paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Zdravím tímto veškeré bikery se slabostí skvosty typu CB 750c, GS 650 GT stará XJ apod), především ty z vás, kteří měli to štěstí sedlat tyto unikáty a tudíž starat se o jejich provoz.
Já momentálně vlastním kawasaki zephyr 550, což je trošku jiný případ, protože ta si na youngtime veterána v podstatě pouze hraje, jelikož je mladší, konkrétně ta moje je rok 99.
Po 3 společných letech už však začínám pociťovat nutkání na změnu ještě umocněné nedávno nabitými notami opravňující mě k řízení strojoven dle libosti a nikoliv kilowat.
Velmi mě lákají stroje podobného rázu jako výše uvedené, avšak trošku se bojím jak je to s náhradními díly a poruchovostí především modelu GS 650 GT (vím totiž že se vyráběl jen velmi krátkou dobu a poměrně dávno již tomu).
Nejsem člověk vyžívající se v úpravách natož opravách, spolehlivost je pro mě jedním ze základních argumentů pro výběr. O spolehlivosti CB 750 netřeba pochybovat, avšak jak je to u starých XJ, případně GS 650 GT. Můžete též doporučovat další návrhy, mé představy +- 50 kW, 4válec, centrální stojan (zephyr ho nemá, tak vím své), chromované budíky (né panel).
Díky za ohlasy!
PS: foto je pouze ilustrační


Naposledy editováno 17.11.2011 14:26:37
Anketa: Používal bych stroje z 80 let pro běžný provoz? (cca 7000 km za s
Ano, bez obav, jsou to držáky
85%
51
Ne, dostupnost dílů a technologie mě odrazují
12%
7
Bál bych se na to sednout.
3%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

16.11.2011 v 15:55 | Nahoru | #1

borek.cefyr píše: klump> co se týče tý magny, tendle typ s tím hranatým světlem se mi hnusí, ale viděl jsem už hezčejší. Nicméně četl jsem někde že ty Magny vzhruba z poloviny 80. měly nějaký technický slabiny v motoru, cosi s mazáním, nevím, nejsem si jistej přesně co..ale trochu mě to vystrašilo..klidně se k tomu vyjádřete ostatní fundovaněji



Musím s tebou souhlasit,taky mi víc sedí to kulatý.Nechtěl jsem to vytahovat,ale stejně teď nic kupovat nebudu.... tak tady je ta co mě okouzlila Magna .Sice neni úplně kompletní ani originál a nejspíš ani moc v kupě,ale je prostě nádherná.To kulatý světlo a nižší řídítka jí seděj.
Tak to by mě tedy zajímalo na co přesně trpěly VFa.

(reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

16.11.2011 v 18:03 | Nahoru | #2

klump: ...Tak to by mě tedy zajímalo na co přesně trpěly VFa.


Na přidírání a pitting vačkových hřídelů. Motory VF700/750 měly nějakou designovou chybu v mazání a po pár marných pokusech to vylepšit Honda tuhle řadu pohřbila a přišla s přepracovanou VFR.
Ale to neznamená, že je každý z těchhle motorů odsouzený k smrti. Jen se na ně musí opatrně - dobře zahřát, zatěžovat postupně, hlídat olej a pak se s nimi jezdit dá.

Cooker: Na víc informací ti kašlu Nic ze mě nedostanete, já rád poštěkávám z anonymity

Naposledy editováno 16.11.2011 18:04:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or Ina32 7 16.5.2024 v 21:24 Ina32
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
Označení Pneumatik Honda CB 750 rg250 5 2.2.2024 v 20:06 ja1
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 jirisis 2 6.1.2024 v 20:33 jirisis
kempy na Slovensku Honda CB 750 rg250 16 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan


TOPlist