Já momentálně vlastním kawasaki zephyr 550, což je trošku jiný případ, protože ta si na youngtime veterána v podstatě pouze hraje, jelikož je mladší, konkrétně ta moje je rok 99.
Po 3 společných letech už však začínám pociťovat nutkání na změnu ještě umocněné nedávno nabitými notami opravňující mě k řízení strojoven dle libosti a nikoliv kilowat.
Velmi mě lákají stroje podobného rázu jako výše uvedené, avšak trošku se bojím jak je to s náhradními díly a poruchovostí především modelu GS 650 GT (vím totiž že se vyráběl jen velmi krátkou dobu a poměrně dávno již tomu).
Nejsem člověk vyžívající se v úpravách natož opravách, spolehlivost je pro mě jedním ze základních argumentů pro výběr. O spolehlivosti CB 750 netřeba pochybovat, avšak jak je to u starých XJ, případně GS 650 GT. Můžete též doporučovat další návrhy, mé představy +- 50 kW, 4válec, centrální stojan (zephyr ho nemá, tak vím své), chromované budíky (né panel).
Díky za ohlasy!
PS: foto je pouze ilustrační
Naposledy editováno 17.11.2011 14:26:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
fomachrom píše: tak a to je přesně moje řeč jenže dnešní tupá generace v motorce starý 60 nebo 70 let vidí šrot ale my víme že je spolehlivější než dnešní japonský který vyráběji někde tam za vodou v rákosí a přitom takhle starý jawy jsou největší držáky aď v tom haraší jak chce, já mám tedy 350 z roku 84 to tedy ještě veterán není ale nikdy mě nenechala nejlepší jsou naše československý komunistický podstivý stroje a ne nemožný demogratický vraky
nezlob se, ale mě se líbí jak tvůj nick koresponduje s tvými názory nic proti Jawě ale fomachrom mi nesmí do baráku. To máš tak... někomu stačí Jawa, někomu fomachrom, někdo radši Rodinal a třeba já mám nejradši DDX a XTOL
a s těmi výrazy uber, děkuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
fomachrom píše: VlastíkPlamínek> fiš vůbec co to fomachrom je?
stačí mi název FOMA a mám husí kůži.... Těch zničených filmů a vyhozených peněz Vývojky byly napsány pro ilustraci, do FOMY jsem na žádnou slušnou za léta v komoře nenarazil.... To samé platí o filmech a papírech
1 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Cooker píše: Vlastík....zavedl bych na motorkářích povině u všech registrovaných více informací k nim...nebaví mě vždycky se bavit s někým, o kom vůbec nic nevím ..Ty inkognito registrace mě pěkně serou
hlavně ty co všudy byly, všechno vědí a od všecho maj klíče. A hlavně, chytaj jak bráchův buldoček (dej mu pánbůh lehkou zem) na první podrbání, a je jedno jestli se strefuješ to věhlasné značky Jawa nebo FOMA nebo cokoliv jiného ze zlatých starých časů kdy tráva byla zelenější, kytky voňavější a knížky rudé jak bedra Apačských můžů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
borek.cefyr píše: klump> co se týče tý magny, tendle typ s tím hranatým světlem se mi hnusí, ale viděl jsem už hezčejší. Nicméně četl jsem někde že ty Magny vzhruba z poloviny 80. měly nějaký technický slabiny v motoru, cosi s mazáním, nevím, nejsem si jistej přesně co..ale trochu mě to vystrašilo..klidně se k tomu vyjádřete ostatní fundovaněji
Musím s tebou souhlasit,taky mi víc sedí to kulatý.Nechtěl jsem to vytahovat,ale stejně teď nic kupovat nebudu.... tak tady je ta co mě okouzlila Magna .Sice neni úplně kompletní ani originál a nejspíš ani moc v kupě,ale je prostě nádherná.To kulatý světlo a nižší řídítka jí seděj.
Tak to by mě tedy zajímalo na co přesně trpěly VFa.
klump: ...Tak to by mě tedy zajímalo na co přesně trpěly VFa.
Na přidírání a pitting vačkových hřídelů. Motory VF700/750 měly nějakou designovou chybu v mazání a po pár marných pokusech to vylepšit Honda tuhle řadu pohřbila a přišla s přepracovanou VFR.
Ale to neznamená, že je každý z těchhle motorů odsouzený k smrti. Jen se na ně musí opatrně - dobře zahřát, zatěžovat postupně, hlídat olej a pak se s nimi jezdit dá.
Cooker: Na víc informací ti kašlu Nic ze mě nedostanete, já rád poštěkávám z anonymity
Naposledy editováno 16.11.2011 18:04:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
milan1963 píše: Nikomu nevnucuji svůj názor, ale myslím si, že motorka 12 let stará je" zánovní", mladého veterána bych z ní nedělal.Sám mám motorku z roku 2007 a užil jsem si s ní dost trápení.Naproti tomu takový pérák 250, starý 62 let, mě vždy dovezl spolehlivě kamkoliv a ta spolehlivost je 99,999 procenta.I proto na něm dodnes vcelku běžně jezdím a střídám jej s velkou motorkou.
Mám i auto, a to Škodu 120 z roku 1980.Tu provozuji zcela běžně, v zimě víc než v létě a neznám spolehlivější auto.Proto atˇ se jedná o auto či moto, tzv. mladé veterány doporučuji klidně užívat k běžnému provozu. Je však nutná jedna věc: dát jim pravidelnou, aspon základní údržbu.
1 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
fomachrom píše: tak a to je přesně moje řeč jenže dnešní tupá generace v motorce starý 60 nebo 70 let vidí šrot ale my víme že je spolehlivější než dnešní japonský který vyráběji někde tam za vodou v rákosí a přitom takhle starý jawy jsou největší držáky aď v tom haraší jak chce, já mám tedy 350 z roku 84 to tedy ještě veterán není ale nikdy mě nenechala nejlepší jsou naše československý komunistický podstivý stroje a ne nemožný demogratický vraky
Hele ty podStivý demoGrate (zřejmě od slova ne/gramotný ),nemám nic proti Jawě jakožto motocyklu,začínal jsem na nich jako spousta jiných,jenže přestala stačit a tak jsem šel dál-jinam,kde uměli pokračovat,jelikož Jawa zaspala a její poslední výkřiky do tmy nemíním ani komentovat.Japonci (a nejen oni)jsou dnes jinde a Jawa? Jo chápu,namítneš mi,že režim atd.,
Nicméně jakýkoliv motocykl koncepčně tak jednoduchý jakožto Jawa zvládne +- to samé,ale !
zvládne tvá motorka každoročně stejnou porci kilometrů při STEJNÉM servisu co moje?např.18-22tis.ročně???jak často ladíš zápalko,kladívka,cívky,regulátor atd,atd...
Je to na delší diskuzi a jistě mi napíšeš peprnou odpověd úměrnou nejen tvému zapálení a fandovství pro Jawu
hold,každý NAŠTESTÍ má tu svou značku,přesto srovnávej SROVNATELNÉ
E:smajlík
Naposledy editováno 16.11.2011 21:51:02
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Raqwators I píše:
měl jsem jí 7 let a nebyl s ní sebemenší problém.Najeto měla 180 tisíc,já sám jsem na ní najel asi něco kolem 40 t.Suzuki GS 1000 r.v.81
Mám jí v verzi S rok ´79, se šoupatovýma karbcema a bylo na ní vidět,že opravdu chudinka ležela na boku dlouhé roky- naštěstí v suchu. Byl na ní originální řetěz Suzuki (na každém článku S made in Japan) a origo přední pneu ! Jinak dostávala asi holky jinak zabrat, povolenej šroub na spojkovém koši, ve kterém se někdo neodborně hrabal a strhnul snad všechny šroubky na deklech spojky a zapalka. Po rozchození musim motor udělat- ventil.gufera a komplet těsnění mám na ponku jen se do toho pustit. Jak to leželo, jsou zpuchřelý všechny. Komprese válců ale parádní ( oproti GS 750,kterou mám taky-tam budu dělat daleko větší opravy včetně pístů).
Doufám, že jí nikdy nebudu muset dát pryč a zůstane navždy u mě i se 750tkou s kickstartem.
Už jsem si s "novýma" motorkama užil dost a na jednu-dvě vyjímky mě prostě nebaví. Tohle je něco jiného. Rád vybočuji ze standardu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
mm-art-airbrush píše: Rád vybočuji ze standardu.
Přesně tak, proto mám VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Soudce-v-kápi píše: Přesně tak, proto mám VFR
V naší desetitisícové vesnici jsou VFR 4ks .... z toho jedna 12tka, dvě 800 a jedna stará 750...a to jenom,co vim.
VlastíkPlamínek píše: hlavně ty co všudy byly, všechno vědí a od všecho maj klíče. A hlavně, chytaj jak bráchův buldoček (dej mu pánbůh lehkou zem) na první podrbání, a je jedno jestli se strefuješ to věhlasné značky Jawa nebo FOMA nebo cokoliv jiného ze zlatých starých časů kdy tráva byla zelenější, kytky voňavější a knížky rudé jak bedra Apačských můžů
Já mám Buldočky dva a moc nestartujoumm-art-airbrush píše: milan1963> OHC čeká u mě taktéž na znovuoživení. Ve stodole po dědovi je i docela zbědovaná Kejvačka, ale třeba se ně ní taky dostanu- ta jezdí ( ve 13-15ti jsem jí proháněl, od té doby stojí). a rád se na ní zase někdy svezu s batohem na zádech s N.D. na víkendový vejlet
Ta 500 OHC je moc fajnovej stroj.Přeju ti její brzké oživení, jen ten zvuk je jak balsám...I kývačka má už dnes svoje kouzlo.Kamarád byl se mnou na 250 kývačce na Ukrajině a jel jak pán.Mnozí Češi, které jsme tam potkali s jejich BMW, KTM,Transalpy aj. nechápali, jak někdo může na kývačce z roku 57 jet takovou dálku.Kamarád dojel, já se svojí Jawou 350 taky a máme krásné zážitky a fotky.
1 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Cooker píše: Tyhle starý věci servisuju mnohem radši než ty nový...jsou to motorky ze staré školy, kde při konstruování ještě používali hlavu, většinou bývá všude dobrej přístup, takže za mě ...problém pouze bývá, kdyždo toho jebal "domácí kutil", ale to je problém i u nových
přesně moje řeč
motorky 80tých let pravidelně servisované dnešníma technologiema vydrží při slušném zacházení už navěky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or | Ina32 | 7 | 16.5.2024 v 21:24 Ina32 |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |