1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
loukoťáků asi nejsou moc platný!), tak jen pár slov: "dělal"jsem už řadu kol - drátových,
ale vždy jsem OD PROFÍKA nechával komaxitem lakovat JEN NÁBOJE kol.
Perfektně to drží, vypadá moc pěkně, dobře se udržuje - ovšem před lakováním bych taky
doporučoval demontovat( ZA TEPLA !!! )ložiska . Máš-li ložiska zavíčkovaná prachovkami,
rozehřátá vazalína zčásti vyteče, nevíš kolik jí v ložiskách zůstalo a ta co zůstala,je
znehodnocená vysokou teplotou. Navíc plast.víčka "odejdou" a pod plechová se nedostaneš,
abys vyčistil zbytek staré a naplnim novou vazelínu...
Ráfky olakované komaxitem budou určitě vypadat bezvadně - zvlášť když je SKUTEČNEJ profík předtím dobře/správně "připraví", A L E : pochybuju, že i při největší snaze mechanika,
který (ještě Tobě??)bude měnit pneu, nedojde k poškození komaxitu na ráfku ...
nicméně jen nesouhlasím s tím přezouváním, nikdy jsem neměl na komaxitovejch kolech od profíků nic jen jsem je pro jistotu upozornil ať jsou opatrný ale i když ne tak si daj bacha, jak řeklo spousta mejch zákazníků (pneuservisy) platíš za něco a pokud oni ti to zničej, poškoděj tak nesou následky ať je to kolo na auto, motorku nebo cokoliv...
Ono když se podíváš dneska na některý liťáky na auto tak se člověk bojí se na to jen podívat ale prostě se to přezout musí.
To je prostě normální stejně jako když budeš topenář a někomu sice uděláš topení ale odřeš mu ho jako kráva
Já měl orvaný kolo jen když mi to přezul jeden pán stylem nesrat se s tím.