globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: komaxit na kola
 
19.11.2011 v 18:59
Zdravim pánové,nechal sem si rozšířit zadní ráfek takže tam je ted vevařený na každé straně pásek.Práci dělal profík takže neni žádný problém,jen ted řešim toto-kolo je chromované,ale moje představa je mít obě kola v černé.Takže poradte,mam to dát do komaxitu,nebo to nastříkat? V případě komax.nevim jestli mam vytahnou ložiska když jo budu je muset asi zničit bo jinak ven nejdou.Za druhé- zda vyšroubovat špice,protože se dotýkají při křížení a jestli tam pak pujdou v poho spátky bo ta vrstva kom.je docela silná.Za třetí-bude to na tom chromu vůbec držet? a co ten přechod po svařování z pásoviny na chrom,nebude se to po opískování loupat? Když bych to stříkal,poradte prosím postup jak a čím. Ještě mam poslední možnost,vyleštit ty pásky do vysokého lesku a přestříkat to bezbarvym lakem,ale do toho se mě moc nechce. Možná se ptam jak blbec,ale dvakrát měř... předem díky tipy Tom.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

23.11.2011 v 18:01 | Nahoru | #1
Nick86> jo ty seš uplně nej ten komax na rozetě dobře

za mě z praxe komaxit si už nedám ani na zahradní stolík... kola jsem nechával lakovat na svým bečku ( jen střed a loukotě) límce leštěné... kola vypadají jak nová jenže(cca 4roky)... ano byla trošku dražší pač podle slov lakýrnika tam nemůže přijít obyč barva( nevím aká nevím co tím myslel)... když jsem mu řekl komaxit zrudnul a chtěl mě zabít asi věděl proč . Mám tu zkušenost, že jako mladej blbej sedmnáctiletej smrad jsem si koupil jawa 350 a chtěl jsem stavět hustokrutopřísnýho streeta. Tak co rozebrat a rám do kamaxitu zkrátím to začal jsem jezdit a v místech kde jsou sváry mi komax popraskal a po velmi brzké době začal rezavět rám... odstranění toho po.. komaxit až zas taková prdel není a znova lakování taky... za mě komaxit nee

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola

23.11.2011 v 20:09 | Nahoru | #2
HornisGSX> No ono upřímně se ani nedivím na jawě 350 tam se není čemu divit a popraskal by ti i lak
Ona totiž jawa 350 má rám kterej je jak nějakej had nicméně komaxit se dává (stále) na motokrosy kde všechno dostává daleko větší nálož hlavně od kamenů než kde jinde (enduro taky) a proč se tam dává?! Protože vydrží prostě nejvíc

Když se ti takhle komaxit posere tak upřímně nevím jak se sundavá, já jsem za to zaplatil včetně odstrojení a sundání kol, když mi je pan odborník domrdal tak na jeho náklady je opět nechal udělat

pokud vím tak komaxit se sundavá klasickým způsobem opískováním úplně normálně, samozřejmě hůř než lak což je jasný protože jak tu říkám od začátku a nejen já daleko víc vydrží

Jinak ano, je mi jasný a věřím že na jawce to praskalo

(reakce na) komaxit na kola

25.11.2011 v 20:06 | Nahoru | #3

HornisGSX píše: Nick86> jo ty seš uplně nej ten komax na rozetě dobře

za mě z praxe komaxit si už nedám ani na zahradní stolík... kola jsem nechával lakovat na svým bečku ( jen střed a loukotě) límce leštěné... kola vypadají jak nová jenže(cca 4roky)... ano byla trošku dražší pač podle slov lakýrnika tam nemůže přijít obyč barva( nevím aká nevím co tím myslel)... když jsem mu řekl komaxit zrudnul a chtěl mě zabít asi věděl proč . Mám tu zkušenost, že jako mladej blbej sedmnáctiletej smrad jsem si koupil jawa 350 a chtěl jsem stavět hustokrutopřísnýho streeta. Tak co rozebrat a rám do kamaxitu zkrátím to začal jsem jezdit a v místech kde jsou sváry mi komax popraskal a po velmi brzké době začal rezavět rám... odstranění toho po.. komaxit až zas taková prdel není a znova lakování taky... za mě komaxit nee



Tak to nebyla chyba práškového lakování, ale svařování. Tedy pokud se to jen netryskalo, ale byla to lakovna s mytím a fosfátováním.
Ve svárech byly póry, nebo jiné vady, díky kterým dovnitř natekla voda a ta pak ve vypalovací kabině vybublá i s barvou v místě té netěsnosti . Když je tam vody malinko, tak se prášek nechytí a bohužel se vada projeví až časem...

Naposledy editováno 25.11.2011 20:08:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist