Pak při nasazování nový ložisko hodit na nějakou dobu do mražáku a náboj zase nahřát pistolí, prostříknout a postupně a opatrně naťukat.
Tak jsem to dělal, ale je pravde, že se tomu moc nechce..
jo jinac jsem objevil u nas v "loziskove" taky lozisko za 300Kc/ks do rozety
edit: kazdopadne dik vsem za radu, priste budu moudrejsi
nevydrzel jsem a podival jsem se na stranu 180 ... no to mi rekni, jak to dokazali? preci kdyz tlacis na celej bok loziska, tak to snad ani neni mozny, snad jen kvuli vuli lisu
Naposledy editováno 13.12.2011 15:37:02
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 14.12.2011 22:38:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
MikiberG píše: misterjohnny> Tohle ještě nic není - zkrať- předepni pružinku na guferu a ještě jedno dáš....
Přesně tak . A když si koupíš ještě ložiska 2RS, vydrží dýl.
Nevím, jak KTM, ale Kawa má třeba gufera atipická, takže je v žádným krámu ložiska/gufera neseženeš a nenahradíš - honil jsem to letos v létě opravdu všude. Jedině origo nebo třeba Wemoto.cz
Elox ti udělají třeba v Galvanika Fiala. Měl jsem tam už nějaký drobnosti a překvapilo mě, že byli ochotný i s malou zakázkou a domluva byla super.
Jinak bych se na elox klidně vyprdnul. Pokud to bude z nějaký AL slitiny, tak ten elox stejně nevypadá nic moc a pokud jezdíš a jen neleštíš, tak je to stejně pořád špinavý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
edit:
tenhle by tam mohl pasnout coz? ... ale chtel bych takovej ten sirsi tohle asi nebude co?
Naposledy editováno 16.12.2011 20:41:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Pokud to chceš řešit tak skoč za šikovným soustružníkem ať ti to stočí a přes vrch nalisuje nerez pouzdro klidně o 0.7mm větší ať to máš hned od začátku předepnutý a mužeš to pak nechat stáčet. Zachováš tak hmotnost, trvanlivost je nedostižná.
Celý ze železa nebo nerezu je to dost těžký ale jsou to gramy . Jde použít i tzv magnetická nerez - líp se sní dělá.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
www.motorkari.cz/forum-detail/
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 20.12.2011 22:40:54
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Na kolik vysla komplet ta hydraulika a co vsechno k tomu bylo potreba? To lanko je hroznej napor na predlokti...
Naposledy editováno 21.12.2011 00:58:36
Ta hydraulická spojka Magura stála komplet 6100,-Kč a byla dovezena expres z Rakouska.
U nás jsem ji našel i levněji ale dodací termín měsíc a víc
Nevím přesně jaký je to typ. Něco jsem našel , ale v servisu našli jiné číslo a to objednali.
Z drobnými úpravami to tam páslo.
Akorát tam už nemám spínač (stejně nefungoval) kterí zajišťuje aby jsi nastartoval se zařazeným kvaltem při vymačklé spojce.
tzn. pokud mi chcípne motor, musím nejdříve vyřadil a potom startovat.
A ještě to nemá závit pro zrcátko, které se musí dát na zvláštní objímku.
A síla zmačknutí spojky se moc nezměnila. Rozhodně to není na jeden prst, ani na dva, jako třeba u Husaberga.
Naposledy editováno 21.12.2011 09:44:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
storeman> ja mam ted original 16/42 a pujdu do 15/42 a 17/42 na dalkovy presuny
jinac hydraulika na jeden prst fakt neni , i se dvema to je obcas po hodinach v terenu zapas, ale jinac si nestezuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
misterjohnny píše: ja mam ted original 16/42 a pujdu do 15/42 a 17/42 na dalkovy presuny
Při poměru 17/42 ti to bude jezdit 200 !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Korybut píše: Vyjde délka řetězu?Jsou to sice jen dva zuby,ale asi bych si to změřil.
Řetěz vyjde v pohodě, pokud máš rozetu 42 zub tak délka řetězu by měla být 108 článků. Pak měním 17-ti zub na přesuny a 15ku na terén. Otázka 10 min. Napínání mi vychází, že otáčím jen ty kostky . Akorát ten 17-ti zub je už velkej a nezbývá moc místa, mám tak 2mm od kyvky a někdy se musí i obrousit zuby (zaleží na výrobci).
To origo 16kolco je takový o ničem ani moc ani málo. Další řetěz. sadu budu brát buď se 17tkou nebo 15tkou.
Ještě jak se tu řešilo ... na 14ku se už musí zkrátit řetěz a tahat sebou řetěz se mi nechce.
Za mě asi tak
Naposledy editováno 22.12.2011 12:01:19
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
pawko>
Naposledy editováno 22.12.2011 17:10:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Takže opět tyčka a kladivo....
Naposledy editováno 23.12.2011 22:35:12
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
David
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |