1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
Jen jsem chtěl říct, že si myslim, že veškerý podobný fámy o dieselech jsou právě od těch lidí, co v honbě za co nejnižšíma nákladama upřednostněj moderní naftu před spolehlivým starším benzínem a koupěj nějakou šílenou vraždu...no a pak to dopadá jak to dopadá...
Naposledy editováno 25.01.2012 20:28:14
1 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
do dvou let prebiraji stafetu downsizovane preplnovane sestsnactistovkove benziny.
To jsem trochu přehlídnul
Naposledy editováno 25.01.2012 20:31:00
Baterka bez dobíjení vydržela 6 let a studený starty v pohodě.
Ale už se dívám po něčem ekonomičtějším .Nejlepší by byl starší tak rok 2000 MERCEDES E 240 kombi v benzínu s plynem, v naftě to prý špatně topí pokud to nemá nezávislé topení.
Mozna bych pockal na MY2014 jestli nespechas, ty motory budou lepe odladene a trochu vychytanejsi.
No každopádně si počkám a zkusim jak co jezdí a co by se mi líbilo a vyplatilo.
Až bude benzín za 50kč/litr tak začnu jezdit ekologicky na kole a bude to vyřešený
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
SperkysSV píše: No mě se totiž strašně líbí ten zátah toho motoru v nízkých otáčkách, zatim jsem neobjevil motor v benzínu, kterej by měl spotřebu 6l a jel slušně, mám Hondu Civic 1.4 66Kw a je to totálně mrtvý auto....
Ty nafty táhnou více jen pocitově, že by to při stejné akceleraci mělo menší spotřebu je blábol. Ale u benzínu si to auto ještě můžeš pěkně vytočit, pohrát si s tím. Nafta je ideální pro lidi, kteří neumí dávkovat plyn, mají problém s rozjezdy, se spojkou, prostě polena. Pokud ti benzín chcípá, cuká, podtáčí se (ano, to všechno ti silně zvedne i spotřebu), ber nafru, pokud ne, prosím, neblázni a vem klasické benzínové auto. Ono i ten zátah a zvuk traktoru tě možná zaujme prvních pár jízd, ale pak ti zase začne řvoucí vytočený motor moc moc chybět .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
a taky jde o celkovou použitelnost a využití motoru k tomu co člověku vyhovuje a to je to co se tady řeší, moderní diesely v velké části odstranily dřívější neduhy, ale za cenu složitější konstrukce a benzíny je teď v rámci downsizingu a přeplňování v tomhle dohánějí a nejsem si jist jestli je to správná cesta - jedna věc je normovaný cyklus měření spotřeby a udávání emisí CO2 a druhá věc je reálný provoz a třeba i celkové zatížení přírodního prostředí vzhledem k výrobě složitějšího motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
gugo píše: Hele a proc startujes motorku kdyz to jde z garaze vytlacit ?
U malyho benzinaku typu motorka nevim, asi to uplne optimalni nebude, kazdopadne baterku muzes stimhle zpousobem po roce odepsat.
Jestli mas TDIcko s comorailem, tak tomu to rozhodne dobre nedela, protoze nez se ti to vohreje, tak ceska kvalitni nafta ty vstriky zapatla jak med.
No a jestli mas nejakyho super novyho diesela s filtrem pevnych castic (hovada ekologicky) tak si rovnou jeho zivotnost sniz minimalne o 1/3. To az pak budes menit misto ve 160 tis ve 110 a vyplaznes 100 litru, tak si na vyjizdeni z garaze vzpomenes :)
tohle jsi nemyslel vazne, ze?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
gugo píše: V prumeru rozdil az 1 kc na litr. Nebavim se o noname pumpach a JZD, tam proste s comonrailem zajet nemuzes. Udrzba min o 1/3 drazssi, vymena filtru prachovejch castic po 100-160 tis.+vstriky
Vem si kalkulacku a vypocitej kolik by si musel najezdit km aby si ten usetrenej litr-dva na 100km vyplatil.
Vstriky 4*7000 za repasy kdyz mas stesti a neni to siemens. Filtr pevnych castic 60-100 tis, a pak si pripocitej jeste cca 2 koruny na litr, protoze s benzinakem muzes klidne jezdit k jaky pumpe chces (berte rezervou).
A spiknuti zatim trochu vidim, protoze treba minulej model tranzita se delal s 2l benzinem uz se nedela, predminulej model H1-Hyundai taky , uz ne.
Neber to jako brblani nekoho kdo zavrhuje naftu, sam mam bohuzel jednu dodavku s dieselem a bohuzel hodlam kupovat druhou.
Ale kdyby me velikostne stacilo auto typu kombik mondeo, nevaham ani chvili a jdu do benzinu.
co prispevek to perla
Dawe02 píše: Honza-TA950> v tom pripade jsme ve shode. Zajimave jak ta kratkozraka emisni legislativa pohrbila jednu technologii.
zdejšímu mistrovi matematiky a fyziky bych si v oblasti tepelných strojů nedovolil oponovat
fakt je ten, že různé regulace sic snad s dobrými úmysly nevedou bohužel většinou k dobrým koncům
1 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
Dale odejde EGR. Kvuli korozi pistu solenoidu. Resitelne vse a levne. Jinak ten motor od Fiatu nema slabiny
1 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
1 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru
Divný je, že to nedělá třeba na trojku, kdy můžu jet na 4,5 tis otáček třeba minutu v kuse a je klid.
Pokud je teplota nad nulu, můžu jet max. rychlostí třeba 50 km a v pohodě.
Přisuzuju to, že podtlakový hadičky na turbu jsou spuchřelý a v mraze to dělá brajgl...
Jinak loni v alpách jsem to valil Slovinskýma alpama s obytňákem, neustále 100 km/h a najednou kokám 126°C na oleji, ale Toleďák jel jak čamrda
Miruss píše: WHTRDR> Při prase jízdách se musí palubní počítač přepnout na venkovní teplotu, aby ses mohl ochladit.
ano ano, ja tam pro jistotu tu teplotu mam porad abych se nedesil
to se mi vzdycky libilo na svedech ze se nebali dat do auta poradnej motor
sice mohli teda delat pohon na zadni kola ale to by clovek asi chtel moc