globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR600F x Duc 750SS x SV650
 
4.10.2007 v 11:48
Ahoj vsem ,

Dve sezony jezdim na Honde NSR 125,mame spolu nalitano 16000 km,moto ma nalitano 41500 a stale jezdi paradne ( rok 2001 ).Na jare bych chtel prestoupit na vyssi kubaturu.Rozhoduji se mezi CBRkem,SVckem 650,ale i Ducati.Tahnou me vice silnicni sportovni moto.Rozpocet mam 90000-10000 max.Mohli by jste mi prosim rici o techto motorkach jejich alespon zhruba jejich klady a zapory?mimo tento vyber jsem pomyslel jeste mezi Kawaou ZX6R ci GSXR600.Nic silnejsiho zatim nechci,uz tak to bude skok jako Brno.Ted jezdim pul na pul,pul cest sportovne,ale i cestovne,vetsi dalky,neni problem 400 km denne.Zajimal by mne nazor ducatistu na model 750SS,jak je to s chovanim motocyklu,kvalitou brzd a vse okolo.Nejvice me tahne To CBRko s Ducatkou.Mohli by jste mi prosim poradit,co by byl nejlepsi kup v teto cenove hladine?

Diky vsem za odpovedi *yes*

CBR600F x Duc 750SS x SV650

4.10.2007 v 11:53 | Nahoru | #1
Mno, michas hrusky z jabkama. Svez se nejdriv na dvouvalci a ctyrvalci a pak uz snad budes mit jasno co chces.

CBR600F x Duc 750SS x SV650

4.10.2007 v 12:25 | Nahoru | #2
Souhlasím s Kalos31. Jinak z té nabídky do začátku asi CBR600F nebude špatná volba. Jestli teda zmákneš supersport.

CBR600F x Duc 750SS x SV650

5.10.2007 v 09:55 | Nahoru | #3
Zdravim.Kdyz mluvite o chovani 4V a 2V motoru,zatim jsem jen zkusil jezdit na honde Rebel,byla to 125ca.Smysl pro zachovani a rozum mam *yes* ,takze stejne hooodne velkou dobu budu jezdit opatrne.Vaham prave meziCRem a Duc.U Hondy se mi libi sportovne cestovni vlastnosti,vysoka spolehlivost,a design take.U Ducati ,sice je to vetsinou pojezdeni jen pro jednoho,ale Italove maji neskutecny smysl pro detail,a motorka je silnicka jak ma byt.Nebranim ani 4V ci 2V.

CBR600F x Duc 750SS x SV650

5.10.2007 v 14:20 | Nahoru | #4
Mno srovnávat Hondu s Ducati no tfuj :lol: . Né vážně ;) . Já půjdu z RSky na SSko (kdybych nebyl obr tak do monstera) na jaře a už jsem se tu ptal ;) .
Když nekoupíš rozpočtovku s jedním kotoučem tak bude brzdit slušně. Servis jsem se taky ptal, mě se zdá levnej (srovnávám se servisem 2T :D ) . Designově je ta Duc prostě na mnohem vyšší úrovni *yes* je to taloška. Ale zatím jsem na žádný nejel :shy: , zvuk má lepší duc, to je jasný. Na kdy to plánuješ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR600F x Duc 750SS x SV650

5.10.2007 v 14:30 | Nahoru | #5
Stalker> ty motorky jsou tak rozdilny, ze pokud vsechny nepojezdis, tak si nazor neudelas
kazda ma neco do sebe

(reakce na) CBR600F x Duc 750SS x SV650

5.10.2007 v 14:32 | Nahoru | #6
Peacemaker>přesně tak každá je úplně jiná, to bude lehký rozhodování

(reakce na) CBR600F x Duc 750SS x SV650

5.10.2007 v 15:19 | Nahoru | #7
Stalker> já ti nevím čéče, dobré by bylo vyzkoušet si někde to CBRko, ať víš o čem ta motorka je. Pak když sedneš na Duknu, tak neuvěříš, jak můžou být motorky rozdílný. No a buď tě ta Ducatí surovost, tvrdost a bezprostřednost osloví, nebo poběžíš rychle pro CBRko. Já teda na CBRku nejezdil, ale když srovnám Duc a třeba Ninju 6ku (´99), tak být začátečník, okamžitě beru Ninju. Ta šestikule sice jede hovadsky, ale je taková uhlazená, reaguje na plyn s decentním zpožděním, nevibruje, podvozek tak trochu naměko (není tam kdovíjaká zpětná vazba) - prostě proti Duc je to cesťák ;) I posez je taková turistika. Já to teda srovnávám s mojí 900 a mám pocit, že u 750 je horší vidle, ale že by to byla nějaká vyměklina, to určitě ne. Na Duc se víc nadřeš, je třeba zapojit celé tělo, hlídat si víc otáčky. Na čtyřválu 600 naflákáš v 60 km/h šestý kvalt a jen si tak pohodlně bzučíš. Zkus to samé u italky a zažiješ jízdu na býkovi ;) Do 130 km/h je šestka (myslim kvalt) prostě nepoužitelná (u 750 je jen 5 kvaltů jestli se nepletu).
No a SVčko znám velmi dobře, takže srovnání mám. Motor je moc moc fajn. Jde celkem tvrdě za plynem, nevibruje tolik a na 650 to jede slušně *yes* Na SS900 to motorově nemá (hlavně krouťákem) ale SS750 by to asi rozneslo na kopytech, těžko říct :/ Co se ale týká podvozku, tak je to šílená žvejkačka :) Tam se neni o čem bavit. Brzdy taky žádná sláva. Ovšem ovladatelnost a lehkost je parádní. Což ovšem způsobuje nervozitu v rychlých zatáčkách, kde s Duc letíš s kolenem na zemi a do toho píšeš SMSku, a majitel SV je rád, že zůstal ve svém pruhu :D
Tak to jsou stručně mé poznatky, ovšem testovací jízdu nenahradí ani tisíc slov. Tak dobře vyber, ať už to bude cokoliv *yes*

CBR600F x Duc 750SS x SV650

5.10.2007 v 23:14 | Nahoru | #8
Nakup nove moto planuji na jaro.Z kamosu mam moznost se svezt pouze na u GS-500vce.Jinak vseci maji jako ja 125ci.Jinak vsem dekuji za odpovedi *yes* .Pokusim se vybrane typy moto vyzkouset zblizka.Take bych to nejspise videl na to CBRo,je to celkem vyrovnana moto.Letos to odjezdim na eNeSeRku,a na jare uvidme,zatim budu setrit money.Skoda ze neznam nikoho,kdo mam v blizkem okoli ducatku,abych mohl rici nazor :( ,a svest se.Nejezdite kluci a holky nekdo po celkem zname trase Libechov-Duba na Ceskolipsku,v Severnich Cechach?Mohli by jsme hodit slovicko,pokecat.Ted v nedeli ma byt jeste solidne,mohli bychom se domluvit
a dat sraz na Agipce :cool: .

CBR600F x Duc 750SS x SV650

21.10.2007 v 11:12 | Nahoru | #9
tyjo mě třeba láká cena SV,chci sice ten novější model z hranatým rámem. ale už jsem se svezl na CBR600 i na SV650 (upravený wiseco 696ccm) a můžu si říct že mě táhne více svéčko, sice co mi hodně na sv vadilo byla drsně tuhá spojka-po 10 minutách mě bolelo zápěstí. Motorky jsem skoušel na letišti čili na rovince. Z CBR600 jsem vytáhl 190, a na tom samem useku z SV650 160. Ale co vim od tech kamarádu tak v zatáčkách vítězí s přehledem SV. výběr je na tobě, ale určitě se na obou motorkách svez a uvidíš co ti sedne. obě jsou super.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist