Já momentálně vlastním kawasaki zephyr 550, což je trošku jiný případ, protože ta si na youngtime veterána v podstatě pouze hraje, jelikož je mladší, konkrétně ta moje je rok 99.
Po 3 společných letech už však začínám pociťovat nutkání na změnu ještě umocněné nedávno nabitými notami opravňující mě k řízení strojoven dle libosti a nikoliv kilowat.
Velmi mě lákají stroje podobného rázu jako výše uvedené, avšak trošku se bojím jak je to s náhradními díly a poruchovostí především modelu GS 650 GT (vím totiž že se vyráběl jen velmi krátkou dobu a poměrně dávno již tomu).
Nejsem člověk vyžívající se v úpravách natož opravách, spolehlivost je pro mě jedním ze základních argumentů pro výběr. O spolehlivosti CB 750 netřeba pochybovat, avšak jak je to u starých XJ, případně GS 650 GT. Můžete též doporučovat další návrhy, mé představy +- 50 kW, 4válec, centrální stojan (zephyr ho nemá, tak vím své), chromované budíky (né panel).
Díky za ohlasy!
PS: foto je pouze ilustrační
Naposledy editováno 17.11.2011 14:26:37
2 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Navíc mám dojem že se zephyry nedělaj C verze, který se mi líbí ještě víc než už tak krásný základy.
borek.cefyr píše: FILODENDRON> Zephyr 550 mi připadá nejhezčí z rodiny, sedmpade má takovou protáhlou prdel a slyšel jsem reference že v 750 je lepší CB, do 1100 se mi nece, řekl bych že už bude dost těžkopádná a hlavně rozežranější víc než je zdrávo ( bojím se toho ale řek bych že 40/litr není hudba až tak vzdálené budoucnosti).
Navíc mám dojem že se zephyry nedělaj C verze, který se mi líbí ještě víc než už tak krásný základy.
Podívej se na tento dnešní inzerát . Takový krasavec a s drátěnýma kolama!!!!! .
Zephyr je taky pěkná motorka, akorát jí celou hyzdí ten super hnusný držák výfuku, stupaček a část rámu z která vystupuje.
XS 650 ??
Nebo třívál XS 750, ale tam je veliká nevýhoda absence náhradních dílů.
1 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Sema píše: Nevím, všechny tyhle motorky jsou nádherný, jen co je pravda. Ale co si představuješ pod pojmem běžné ježdění? Přece jen stará mašina je stará mašina a nevím, jak se na podobné stroje dívají v servisech(když píšeš, že opravy nejsou tvůj šálek kávy).
Tyhle starý věci servisuju mnohem radši než ty nový...jsou to motorky ze staré školy, kde při konstruování ještě používali hlavu, většinou bývá všude dobrej přístup, takže za mě ...problém pouze bývá, kdyždo toho jebal "domácí kutil", ale to je problém i u nových
1 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Všechno jde, když se chce. Ničeho bych se nebál
Taky bych doporucil neco z klasicke rady CBcek - na ty Hondy je vazne more dilu i na pekne stare kousky....
1 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?
fomachrom píše: včera jsem dal dohromady 30 let odstavenou 175 jawu kejvačku 356 z roku 156, po rozlepení srezlích lamel k sobě, vyčištění karburátoru, vypálení vejfuků a seřízení zapalování naskočíla na první šlápnutí motor byl bez výbrusu má najeto 51 000 to jsou veterány to o čem mluvíš jako rok 99 to jsou sypáky to se troch pleteš dobu, takže ta motorka co jsem včera rozchodil se odstavila v bezvadnym stavu...
ale jdi ty sypáku
1 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?
2 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Mám i auto, a to Škodu 120 z roku 1980.Tu provozuji zcela běžně, v zimě víc než v létě a neznám spolehlivější auto.Proto atˇ se jedná o auto či moto, tzv. mladé veterány doporučuji klidně užívat k běžnému provozu. Je však nutná jedna věc: dát jim pravidelnou, aspon základní údržbu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Jinak rozhodně značkuju.Takhle myšlenka mě vrtá hlavou už pár let.Pořád nejsou peníze nazbyt abych si něco takovýho pořídil jako druhou motorku a jako hlavní motorku na který najezdim cca 10tis. ročně,toho se trochu bojim.Nejde tolik o spolehlivost jako hlavně o dostupnost dílů u těhle motorek ze 70-80 let.
Ještě k výše zmiňovaným typům přidám k debatě např. VF 700C
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
milan1963 píše: Nikomu nevnucuji svůj názor, ale myslím si, že motorka 12 let stará je" zánovní", mladého veterána bych z ní nedělal.Sám mám motorku z roku 2007 a užil jsem si s ní dost trápení.Naproti tomu takový pérák 250, starý 62 let, mě vždy dovezl spolehlivě kamkoliv a ta spolehlivost je 99,999 procenta.I proto na něm dodnes vcelku běžně jezdím a střídám jej s velkou motorkou.
Mám i auto, a to Škodu 120 z roku 1980.Tu provozuji zcela běžně, v zimě víc než v létě a neznám spolehlivější auto.Proto atˇ se jedná o auto či moto, tzv. mladé veterány doporučuji klidně užívat k běžnému provozu. Je však nutná jedna věc: dát jim pravidelnou, aspon základní údržbu.
tak a to je přesně moje řeč jenže dnešní tupá generace v motorce starý 60 nebo 70 let vidí šrot ale my víme že je spolehlivější než dnešní japonský který vyráběji někde tam za vodou v rákosí a přitom takhle starý jawy jsou největší držáky aď v tom haraší jak chce, já mám tedy 350 z roku 84 to tedy ještě veterán není ale nikdy mě nenechala nejlepší jsou naše československý komunistický podstivý stroje a ne nemožný demogratický vraky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or | Ina32 | 7 | 16.5.2024 v 21:24 Ina32 |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |