globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia Rs 125 výměna pístu
9.2.2012 v 19:10
Ahoj
Chtěl jsem se zeptat při kolika tísici km by se měl měnit píst a vlastně celková Go motoru?:)
přibližně

Aprilia Rs 125 výměna pístu

9.2.2012 v 19:14 | Nahoru | #1
až to klekne, drží to tak 2 sezony

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Rs 125 výměna pístu

9.2.2012 v 19:23 | Nahoru | #2
takže když má motorka najeto 26 000km,měl bych to udělat hned?:)

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Rs 125 výměna pístu

9.2.2012 v 19:30 | Nahoru | #3
Zjisti od předchoziho majitele kdy naposledy byla dělaná GO,a podle toho se řid´.Je lepši to po 10 tisícich km vyměnit at potom nemusiš dělat nikasil.Ale je to diskutabilní kámošovi to vydrželo 15 tisíc km ale potom byl píst na kousíčky a nikasil ho neminul

Aprilia Rs 125 výměna pístu

9.2.2012 v 19:30 | Nahoru | #4
jak víš že má tolik najeto máš to od novoty ?

(reakce na) Aprilia Rs 125 výměna pístu

9.2.2012 v 19:53 | Nahoru | #5
Kubik123> jestli má 26 tis na jeden píst tak je to rekordmanka, vyměnit hned.

Aprilia Rs 125 výměna pístu

9.2.2012 v 20:06 | Nahoru | #6
oukéj,zeptám se ! :)
takže měnit vše i ložiska že?.)

Aprilia Rs 125 výměna pístu

9.2.2012 v 20:32 | Nahoru | #7
Píst by se měl menit co 15 000 nevím jak je to u RS ale já mám co 15 000 a co 20 000-30 000 dělat GO motoru takže máš ještě čas.Sezonu 2012 uplně v klidu odjezdi a na konci to hod' na kompletní GO taky se chystám tento rok na GO

Aprilia Rs 125 výměna pístu

10.2.2012 v 08:29 | Nahoru | #8
já teda nevím, ale říct, že se to má dělat, tehdy a tehdy...ano jsou nějaké doporučené intervaly, ale taky snad záleží, jak kdo na tom jezdí, vyšel bych z toho co a kdy bylo děláno naposledy, jestli víš, když né a hlodá tě to, dej to někomu kdo to okoukne, ale jestli to má zdravej zvuk a jede pěkně tak bych do toho nehrabal...

Aprilia Rs 125 výměna pístu

10.2.2012 v 08:43 | Nahoru | #9
tak dily za rady,urcite to vse odzkousim az ji budu mit v rukou :D
uvidime jak to bude,nasel jsem servis kde mi udelaj celkovou go motoru cca za 8000-9000,- no i pist.. bez nikasilu..
sam to delat nebudu,sice se v tomhle hrabu ale do takovi motorky se hrabat nebudu:D jen to vyskubnu z ramu :DDD

Aprilia Rs 125 výměna pístu

10.2.2012 v 13:28 | Nahoru | #10
Pokud chceš klid, tak píst co 15tis. když dáváš víc už se začíná pomalu chytat. Ušetříš si tím další starosti a rozhodně je to levnější než dělat celkovou. Lepší v 15ti vyměnit píst, než když se ti to ve 20ti hryzle a veme to ssebou nicasil a všechno okolo

Aprilia Rs 125 výměna pístu

13.2.2012 v 14:38 | Nahoru | #11
Souhlas s Dom.Cábel. Pokud funguje jak má, tak je možný že už v 10tisících začne dělat zrcátka ten píst a to musí jít ven. Těch 15000 by vydržet měl, ale rozhodně se na to v těch 10000 podívat aspoň. GO - 8-9tisíc jakš takš kdyby to bylo i s pístem ale. www.apriliatech.cz
Ten ti udělá všechno a bude to super (sám to mám) peníze jsou v pohodě. Zdarec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Rs 125 výměna pístu

13.2.2012 v 15:48 | Nahoru | #12

lukyky píše: Zjisti od předchoziho majitele kdy naposledy byla dělaná GO,a podle toho se řid´.Je lepši to po 10 tisícich km vyměnit at potom nemusiš dělat nikasil.Ale je to diskutabilní kámošovi to vydrželo 15 tisíc km ale potom byl píst na kousíčky a nikasil ho neminul



na co delat cele go ? staci vymenit pist a ojnici podle intervalu vetsinou na jednu ojnici 2-3 pisty, zalezi na jakou vuli je tam udelas,a nikasil vydrzi taky urco 4 pisty zalezi jaka kvalita nikasilu

Aprilia Rs 125 výměna pístu

13.2.2012 v 15:55 | Nahoru | #13
souhlas s alo1 jinak pokud mas najeto 26tisic tak uz tam pist meneny urco bude ale pokud nebylo nic delane s ojnici ani loziskama na klice tak pravdepodobne vymenit

(reakce na) Aprilia Rs 125 výměna pístu

13.2.2012 v 17:20 | Nahoru | #14

aprilialibor píše: na co delat cele go ? staci vymenit pist a ojnici podle intervalu vetsinou na jednu ojnici 2-3 pisty, zalezi na jakou vuli je tam udelas,a nikasil vydrzi taky urco 4 pisty zalezi jaka kvalita nikasilu

no tak to už máš skoro celej motor

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Rs 125 výměna pístu

13.2.2012 v 17:51 | Nahoru | #15
tojo ale mozna mu bude stacit treba jen pist a ojnice, jinak treba ja kdyz repasoval tak sem daval i zanovni kartry, celou klikovku z motorky co mela najeto 5000 km pac kdyz se to rozbira casto tak se vymyckaj kartry a klikovka

(reakce na) Aprilia Rs 125 výměna pístu

13.2.2012 v 17:53 | Nahoru | #16
aprilialibor> spravnym postupem se neznici nic

Aprilia Rs 125 výměna pístu

13.2.2012 v 19:16 | Nahoru | #17
haha to si myslis muj motor mel odjete nekolik sezon,motor pod 8 tisic otacek nejede (vetsinou tech 10-12 ) plus maximalni komprese na hranici detonaci a kdyz se to nekolikrat za sezonu lisuje tam a zpet tak se to vymacka jak klikovka tak kartry pak to tam chodi volne ale to dela muj mechanik ktery pripravuje sp pro alpe adria cup a ten to promeri ,klikovku jde potahnout tvrdochromem to ti muzou potvrdit i treba klusi co maj hondy rs 125

Aprilia Rs 125 výměna pístu

18.2.2012 v 21:18 | Nahoru | #18
Kazda motorka je individualni zalezitost. Takze se neptej kolik toho tvoje motorka vydrzi. Nech si nekde zmerit kompresi a premerit pist s valcem. To ti prozradi spoustu veci.
Jo a kdyz je kvalitni nicasil tak neni problem aby vystridal 2-3 pisty.

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia Rs 125 výměna pístu

14.3.2012 v 00:44 | Nahoru | #19
Co to je za mechanika kterej LISUJE do karterů a na kliku ložiska? tyto komponenty se do karteru VKLÁDAJÍ!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Rs 125 výměna pístu

14.3.2012 v 07:31 | Nahoru | #20
Hachlblaubachtr> to vis jiny kraj jiny mrav,nezbyva nez souhlasit,ale v alpe jsou asi jine postupy to jsou zavodni sp,mozna ze dyz to tam narves pod lisem , mas pocit ze to lip drzi.Zajimave je to i s vydrzi kdyz dela kliku nekolikrat za sezonu,a na ojku jsou 2-3 pisty,toz teda nevim asi jede strasnou kudlu nebo lisuje i pist do valce

(reakce na) Aprilia Rs 125 výměna pístu

14.3.2012 v 08:48 | Nahoru | #21

Hachlblaubachtr píše: Co to je za mechanika kterej LISUJE do karterů a na kliku ložiska? tyto komponenty se do karteru VKLÁDAJÍ!!!!!



mozna jsem se špatně vyjadřil ...to se tam dava za tepla ale kdyz to lozisko vytahujes,tak uz to tak lehce nejde pokud mas ,,dobre,, kartry, kartry se vymackavaji dle meho vibracena,zvysenou kompresi oproti serioveho motoru,a dle meho stale rozbirani tomu taky prispiva, videl jsem dve klliky z motokrosu stareho cca 20 let a opravovane kliky tvrdochromem byly obě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Rs 125 výměna pístu

14.3.2012 v 09:24 | Nahoru | #22

kubosh píše: Hachlblaubachtr> to vis jiny kraj jiny mrav,nezbyva nez souhlasit,ale v alpe jsou asi jine postupy to jsou zavodni sp,mozna ze dyz to tam narves pod lisem , mas pocit ze to lip drzi.Zajimave je to i s vydrzi kdyz dela kliku nekolikrat za sezonu,a na ojku jsou 2-3 pisty,toz teda nevim asi jede strasnou kudlu nebo lisuje i pist do valce



no tak v dobe kdy mel moji motorku jiny mmajitel ktery se stal prebornikem rebubliky a jezdival i špičku v ME,tak to mel asi hodne na limitu ten motor,takze kdyz se doctal ke me tak kartry byly proste vymackane aj klikovka
jinak italove v sp delaj ojnici kazdej zavod a pist treba kazdy trening pač delaji pist na setinu vule!!,zavodni elf,proste motor na hraně ,a pak vrrr 40 koni,a vydrz u takoveho motoru je mnohonasobně mensi nez serie

Aprilia Rs 125 výměna pístu

14.3.2012 v 09:40 | Nahoru | #23
dokonce na to pamatuji i pravidla
řady

1.5.19

(reakce na) Aprilia Rs 125 výměna pístu

14.3.2012 v 09:46 | Nahoru | #24
aprilialibor> hmm,tak tu vuli komentovat nebudu,spis me zajima ten kompresni pomer.Jak se zjistuje hranice detonace,moc by me to zajimalo,jak je velky kom pomer nez nastoupi detonace

Aprilia Rs 125 výměna pístu

14.3.2012 v 09:49 | Nahoru | #25
jde koupit snimac detonaci z gp

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Rs 125 výměna pístu

14.3.2012 v 09:52 | Nahoru | #26
jinak o tech kartrech tak je nekteri po trech letech pouzivani vymenuji( konkretne sp alpe adria)

(reakce na) Aprilia Rs 125 výměna pístu

14.3.2012 v 10:40 | Nahoru | #27
aprilialibor> je zajimave,ze to mas na hranici detonaci kdyz na to pamatuji pravidla,taze ta hranice komp mpomeru je zrejme 1:13,5,nebo mas nepovolenou upravu,jinak nevim proc tedy zkoumat detonace

Aprilia Rs 125 výměna pístu

14.3.2012 v 11:44 | Nahoru | #28
no kompresi podle predpisu ale nekteri jezdci pouzivaj 95 a na 13,5 je to malo,a zalesi i na bohatosti smesi, detonace se skoumaji kdyz chces motor nastavovat na limit,taky se da hodne kompenzovat predzapalem

Aprilia Rs 125 výměna pístu

14.3.2012 v 11:45 | Nahoru | #29
to je nastaveni ktere mi udelal muj mechanik vic k tomu rict nemuzu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 Včera v 15:34 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist