Já momentálně vlastním kawasaki zephyr 550, což je trošku jiný případ, protože ta si na youngtime veterána v podstatě pouze hraje, jelikož je mladší, konkrétně ta moje je rok 99.
Po 3 společných letech už však začínám pociťovat nutkání na změnu ještě umocněné nedávno nabitými notami opravňující mě k řízení strojoven dle libosti a nikoliv kilowat.
Velmi mě lákají stroje podobného rázu jako výše uvedené, avšak trošku se bojím jak je to s náhradními díly a poruchovostí především modelu GS 650 GT (vím totiž že se vyráběl jen velmi krátkou dobu a poměrně dávno již tomu).
Nejsem člověk vyžívající se v úpravách natož opravách, spolehlivost je pro mě jedním ze základních argumentů pro výběr. O spolehlivosti CB 750 netřeba pochybovat, avšak jak je to u starých XJ, případně GS 650 GT. Můžete též doporučovat další návrhy, mé představy +- 50 kW, 4válec, centrální stojan (zephyr ho nemá, tak vím své), chromované budíky (né panel).
Díky za ohlasy!
PS: foto je pouze ilustrační
Naposledy editováno 17.11.2011 14:26:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
fomachrom píše: tak a to je přesně moje řeč jenže dnešní tupá generace v motorce starý 60 nebo 70 let vidí šrot ale my víme že je spolehlivější než dnešní japonský který vyráběji někde tam za vodou v rákosí a přitom takhle starý jawy jsou největší držáky aď v tom haraší jak chce, já mám tedy 350 z roku 84 to tedy ještě veterán není ale nikdy mě nenechala nejlepší jsou naše československý komunistický podstivý stroje a ne nemožný demogratický vraky
Hele ty podStivý demoGrate (zřejmě od slova ne/gramotný ),nemám nic proti Jawě jakožto motocyklu,začínal jsem na nich jako spousta jiných,jenže přestala stačit a tak jsem šel dál-jinam,kde uměli pokračovat,jelikož Jawa zaspala a její poslední výkřiky do tmy nemíním ani komentovat.Japonci (a nejen oni)jsou dnes jinde a Jawa? Jo chápu,namítneš mi,že režim atd.,
Nicméně jakýkoliv motocykl koncepčně tak jednoduchý jakožto Jawa zvládne +- to samé,ale !
zvládne tvá motorka každoročně stejnou porci kilometrů při STEJNÉM servisu co moje?např.18-22tis.ročně???jak často ladíš zápalko,kladívka,cívky,regulátor atd,atd...
Je to na delší diskuzi a jistě mi napíšeš peprnou odpověd úměrnou nejen tvému zapálení a fandovství pro Jawu
hold,každý NAŠTESTÍ má tu svou značku,přesto srovnávej SROVNATELNÉ
E:smajlík
Naposledy editováno 16.11.2011 21:51:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or | Ina32 | 7 | 16.5.2024 v 21:24 Ina32 |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |