paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Zdravím tímto veškeré bikery se slabostí skvosty typu CB 750c, GS 650 GT stará XJ apod), především ty z vás, kteří měli to štěstí sedlat tyto unikáty a tudíž starat se o jejich provoz.
Já momentálně vlastním kawasaki zephyr 550, což je trošku jiný případ, protože ta si na youngtime veterána v podstatě pouze hraje, jelikož je mladší, konkrétně ta moje je rok 99.
Po 3 společných letech už však začínám pociťovat nutkání na změnu ještě umocněné nedávno nabitými notami opravňující mě k řízení strojoven dle libosti a nikoliv kilowat.
Velmi mě lákají stroje podobného rázu jako výše uvedené, avšak trošku se bojím jak je to s náhradními díly a poruchovostí především modelu GS 650 GT (vím totiž že se vyráběl jen velmi krátkou dobu a poměrně dávno již tomu).
Nejsem člověk vyžívající se v úpravách natož opravách, spolehlivost je pro mě jedním ze základních argumentů pro výběr. O spolehlivosti CB 750 netřeba pochybovat, avšak jak je to u starých XJ, případně GS 650 GT. Můžete též doporučovat další návrhy, mé představy +- 50 kW, 4válec, centrální stojan (zephyr ho nemá, tak vím své), chromované budíky (né panel).
Díky za ohlasy!
PS: foto je pouze ilustrační


Naposledy editováno 17.11.2011 14:26:37
Anketa: Používal bych stroje z 80 let pro běžný provoz? (cca 7000 km za s
Ano, bez obav, jsou to držáky
85%
51
Ne, dostupnost dílů a technologie mě odrazují
12%
7
Bál bych se na to sednout.
3%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

16.11.2011 v 21:48 | Nahoru | #1

fomachrom píše: tak a to je přesně moje řeč jenže dnešní tupá generace v motorce starý 60 nebo 70 let vidí šrot ale my víme že je spolehlivější než dnešní japonský který vyráběji někde tam za vodou v rákosí a přitom takhle starý jawy jsou největší držáky aď v tom haraší jak chce, já mám tedy 350 z roku 84 to tedy ještě veterán není ale nikdy mě nenechala nejlepší jsou naše československý komunistický podstivý stroje a ne nemožný demogratický vraky


Hele ty podStivý demoGrate (zřejmě od slova ne/gramotný ),nemám nic proti Jawě jakožto motocyklu,začínal jsem na nich jako spousta jiných,jenže přestala stačit a tak jsem šel dál-jinam,kde uměli pokračovat,jelikož Jawa zaspala a její poslední výkřiky do tmy nemíním ani komentovat.Japonci (a nejen oni)jsou dnes jinde a Jawa? Jo chápu,namítneš mi,že režim atd.,
Nicméně jakýkoliv motocykl koncepčně tak jednoduchý jakožto Jawa zvládne +- to samé,ale !
zvládne tvá motorka každoročně stejnou porci kilometrů při STEJNÉM servisu co moje?např.18-22tis.ročně???jak často ladíš zápalko,kladívka,cívky,regulátor atd,atd...

Je to na delší diskuzi a jistě mi napíšeš peprnou odpověd úměrnou nejen tvému zapálení a fandovství pro Jawu

hold,každý NAŠTESTÍ má tu svou značku,přesto srovnávej SROVNATELNÉ
E:smajlík

Naposledy editováno 16.11.2011 21:51:02

(reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

16.11.2011 v 23:53 | Nahoru | #2
DusanHaya> 27 OOO za rok zapalování bezkontaktní takže bez údržby dobíjení to samé jinak klasická údržba... ta co se píše v dílenský příručce když se podíváš tak to dělám podle ujetých km... takže jediná závada co jsem měl píchlý kolo jinak nic...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or Ina32 7 16.5.2024 v 21:24 Ina32
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
Označení Pneumatik Honda CB 750 rg250 5 2.2.2024 v 20:06 ja1
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 jirisis 2 6.1.2024 v 20:33 jirisis
kempy na Slovensku Honda CB 750 rg250 16 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan


TOPlist