ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat
E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka
Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
roberto.cz píše: A já se chci zeptat, lidi... mají 1.6 atmosféry ještě co říct? - dnešní
Ja si myslím, že áno. 1,6 je pre auto veľkosti Focusa pre normálne jazdenie v medziach zákona, bez vozíka a podobne dostačujúca aj s prípadnou rezervou na predbiehanie. Na jazdenie cez 160 to už nie je, ale na to sú iné autá. Aj keď v dnešnej dobe down-sizingu sú in motory ako 1,2 TFSI, prípadne 1,4 TFSI, ktoré nikdy nepochopím. Buď chcem niečo úsporné, čo menej žerie, alebo chcem vyšší výkon, kde objem aj tak nič nenahradí. Som kurva zvedavý akú životnosť budú hentie paskvily mať.
volodaj píše: Ja si myslím, že áno. 1,6 je pre auto veľkosti Focusa pre normálne jazdenie v medziach zákona, bez vozíka a podobne dostačujúca aj s prípadnou rezervou na predbiehanie. Na jazdenie cez 160 to už nie je, ale na to sú iné autá. Aj keď v dnešnej dobe down-sizingu sú in motory ako 1,2 TFSI, prípadne 1,4 TFSI, ktoré nikdy nepochopím. Buď chcem niečo úsporné, čo menej žerie, alebo chcem vyšší výkon, kde objem aj tak nič nenahradí. Som kurva zvedavý akú životnosť budú hentie paskvily mať.
když se o něj staráš tak 250000 by měl vydržet.. Tzn. už když turbomotor hodně zatěžuješ, nech ho před vypnutím "oddychnout".
Naposledy editováno 15.01.2012 21:25:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
roberto.cz píše: i stím tuzingem? co planujes za upravy atd? vykladej
Tuzing? RS kamaráde, RS... To není TDi s červeným DI na hlínách apod.
volodaj píše: Ja si myslím, že áno. 1,6 je pre auto veľkosti Focusa pre normálne jazdenie v medziach zákona, bez vozíka a podobne dostačujúca aj s prípadnou rezervou na predbiehanie. Na jazdenie cez 160 to už nie je, ale na to sú iné autá. Aj keď v dnešnej dobe down-sizingu sú in motory ako 1,2 TFSI, prípadne 1,4 TFSI, ktoré nikdy nepochopím. Buď chcem niečo úsporné, čo menej žerie, alebo chcem vyšší výkon, kde objem aj tak nič nenahradí. Som kurva zvedavý akú životnosť budú hentie paskvily mať.
Tak tak, samé vstřikování, turbo, kompresor, miliony senzorů, zelenejch egr ventilů...
volodaj píše: Ja si myslím, že áno. 1,6 je pre auto veľkosti Focusa pre normálne jazdenie v medziach zákona, bez vozíka a podobne dostačujúca aj s prípadnou rezervou na predbiehanie. Na jazdenie cez 160 to už nie je, ale na to sú iné autá. Aj keď v dnešnej dobe down-sizingu sú in motory ako 1,2 TFSI, prípadne 1,4 TFSI, ktoré nikdy nepochopím. Buď chcem niečo úsporné, čo menej žerie, alebo chcem vyšší výkon, kde objem aj tak nič nenahradí. Som kurva zvedavý akú životnosť budú hentie paskvily mať.
Taky nějak nerozumím současným "trendům", downsizingy a turba všude, kde to jde ( i nejde). 1.6 atmosféra je "klasický" objem, na tzv. normální ježdění. "Krmit" nízkoobjemovku turbem... aby se to tvářilo jako nabušená pila ? Kde je životnost, jednoduchost v servisu a ovládání ? Tohle je stále hraní si na něco, dětská hračka tvářící se jako drsńák.
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
jak to nemá aspoň dva litry (u dieselu s turbem), tak je to o hovně. Nižší objemy - vyhnaný mrdečky co jedou, jen když jim stojíš na krku a pak žerou i trávu kolem silnice
Naposledy editováno 15.01.2012 23:32:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Naposledy editováno 16.01.2012 00:40:06
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Jezdil to Ondřej Helmich, 3. v E1 na MČR v Enduru. Pravděpodobně teda 1 sezónu závodně jetý stroj.
Může 56 motohodin odpovídat 1 profi závodní sezóně ?
Naposledy editováno 16.01.2012 01:43:02
Asi profikům nestačí sklouznout se jednou týdně a jezdí mimo tréningu i závody atd. Pak je ještě možnost, že má na sezónu k dispozici víc jak jednu motorku, nebo měl zranění, nebo nepotřebuje trénovat a další důvody. Rozhoduje dost okolností a většinou jsou patrné a počet reálných hodin jde poměrně přesně vysledovat. Tím ovšem nechci napsat, že každej prodejce lže. Jenže platí pravidlo důvěřuj, ale prověřuj.
Naposledy editováno 16.01.2012 11:45:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Bahnak1991 píše: LuVo> tak to nevim mam peugeot 407 v 1.6 HDI 80 KW a jezdim za 6,5 vzdálenosti tak do 25 km na dálnici neni problém do 5 když jedeš tak do tech 170 pak už to musíš moc točit a začíná to žrát ale jinak ten motor stim autem cvičí pěkně
Bylo to myšleno s trochou nadsázky, neříkám, že to jsou špatný motory, ale mají svoje hranice jinde, než si já představuju.
Diesel s turbem má i s menším motorem alespoň trochu krouťák, ale i tak je 1.6 HDI slabá - zkus na tý dálnici v nějakym prudším kopci zpomalit, třeba na 120 nebo 90, jako kdyby ti tam vjel kamion, a pak se zkus rozjet znovu na těch 170 - tam poznáš, že to nemá sílu. Nebo když chceš někde předjíždět na silnici I. třídy kamion (třeba trasa Hradec Králové - Mohelnice), tak se slabym autem je to o zabití.
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
roberto.cz by nam mohol preložiť, čo sa tam píše:
http://www.enduroita...o-&catid=78%3Aei
Naposledy editováno 16.01.2012 15:32:59
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Je ho velká škoda, takovej talent to byl. Paradoxně když chtěl ukončit kariéru, tak si ho odnesla zubatá. To je bohužel život.....
kizak píše: Všude píšou jen to stejný, umřel včera 15.1. ve věku 37 let v nemocnici v Barceloně na vnitřní zranění způsobené pádem při tréningu.
Je ho velká škoda, takovej talent to byl. Paradoxně když chtěl ukončit kariéru, tak si ho odnesla zubatá. To je bohužel život.....
Mika Ahola announced his retirement from enduro racing on New Year's Day 2012.[4] Ahola died of internal injuries on 15 January 2012 at a hospital in Barcelona,[5] a few weeks after crashing while training.[6]
Podle tohohle tu karieru ukoncil az po tom zraneni, nejspis prave kvuli tomu
Jinak RIP , po Nathanu Woodsovi další velká ztáta pro enduro.