Dve sezony jezdim na Honde NSR 125,mame spolu nalitano 16000 km,moto ma nalitano 41500 a stale jezdi paradne ( rok 2001 ).Na jare bych chtel prestoupit na vyssi kubaturu.Rozhoduji se mezi CBRkem,SVckem 650,ale i Ducati.Tahnou me vice silnicni sportovni moto.Rozpocet mam 90000-10000 max.Mohli by jste mi prosim rici o techto motorkach jejich alespon zhruba jejich klady a zapory?mimo tento vyber jsem pomyslel jeste mezi Kawaou ZX6R ci GSXR600.Nic silnejsiho zatim nechci,uz tak to bude skok jako Brno.Ted jezdim pul na pul,pul cest sportovne,ale i cestovne,vetsi dalky,neni problem 400 km denne.Zajimal by mne nazor ducatistu na model 750SS,jak je to s chovanim motocyklu,kvalitou brzd a vse okolo.Nejvice me tahne To CBRko s Ducatkou.Mohli by jste mi prosim poradit,co by byl nejlepsi kup v teto cenove hladine?
Diky vsem za odpovedi *yes*
Když nekoupíš rozpočtovku s jedním kotoučem tak bude brzdit slušně. Servis jsem se taky ptal, mě se zdá levnej (srovnávám se servisem 2T :D ) . Designově je ta Duc prostě na mnohem vyšší úrovni *yes* je to taloška. Ale zatím jsem na žádný nejel :shy: , zvuk má lepší duc, to je jasný. Na kdy to plánuješ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR600F x Duc 750SS x SV650
kazda ma neco do sebe
No a SVčko znám velmi dobře, takže srovnání mám. Motor je moc moc fajn. Jde celkem tvrdě za plynem, nevibruje tolik a na 650 to jede slušně *yes* Na SS900 to motorově nemá (hlavně krouťákem) ale SS750 by to asi rozneslo na kopytech, těžko říct :/ Co se ale týká podvozku, tak je to šílená žvejkačka :) Tam se neni o čem bavit. Brzdy taky žádná sláva. Ovšem ovladatelnost a lehkost je parádní. Což ovšem způsobuje nervozitu v rychlých zatáčkách, kde s Duc letíš s kolenem na zemi a do toho píšeš SMSku, a majitel SV je rád, že zůstal ve svém pruhu :D
Tak to jsou stručně mé poznatky, ovšem testovací jízdu nenahradí ani tisíc slov. Tak dobře vyber, ať už to bude cokoliv *yes*
a dat sraz na Agipce :cool: .