1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
Až budu potřebovat vědět něco takovýho tak se zeptám Moriho (MM-ART)
Já to ale jakožto běžný uživatel vědět nepotřebuju, já totiž chci něco co vydrží
a neplácej tady furt dokola ty peníze, tohle sei nechávaj dělat lidi kterým je úplně šumák dát za kola dvacet litrů
A když už teda tak proč ten keramickej neuděláte?! Pokud je teda dobrej ten keramickej. No a pokud ho neumí udělat běžnej lakýra tak co tam plácá obyčejnej lak?!
Co to plácáš s odstínem?! Mluvím o rejhách a ťukancích od kamínků ale bylo mi jasný že se toho nikdo z vás nezhostí
Ale když už sme u toho odstínu, ty s tím máš nějakej problém?! Že třeba po roce na kolech razantně změněj barvu?!
Ano ty jakožto lakýrník víš co stříkáš a já zas vím co mám na motorce každej den na očích a co každej den leštím, protože jsem notorickej čistič...
Takže každej víme svoje.
No a neplácej furt tu kravinu s tím že by to tam dali už z výroby, dyť to je totální kravina.
Koukám vykládáš si to všechno po svým takže takhle, nikdo neřek že ty co to pouštěj z výroby jsou kreténi.... naopak jsem řekl že až někdo z vás udělá takovej lak nemám problém s tím kašlat na komaxit.
Naposledy editováno 22.11.2011 22:52:48
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
...20 litrů? blbost ...neumí? blbost ...odstín? blbost
ps: barvu leštit nemusíš, ta zůstává lesklá
pps: nanuk v troubě neupečeš
...nic ve zlým, neber si to osobně, ale pro mě už by to byl dál zbytečně promrdanej čas
Enem mů názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
Jinak samozřejmě, nejde opravit ale na to aby se dobře udělanej komaxit nějak domrdal musí bejt nehorázná mrda nebo síla. Je fakt že když mi je takhle domrdal debil montpákou tak jsem na jeho náklady nechal udělat znovu.
Nicméně fakt by mě teda zajímalo jak se opraví ten lak na kolech třeba po dvou rokách provozu.
1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
loukoťáků asi nejsou moc platný!), tak jen pár slov: "dělal"jsem už řadu kol - drátových,
ale vždy jsem OD PROFÍKA nechával komaxitem lakovat JEN NÁBOJE kol.
Perfektně to drží, vypadá moc pěkně, dobře se udržuje - ovšem před lakováním bych taky
doporučoval demontovat( ZA TEPLA !!! )ložiska . Máš-li ložiska zavíčkovaná prachovkami,
rozehřátá vazalína zčásti vyteče, nevíš kolik jí v ložiskách zůstalo a ta co zůstala,je
znehodnocená vysokou teplotou. Navíc plast.víčka "odejdou" a pod plechová se nedostaneš,
abys vyčistil zbytek staré a naplnim novou vazelínu...
Ráfky olakované komaxitem budou určitě vypadat bezvadně - zvlášť když je SKUTEČNEJ profík předtím dobře/správně "připraví", A L E : pochybuju, že i při největší snaze mechanika,
který (ještě Tobě??)bude měnit pneu, nedojde k poškození komaxitu na ráfku ...
1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
otec nechava nektery svy vyrobky lakovat komaxitem a jsou s tim casto problemy.. takze zas tak samospasny to neni. vyhoda je ta aplikace.. malo barvy prijde nazmar protoze ten prasek je na ten dil pritahovanej elektrostaticky, rovnez naneseni da mnohem min prace protoze to "nastrikas" i za roh..
nicméně jen nesouhlasím s tím přezouváním, nikdy jsem neměl na komaxitovejch kolech od profíků nic jen jsem je pro jistotu upozornil ať jsou opatrný ale i když ne tak si daj bacha, jak řeklo spousta mejch zákazníků (pneuservisy) platíš za něco a pokud oni ti to zničej, poškoděj tak nesou následky ať je to kolo na auto, motorku nebo cokoliv...
Ono když se podíváš dneska na některý liťáky na auto tak se člověk bojí se na to jen podívat ale prostě se to přezout musí.
To je prostě normální stejně jako když budeš topenář a někomu sice uděláš topení ale odřeš mu ho jako kráva
Já měl orvaný kolo jen když mi to přezul jeden pán stylem nesrat se s tím.
pokud se mrkneš psal jsem to já, možná dokonce jako první že až udělá někdo takovej lak jako z výroby když už se někdo ohání výrobou tak pak si půjdu milerád a myslím nejen já nechat stříknout kola páč budu vědět že to nebude hezký jen první měsíc ale že to i vydrží
to že lak z výroby na kolech je výbornej tu myslím nikdo nepopírá a to že i s komaxitem jsou někdy problémy (jako se vším) taky ne...
mu,jakkoli laicky/nezkušeně "nahozenému" - potrefené husy se jistě poznávají!)
Zapoměl jsem, že "pneumani" mají plast.chrániče ráfů, takže jen na to nezapomenout(a raději i kontrolovat),protože ty okraje ráfků mají malý radius a jsou tedy na poškození nejvíc"háklivé"!Na odštípnuté kousky komaxitu už pak"platí"jen ten lak na nehty ).
Zlatý "kovový" ráfy BEZ laku - ale i na ty,zvlášť na vyleštěnou hliník.slitinu, bacha !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
za mě z praxe komaxit si už nedám ani na zahradní stolík... kola jsem nechával lakovat na svým bečku ( jen střed a loukotě) límce leštěné... kola vypadají jak nová jenže(cca 4roky)... ano byla trošku dražší pač podle slov lakýrnika tam nemůže přijít obyč barva( nevím aká nevím co tím myslel)... když jsem mu řekl komaxit zrudnul a chtěl mě zabít asi věděl proč . Mám tu zkušenost, že jako mladej blbej sedmnáctiletej smrad jsem si koupil jawa 350 a chtěl jsem stavět hustokrutopřísnýho streeta. Tak co rozebrat a rám do kamaxitu zkrátím to začal jsem jezdit a v místech kde jsou sváry mi komax popraskal a po velmi brzké době začal rezavět rám... odstranění toho po.. komaxit až zas taková prdel není a znova lakování taky... za mě komaxit nee
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
osiris píše: ...na tebe snad nemá cenu ani reagovat
O to taky nikdo nestal. jen jsem řek že nemam rad lidi kteři komentuji něco o čem nic nevědi. Ja kola v komaxu mam viz foto. O tebe nešlo(barvě rozumiš) i když nevim jestli jsi jako lakyrnik měl kola v komaxu jo prosim nekomentuj to nestojim za to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
Nick86 píše: O to taky nikdo nestal. jen jsem řek že nemam rad lidi kteři komentuji něco o čem nic nevědi. Ja kola v komaxu mam viz foto. O tebe nešlo(barvě rozumiš) i když nevim jestli jsi jako lakyrnik měl kola v komaxu jo prosim nekomentuj to nestojim za to
...v tom případě promiň, vztáhnul jsem předtím tu tvoji poslední větu na sebe
ps: a s komaxitem zkušenosti samozřejmě mám a bohatý, proto taky ty dvě věci porovnávám, jinak bych držel hubu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
Ona totiž jawa 350 má rám kterej je jak nějakej had nicméně komaxit se dává (stále) na motokrosy kde všechno dostává daleko větší nálož hlavně od kamenů než kde jinde (enduro taky) a proč se tam dává?! Protože vydrží prostě nejvíc
Když se ti takhle komaxit posere tak upřímně nevím jak se sundavá, já jsem za to zaplatil včetně odstrojení a sundání kol, když mi je pan odborník domrdal tak na jeho náklady je opět nechal udělat
pokud vím tak komaxit se sundavá klasickým způsobem opískováním úplně normálně, samozřejmě hůř než lak což je jasný protože jak tu říkám od začátku a nejen já daleko víc vydrží
Jinak ano, je mi jasný a věřím že na jawce to praskalo
1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
Baví se spolu tři frekventanti policejní akademie, jak dopadli u zkoušek. "Píšťalka za jedna, pendrek za jedna, čeština za pět. Dali mi vyskloňovat slovo "Paříž".
"A co jsi napsal?" "Paříš, pařím, paříme..."
"A co ty?" obrací se na druhého.
"Špatně - píšťalka za jedna, pendrek za jedna, čeština za pět. Měl jsem skloňovat slovo "zeměkoule", a tak jsem napsal - "ze mě koule, z tebe koule, z něho koule."
Třetí policajt se jen usmívá: "Tak to já dopadl výborně - píšťalka i pendrek na výbornou a rovněž čeština za jedna. Já vyfasoval slovo "město."
"A co jsi napsal?"
"Mně sto, tobě sto, náčelníkovi pětikilo."
2 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
.
Mě je to vlastně uplně jedno, mám práci už asi danou na furt minimálně půl roku dopředu. Osiris na tom bude obdobně, co jsem viděl jeho práci nejen na fotkách
.
A jelikož se prakticky pořád pohybuji mezi lakovnama i autolakovnama, tak tam kde dělají pěknou práci, mají práce stále dost. Lidé, majitelé servisů, dovozci aut, motocyklů, úpravci,... se k nim vracejí i bez většího ohledu na konečnou částku,protože jejich zákazník požaduje to nej a oni na tu práci mají osvědčeného lakýrníka. Potom mají téměř vždy ještě jiného lakýrníka, který dělá rychle, na první pohled přijatelně, neřeší třeba trvanlivost své práce a jede jeden-dva systémy na vše, ale úměrně k ceně, kterou je ochotný konečný zákazník zaplatit.
Samozřejmě v několika provozovnách, kam také sem tam něco dodávám, mají i práškovou úpravu a vidim to před i po... a je to také o znalostech pracovníka, o přípravě.. atd. Všechno má to své.
.
Já mám jasno z několika již uvedených důvodů, proč si nalakuji sám i tu jednu páčku - uvážim jaké materiály, postup budu aplikovat pro kvalitní výsledek a udělám si to celé dle sebe
.
.
Každá služba má své zákazníky a pokud je opravdu dobrá, má pořád zákazníky bez ohledu na jiné levnější alternativy na trhu. Třeba je to jen muj názor,ale vidim to tak svýma očima denno denně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
MajklSX píše: osiris> Prosimte co to znamena sporivej cech??co tim myslis?
to jsem já
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
ja kdyz jsem resil lakovani nebo komaxit na kola tak jsem sahnul po komaxit diky cene a zkusenosti vsech kamaradu.Nerozumim tomu asi jako vy (profici),ale ja si myslim ze lak se loupne stejne jak komax na kole kdyz ti tam nejakej sikula sahne montpakou pri nazouvani.A taky hodne zalezi na tom kdo to udela jak je lak pruznej atd.