Naposledy editováno 11.01.2012 21:13:07
Neboj, já sám uznávám, že než budu mít 70 papírů tak ještě třikrát změnim názor a nakonec si možná nekoupim nic, ale teď zrovna bych to bral (mít zbytečný prachy tak určitě)
Naposledy editováno 15.01.2012 17:17:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
milan1963 píše: Pokud vím, tak v zahraničí opravdu Jawa 660 boduje.Lidi o ní mají mnohem větší zájem než tady u nás.A prodává se, proto se i vyrábí.
Tohoto Californiana od Jawy bych si klidně koupil.Líbí se mi a protože na Travelu 250 jsem jel, vím, že motor je naprosto parádní. Jde spíš o finance a místo ke garážování, prostě obojího se nedostává...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
Motor je čína, ale to je na těch jejich motorkách to dobré. Ostatní už tak moc ne, nemyslím tím jen dílenské zpracování, ale mezi Jawou a "východem" je vidět, kdo ty motorky dělá dýl. Tak to prostě je. Jejich lepší cenu Jawa zcela vyváží kvalitou toho zbytku.
Některé věci na Jawě jsou v provozu dokonce lepší, než u světových značek. Mnoho je, pochopitelně, horších, ale dvěpade za cenu dvácy ...
Pro mladíky, kteří potřebujou omračovat své okolí to moc dobrá motorka není, ale pro nás, kteří máme dááávno osumnáct pryč .
Navíc je to jeden z mála vyráběných klasických motocyklů na špajchnových kolech bez složité elektroniky...
Ten New Calif je ve skutečnosti ještě hezčí, než na fotkách.
Naposledy editováno 15.01.2012 22:24:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
na 250 mě fakt štve to jak je malá.
no a výkon taky neni otázka života a smrti ale těch 20 by to mít mohlo
1 reakcí na tento příspěvek Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
Naposledy editováno 16.01.2012 01:03:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
1 reakcí na tento příspěvek Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
1 reakcí na tento příspěvek Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
jean: Všecko se dá zlepšit, věř tomu....
Naposledy editováno 16.01.2012 13:27:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
jean192 píše: Len dúfam, že toho sa moja generácia nedožije. Čínska kvalita na motorke, ktorá ide >150, je životu nebezpečná. To je vlastne aj pri tých súčastných.
Tak se boj už teď, kdy se většina komponentů japonských motorů v Číně vyrábí. Zajímalo by mě, jestli máš nějákou statistiku, která vykazuje kolik "čínských šmejdů" způsobilo (vada/porucha/únava meteriálu,..) nehodu nebo smrt. Myslím, že to bude stejné číslo jako u japonských motorek.
FiffiQ píše: Tak se boj už teď, kdy se většina komponentů japonských motorů v Číně vyrábí. Zajímalo by mě, jestli máš nějákou statistiku, která vykazuje kolik "čínských šmejdů" způsobilo (vada/porucha/únava meteriálu,..) nehodu nebo smrt. Myslím, že to bude stejné číslo jako u japonských motorek.
Přece jen bych řekl že bude podstatný rozdíl mezi tím, když si jakákoliv renomovaná značka nechá vyrábět některé komponenty (případně i větší celky) v Číně (nebo kdekoliv jinde na světě, třeba v ČR) a tím, když to Číňan bouchá ze své vlastní vůle a jeho jediným kritériem je co nejnižší cena, která jde vždy ruku v ruce například s použitím méně kvalitních materiálů, zastaralých technologií, "šití horkou jehlou" atd.
A co se té nehodovosti týče, podle mě to bude přesně naopak. Ať už si to každý majitel "čistokrevné číny" sám sobě přizná nebo ne, určitě má přinejmenším někde hluboko v podvědomí uložen varovný, rudě blikající nápis MADE IN CHINA, který mu nedá ani na chvíli zapomenout na fakt, že limity jeho stroje jsou úplně někde jinde, než by se mohlo zdát při prvním letmém pohledu na často "jakobyzokavypadlé" ségry některé z opravdových motorek.
U těch opravdových motorek je to zase naopak, jejich limity bývají většinou dost vysoko nad schopnostmi a limity samotných jezdců.
1 reakcí na tento příspěvek Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
na třipade jezdím a je to celkem velká motorka aji na poměry některéch dospěléch, to jo.
a když na ni sedne někdo nezvyklé, první věc je to že je velká. ona vypadá opticky nízká a vysoká ale diví se tomu jak sedí vysoko a hlavně tomu jak daleko má řiditka.
samozřejmě v rámci něčeho srovnatelnýho, ne nejrůznější třeba velký litrový motorky atd.
na 250 jsem jel v rosicách na jawa dnu a už opticky mně ta motorka přišla strašně na délku zmáčklá, jako kdyby aji ten rozvor byl krátké a když jsem na ni sednul tak malá fakt byla, oproti řiditkám na třipade kde je mám daleko tak tady jsem je měl fakt v klíně!
což mně teda zaprve přinde nepohodlný, zadruhý divný (nejedu na motorce ale ne bonboně ) a zatřetí mám rád velký těžký a respekt budící věci nebo možná spiš hromady železa
naopak sportard byl v tomhle úžasné, aji když se to nezdá, je to pěkné kousek hmoty ať už tim jak mohutně působí (aji když se krásně ovládá), tak tim že tam byly ty řiditka taky krásně daleko já vím, je to nesrovnatelný, je to úplně jiná motorka s úplně jiným motorem a hlavně dospělá ale aji tak.
co mně ale připadalo fakt divný tak že ta 250 byla tak malá. myslel jsem že jako "nástupce" třipade z ní bude vycházet ale ono ne
a ano, třipade je bohužel kromě výkonu na cestování výborná, velká, měkká, pohodlná, ovolněné posaz- akorát teda nevim proč ale jediné problém je ten že mě po pár hodinách souvislé jízdy začne píchat mezi lopatkama
1 reakcí na tento příspěvek Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
Krouta píše: laďa prášil> Pionýr byl nesmrtelnej stroj, nedovolil bych si srovnávat ho s čínou. Jasně že když se u nás začly potom prodávat východoněmecké Simsony (můj bývalý je v avataru), vypadal vedle něho Mustang jako hodně chudej příbuznej ale jinak Jawou 20, 21, 23 jsem odkojen a nedám na ni dopustit.
...zdarac,musim konstatovat,že jsi se nechal trochu unést nostalgií dávnověku!My dříve narození,mezi které už taky skoro patříš,jsme všichni odkojení typy Jawy které zmińuješ.Já sám jsem měl v průběhu let snad všechny,od S-22,přes několik Pincků,a pak všechny tehdy dostupné kubatůry od Jawy,a Čz!Nebyli to špatný stroje,na tu dobu,a hlavně nebyla žádná možnost srovnání!Jsem od tý doby asi o 30kg starší,a tak si dovolím poznamenat,že technický vývoj v Jawě se zastavil a všichni víme proč, typem 634,někdy na počátku 80.tých let minulého století!Tedy dozajista nemůže konkurovat ani ta dnešní Jawa motorkám Německé,Rakouské,Japonské,a dokonce ani Italské provenience!Jako příklad uvedu moje pocity při přesedlání z Jawy 350 na Moto-Guzzi V 500 z roku 1983.Rozdíl to byl vskutku propastný!(ovladatelnost,výkon(daný samozřejmě obsahem),zpracování,bezporuchovost atd.!V současnosti mám dva stroje kubatůry 50ccm,jedním je ona slavná vychvalovaná Jawa 20,r.v.1972,a druhým Yamaha 50 Why,r.v.2000(motor Minarelli 2T)je jasný,že motorky mezi nimiž je rozdíl 28.let se těžko srovnávají,ale přeci,ten rozdíl,a to úplně ve všem,je propastný!Nikdy bych nevěřil jak třeba obsahově stejný motor dokáže frčet se 110kg živý váhy!No a na závěr bych jenom dodal,že Jawa bohužel hodně ztratila,a bude to jen velmi těžko,a velmi dlouho dohánět,a rozhodně jí ty"nové"modely,kterými se prezentuje nyní,nezachrání ani v Indii,kde jak známo je stále ještě obrovská zelaná louka!Čiao.K.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
1 reakcí na tento příspěvek Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak koukám že se cosi v Jawě pohnulo.
Koala662 píše: SORRY ale takový úpravy jsme dělali jako kluci v 15-ti letech.S tím rozdílem že nebyl k sehnání 4T motor. Nevím co na to říct,Jawu mám rád,měl jsem jich několik ale to co v dnešní době prezentují je buďto špatný pokus o RETRO nebo někdo objevil zapomenutý sklad s náhradníma dílama. Škoda.....
Proč je podle tebe tohle špatný pokus o retro a jak by měl vypadat ten dobrý pokus ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |