paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Zdravím tímto veškeré bikery se slabostí skvosty typu CB 750c, GS 650 GT stará XJ apod), především ty z vás, kteří měli to štěstí sedlat tyto unikáty a tudíž starat se o jejich provoz.
Já momentálně vlastním kawasaki zephyr 550, což je trošku jiný případ, protože ta si na youngtime veterána v podstatě pouze hraje, jelikož je mladší, konkrétně ta moje je rok 99.
Po 3 společných letech už však začínám pociťovat nutkání na změnu ještě umocněné nedávno nabitými notami opravňující mě k řízení strojoven dle libosti a nikoliv kilowat.
Velmi mě lákají stroje podobného rázu jako výše uvedené, avšak trošku se bojím jak je to s náhradními díly a poruchovostí především modelu GS 650 GT (vím totiž že se vyráběl jen velmi krátkou dobu a poměrně dávno již tomu).
Nejsem člověk vyžívající se v úpravách natož opravách, spolehlivost je pro mě jedním ze základních argumentů pro výběr. O spolehlivosti CB 750 netřeba pochybovat, avšak jak je to u starých XJ, případně GS 650 GT. Můžete též doporučovat další návrhy, mé představy +- 50 kW, 4válec, centrální stojan (zephyr ho nemá, tak vím své), chromované budíky (né panel).
Díky za ohlasy!
PS: foto je pouze ilustrační


Naposledy editováno 17.11.2011 14:26:37
Anketa: Používal bych stroje z 80 let pro běžný provoz? (cca 7000 km za s
Ano, bez obav, jsou to držáky
85%
51
Ne, dostupnost dílů a technologie mě odrazují
12%
7
Bál bych se na to sednout.
3%
2

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

17.11.2011 v 08:32 | Nahoru | #1

Raqwators I píše:
měl jsem jí 7 let a nebyl s ní sebemenší problém.Najeto měla 180 tisíc,já sám jsem na ní najel asi něco kolem 40 t.Suzuki GS 1000 r.v.81



Mám jí v verzi S rok ´79, se šoupatovýma karbcema a bylo na ní vidět,že opravdu chudinka ležela na boku dlouhé roky- naštěstí v suchu. Byl na ní originální řetěz Suzuki (na každém článku S made in Japan) a origo přední pneu ! Jinak dostávala asi holky jinak zabrat, povolenej šroub na spojkovém koši, ve kterém se někdo neodborně hrabal a strhnul snad všechny šroubky na deklech spojky a zapalka. Po rozchození musim motor udělat- ventil.gufera a komplet těsnění mám na ponku jen se do toho pustit. Jak to leželo, jsou zpuchřelý všechny. Komprese válců ale parádní ( oproti GS 750,kterou mám taky-tam budu dělat daleko větší opravy včetně pístů).

Doufám, že jí nikdy nebudu muset dát pryč a zůstane navždy u mě i se 750tkou s kickstartem.

Už jsem si s "novýma" motorkama užil dost a na jednu-dvě vyjímky mě prostě nebaví. Tohle je něco jiného. Rád vybočuji ze standardu.

(reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

17.11.2011 v 10:31 | Nahoru | #2
mm-art-airbrush>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

17.11.2011 v 11:47 | Nahoru | #3
mm-art-airbrush> Píšeš, že sis s novýma motorkama užil už dost.Já se svojí novou Jawou taky, i když ta už z fabriky byla nepovedená a dělal jsem doma pologenerálku nového stroje.To starší stroje jsou úplně jině,jen jezdím. A díly ke starým Jawám jsou k sehnání i dnes .S japonci ze 70. let je to možbá stejné.Starším strojům

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

17.11.2011 v 12:47 | Nahoru | #4

mm-art-airbrush píše: Rád vybočuji ze standardu.


Přesně tak, proto mám VFR

(reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

19.11.2011 v 12:07 | Nahoru | #5
mm-art-airbrush> Jak tak čtu ty Tvoje příspěvky, tak u Tebe v garáži (dílně?) to musí vypadat jako v ráji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or Ina32 7 16.5.2024 v 21:24 Ina32
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
Označení Pneumatik Honda CB 750 rg250 5 2.2.2024 v 20:06 ja1
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 jirisis 2 6.1.2024 v 20:33 jirisis
kempy na Slovensku Honda CB 750 rg250 16 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan


TOPlist