Já momentálně vlastním kawasaki zephyr 550, což je trošku jiný případ, protože ta si na youngtime veterána v podstatě pouze hraje, jelikož je mladší, konkrétně ta moje je rok 99.
Po 3 společných letech už však začínám pociťovat nutkání na změnu ještě umocněné nedávno nabitými notami opravňující mě k řízení strojoven dle libosti a nikoliv kilowat.
Velmi mě lákají stroje podobného rázu jako výše uvedené, avšak trošku se bojím jak je to s náhradními díly a poruchovostí především modelu GS 650 GT (vím totiž že se vyráběl jen velmi krátkou dobu a poměrně dávno již tomu).
Nejsem člověk vyžívající se v úpravách natož opravách, spolehlivost je pro mě jedním ze základních argumentů pro výběr. O spolehlivosti CB 750 netřeba pochybovat, avšak jak je to u starých XJ, případně GS 650 GT. Můžete též doporučovat další návrhy, mé představy +- 50 kW, 4válec, centrální stojan (zephyr ho nemá, tak vím své), chromované budíky (né panel).
Díky za ohlasy!
PS: foto je pouze ilustrační
Naposledy editováno 17.11.2011 14:26:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
borek.cefyr píše: klump> co se týče tý magny, tendle typ s tím hranatým světlem se mi hnusí, ale viděl jsem už hezčejší. Nicméně četl jsem někde že ty Magny vzhruba z poloviny 80. měly nějaký technický slabiny v motoru, cosi s mazáním, nevím, nejsem si jistej přesně co..ale trochu mě to vystrašilo..klidně se k tomu vyjádřete ostatní fundovaněji
Musím s tebou souhlasit,taky mi víc sedí to kulatý.Nechtěl jsem to vytahovat,ale stejně teď nic kupovat nebudu.... tak tady je ta co mě okouzlila Magna .Sice neni úplně kompletní ani originál a nejspíš ani moc v kupě,ale je prostě nádherná.To kulatý světlo a nižší řídítka jí seděj.
Tak to by mě tedy zajímalo na co přesně trpěly VFa.
klump: ...Tak to by mě tedy zajímalo na co přesně trpěly VFa.
Na přidírání a pitting vačkových hřídelů. Motory VF700/750 měly nějakou designovou chybu v mazání a po pár marných pokusech to vylepšit Honda tuhle řadu pohřbila a přišla s přepracovanou VFR.
Ale to neznamená, že je každý z těchhle motorů odsouzený k smrti. Jen se na ně musí opatrně - dobře zahřát, zatěžovat postupně, hlídat olej a pak se s nimi jezdit dá.
Cooker: Na víc informací ti kašlu Nic ze mě nedostanete, já rád poštěkávám z anonymity
Naposledy editováno 16.11.2011 18:04:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or | Ina32 | 7 | 16.5.2024 v 21:24 Ina32 |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |