Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
t_freedom píše: oni Češi maj dva extrémy... jedna horda používá ty starý dobrý historický hesla, co už cca. 40let nejsou pravda (však to znáte, "zlatý český ručičky" "Co Čech to muziknat" " strojírenská velmoc Evropy" atd.),ale dnes už zase někteří z nás opět proměnuje podobný cliché do reality(ale menšina)
No a pak je ta druhá část ...co bude dost negativně hodnotit všechno české ( a souhlasím s tím, že typický čeký chování a vnímání okolních národů taky nemusím ... "všichni kolem jsou blbci, protože se nechovají jako my" ...to mě taky prudí) Jen tím, že budu svůj národ zatracovat se asi nic nezlepší.
Pravda bude někde napůl ... jsme stále dost zkurvení komunistickým salámismem("co mi je do toho, když to moje není"), ale docela se lepšíme.
A jak tu už někdo poznamenal, okolní svět si ná opět pomalu začíná vážit...už tolik nekrademe, nelžeme a dá se s námi už dělat business. Někteří z nás dokonce zastupují pilně svou nacionalitu v zahraničních firmách a ty si loosery neplatí
Ještě vymýtit tu naši (pro nás tolik typickou) závist.....
Naposledy editováno 26.12.2011 20:30:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
drippera píše: t_freedom> A to byl kdo, ten WhiteS?
takova ikona, modla kterou jsme tu vsichni bez rozdilu vzyvali!!!
Gonzo píše: takova ikona, modla kterou jsme tu vsichni bez rozdilu vzyvali!!!
bez rozdílu rasy, barvy pleti, inteligence a zkušeností...
no a teď...je všemu konec...zkurvená audina. Proč musí vyrabět ten dvoulitr TSIčko...sakra!!!
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
JollyJoker píše: WhiteS ? To byl bajker jako já kuřák. Kdysi v pubertě všichni kouřili žvára,tak jsem to taky zkoušel,Marlboro,Camel...pak mně to přešlo a začal jsem pít pivo
Pochopil jsem, že musí být hodně slavný. Něco jako Akro pod články o motosportu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
JollyJoker píše: Marex> Přesně,když se někomu nedaří tak u toho AKRO nechybí a přiříze větvičku na fóru ještě víc,aby si to ostatní "uvědomili".
No jo,ale to by člověk mohl nabýt dojmu, že se nedaří nikomu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Neříkám, že jsem jel na všem, ale něco jsem už motorek projel a můžu s klidným svědomím říci, že lepší svezení (s ohledem na požitek/emoce) než na TNT jsem nezažil. Naopak tato Ducati mě velmi zklamala Toť však můj názor a nikomu neberu ten jeho.
drippera píše: A já zas viděl nového Tigera, který měl nahrkáno přes 80tisíc a předl jako hodinky. Myslím si, že v dnešní době je to už všechno trošku jinak. Staré GPZ se taky zadíraly a dnes Kawy šlaou jak švýcarské hodinky.
Kamarátkyna Daytona 675 SE 2010 fungel nedožila 5000km, motor dostal v záruke nové valce, piesty, kľuku...kupovala v Rakúsku...
Kamarátova ZX-6R 2008 po cca 30000km olej presakoval popod veko hlavy, nie je to závada len jeho motorky...
t_freedom píše: SuperSic58> hele, je to kus od kusu. Ty mechanismy dělají jen lidi, lak a barvu by si měli kluci taliánský ohlídat, ale to že někde něco zvučí, hlučí atd, je věcí komponentů, který vždy nejsou levný.
Koupil jsem ZRX 1200 jako "baby" - hučí tomu dodnes ve volnoběhu spojkový ložisko, na můj vkus více než je zdrávo. Na reklamaci to samože nevzali - dokud se to nevysype. Hučí dodnes (má asi 16500km)
Na Duckně se mi ve 12t km začalo ozejvat ložisko na klice(koule) - vyměněno v záruce (ložisko made in England) ...
Jinak, ptákoviny ...a ta mašina byla svýho času za 348.000 CZK. To že je zapotřebí odvzdušnit spojku každejch 2500km mě fakt nebere - úkon na 3minuty (Vyměněna pumpa nahoře i dole, kde si to tahá nevím dodnes) Kdekoli na světě seženu klíč č.10 a udělám "prsk"
Asi nejsem tak náročnej jako ty, stačí mi prostě "jen" ital.
Vždycky mě zajímalo, co by si všichni ti kritici italů koupili, kdyby fakt nemuseli přemýšlet o penězích a mohli jen tak vysázet půl mega na dřevo, aniž by zívli. Takle tu jen čteme "jak by"..."kdyby" ... a většina z nich jezdí na otlučenejch starších japoncích (na kterých mám taky něco odjeto, takže nic ve zlým)
tak to mám aj ja...horná pumpa nová, spodný valček tiež...teraz čakám na nový spodný valček a vymenia mi aj všetko nad hornou pumpou...
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Ted elektrika. To byl proste silenej pruuuuuser. Shorely dve ridici jednotky, jedna jeste v zaruce, melo to rozesranej volnobeh, takze sem jeden vejlet musel do Alp porad drzet pridanej plyn, na krizovatkach, pakrat to zdechlo i za jizdy, coz mi teda v pri vjezdu do zatacky prislo hodne nebezpecny. Peklo. KDyz po me chteli v prazskym servisu za novou ridici jenotku bezmala 35000Kc, to me malem vomyli. NAstesti sem ji sehnal jinde za 8500Kc a vymenil si ji sam (prace na 15 minut od sundani kapoty po jeji zpetny nasazeni).
Nastesti sla minulej tejden do sveta. Bylo super na ni jezdit, kdyz jela. Problem byl, ze na dlouhejch vejletech sem byl v neustalym stresu, esi dojedu domu (posledni vejlet skoncil odtahem z Bosny, to byla posledni kapka). Jsem vylecen z lasky k italskym motorkam, bohuzel to bylo dost drahy. Uz nechci nikdy nic z toho jejich srotu, italskou maximalne sunku, sejry a zmrzlinu. Takze asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Pajinex píše: Starman>Koupil jsem ji zánovní, najel o něco víc než ty a nikdy nic, neškytla ani v nejprudším lijáku, displej se nemlžil, nikdy jsem vyjma jednoho blinkru neměnil žárovku, jen provozní věci (samo pravidelně vůle a řemeny). Měl jsem ji cca pět let. Po prodeji novému majiteli začala téct vidle, což je na najeté km asi akceptovatelné, opraveno v záruce (mojí ). Přitom to byl jeden z prvních vyrobených strojů (2003), tzv. "nevychytané" série. Za mě .
Prasklá žárovka v blinkru?! Takovej krám! To bych nikdy nekoupil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Starman píše: Pajinex> No, skoda ze sem mel smulu s tou moji, desnej mrdkostroj. NEvim co tam bylo zle, kdyz mela spotrebu 1 ridici jednotka/14000km. JA uz bych to proste nechtel. Ja u vetsiny veci seru na styl a pozerstvi, chci, aby veci fungovaly. Mel sem si koupit nemastnou neslanou (ale spolehlivou) Hondu jako bracha a mel bych klid. Ten najel na Hornetovi uz 50000km a jeste nemenil ani baterku.
Ty bláááho. Seděl jsem na litrovým Hornetovi, na šestkovým Hornetovi a ani s jedním jsem se nebavil ani z poloviny, jako na mojí vydechlé ER5.... o véčkách s větším objemem ani nemluvě. Ti Taliáni (mašiny ) mají bezpochyby koule. Nevím, jestli je to nějak měřitelný,ale myslím, že to každej cítí. Kdo koule nemá, ten to neocení. Kdo je má a tvrdí, že tomu tak není, přesvědčuje se pro sňtek z rozumu,ale ve skutečnosti tomu vlastně sám nevěří.
Ps: Auto nemám pro radost, tam to mám trošku jinak.... tam mi ten otravnej čtyřválec nevadí (i když nijak netěší).
Naposledy editováno 08.01.2012 20:51:16
Konstatuju to, ze narozdil od ty italsky sracky jezdi Srsen o 106 a to je o 2 roky starsi.
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
Trošku jsme svůj názor s časem přehodnotil a i když mám včil doma prvotřídní kvalitu (TRIUMPH) a dá se říct až "japonskou kvalitu zpracování", ty italské dvouválce mají něco, co i legendární TST postrádá. Nevim ještě co to je, charisma, sexy look, detaily,...? Ale je to tak. Jak vás jednou DUCATI zasáhne, už není cesty zpět.
Stejně ty všechny neduhy STREETFIGHTEROVI i MULTISTRADĚ odpouštím, bo ty DUCATI za to zkrátka stojí !!!!!
HOWG...
drippera píše: Tak závěrečné slovo.
Trošku jsme svůj názor s časem přehodnotil a i když mám včil doma prvotřídní kvalitu (TRIUMPH) a dá se říct až "japonskou kvalitu zpracování", ty italské dvouválce mají něco, co i legendární TST postrádá. Nevim ještě co to je, charisma, sexy look, detaily,...? Ale je to tak. Jak vás jednou DUCATI zasáhne, už není cesty zpět.
Stejně ty všechny neduhy STREETFIGHTEROVI i MULTISTRADĚ odpouštím, bo ty DUCATI za to zkrátka stojí !!!!!
HOWG...
Za kolik bude TST?
1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
drippera píše:
Jen jsem si dělal srandu .
Do značné míry tě obdivuju, prodávám motorku poprvé v životě a už mě to tak se*e, že si ji asi nechám
Jinak v Triumphu bych šel stejně spíše do Tigra