaktem) a pak se urve a letí jak z praku, mě osobně nepříjde jako nejšťastnější, tuplem u stokilovýho chlapa. Na tvém místě bych sáhl po něčem jako YZ450.
ona táhne i dole.Jen nesmí být člověk línej řadit a naučit se ze spojkou.XTeZeto píše: ona táhne i dole.Jen nesmí být člověk línej řadit a naučit se ze spojkou.
Já línej jsem, proto mám velký čtyřtakt jen jsem tím chtěl říct, že tah odspoda je hodně návykový, spolu s čitelností motoru bez strmého nárůstu výkonu u 2T
1 reakcí na tento příspěvek Kroska pro 100 kg jezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska pro 100 kg jezdce
markus píše: nejde o to, že bys tu 250 2T nezvládal, ale spíš je na tom horší to, že tě dost rychle utahá. Takže bych být tebou zvážil i tu 450
Tak mezi nezvládáním a utaháním téměř není rozdíl.. Ten kopanec 250 2T je strašný, během několika minut mi na ostré 250 spolehlivě odejdou předloktí a pak už jen vlaju, nebo to začnu dusit v nižších otáčkách.. buď mě to hrabalo jak trefené, nebo to nejelo. Klobouk dolů před těmi, kteří to zvládají, ale IMHO jich moc není.
Ale já jsem mrdal, takže to můžu přiznat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska pro 100 kg jezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska pro 100 kg jezdce
2 reakcí na tento příspěvek Kroska pro 100 kg jezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska pro 100 kg jezdce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kroska pro 100 kg jezdce
http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/582099-cr-250-r.html
ottas píše: markus> Jak dle vzhledu motky lze poznat že jezdec je mrdal??
ptal si se jak. tak třeba ty páčky to je masakr, musel by si zlomit ruce, aby na ně došáhnul. kdyby jezdil aspoň nějak slušně, tak by měl ten "karbonovej" rám olěštěnej, taky airbox, začátek podsedláku, koleno a brzdu. samolepka MOTUL by měla vzít za svý po prvním tréninku, spojlery jsou taky netknutý. řadičku má proklatě vysoko. to všechno znamená, že asi nejezdí motokros, možná někde po louce v keckách a teplákách, ale to by mohla být výhoda, pokud by motorka dostávala aspoň minimální údržbu, což asi nedostávala, viz například suchý řetěz.
každopádně ta motorka nevypadá moc pěkně, už jenom to promáčklý koleno, který každýho hned praští do očí jako první, to mohl před focením aspoň vyfouknout. vzhledem k tomu, že motorka vypadá z vnějšku nicmoc, vevnitř to asi nebude o moc lepší
Naposledy editováno 13.02.2012 12:51:39
1 reakcí na tento příspěvek Kroska pro 100 kg jezdce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 | pospa5 | 19 | 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 | milosxxx | 5 | 27.8.2022 v 10:27 Ariete |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 | Milagros | 50 | 29.1.2022 v 19:10 krokoš |