globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Zdravím tímto veškeré bikery se slabostí skvosty typu CB 750c, GS 650 GT stará XJ apod), především ty z vás, kteří měli to štěstí sedlat tyto unikáty a tudíž starat se o jejich provoz.
Já momentálně vlastním kawasaki zephyr 550, což je trošku jiný případ, protože ta si na youngtime veterána v podstatě pouze hraje, jelikož je mladší, konkrétně ta moje je rok 99.
Po 3 společných letech už však začínám pociťovat nutkání na změnu ještě umocněné nedávno nabitými notami opravňující mě k řízení strojoven dle libosti a nikoliv kilowat.
Velmi mě lákají stroje podobného rázu jako výše uvedené, avšak trošku se bojím jak je to s náhradními díly a poruchovostí především modelu GS 650 GT (vím totiž že se vyráběl jen velmi krátkou dobu a poměrně dávno již tomu).
Nejsem člověk vyžívající se v úpravách natož opravách, spolehlivost je pro mě jedním ze základních argumentů pro výběr. O spolehlivosti CB 750 netřeba pochybovat, avšak jak je to u starých XJ, případně GS 650 GT. Můžete též doporučovat další návrhy, mé představy +- 50 kW, 4válec, centrální stojan (zephyr ho nemá, tak vím své), chromované budíky (né panel).
Díky za ohlasy!
PS: foto je pouze ilustrační


Naposledy editováno 17.11.2011 14:26:37
Anketa: Používal bych stroje z 80 let pro běžný provoz? (cca 7000 km za s
Ano, bez obav, jsou to držáky
85%
51
Ne, dostupnost dílů a technologie mě odrazují
12%
7
Bál bych se na to sednout.
3%
2

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

16.11.2011 v 12:39 | Nahoru | #1
Nikomu nevnucuji svůj názor, ale myslím si, že motorka 12 let stará je" zánovní", mladého veterána bych z ní nedělal.Sám mám motorku z roku 2007 a užil jsem si s ní dost trápení.Naproti tomu takový pérák 250, starý 62 let, mě vždy dovezl spolehlivě kamkoliv a ta spolehlivost je 99,999 procenta.I proto na něm dodnes vcelku běžně jezdím a střídám jej s velkou motorkou.
Mám i auto, a to Škodu 120 z roku 1980.Tu provozuji zcela běžně, v zimě víc než v létě a neznám spolehlivější auto.Proto atˇ se jedná o auto či moto, tzv. mladé veterány doporučuji klidně užívat k běžnému provozu. Je však nutná jedna věc: dát jim pravidelnou, aspon základní údržbu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

16.11.2011 v 14:47 | Nahoru | #2

milan1963 píše: Nikomu nevnucuji svůj názor, ale myslím si, že motorka 12 let stará je" zánovní", mladého veterána bych z ní nedělal.Sám mám motorku z roku 2007 a užil jsem si s ní dost trápení.Naproti tomu takový pérák 250, starý 62 let, mě vždy dovezl spolehlivě kamkoliv a ta spolehlivost je 99,999 procenta.I proto na něm dodnes vcelku běžně jezdím a střídám jej s velkou motorkou.
Mám i auto, a to Škodu 120 z roku 1980.Tu provozuji zcela běžně, v zimě víc než v létě a neznám spolehlivější auto.Proto atˇ se jedná o auto či moto, tzv. mladé veterány doporučuji klidně užívat k běžnému provozu. Je však nutná jedna věc: dát jim pravidelnou, aspon základní údržbu.


tak a to je přesně moje řeč jenže dnešní tupá generace v motorce starý 60 nebo 70 let vidí šrot ale my víme že je spolehlivější než dnešní japonský který vyráběji někde tam za vodou v rákosí a přitom takhle starý jawy jsou největší držáky aď v tom haraší jak chce, já mám tedy 350 z roku 84 to tedy ještě veterán není ale nikdy mě nenechala nejlepší jsou naše československý komunistický podstivý stroje a ne nemožný demogratický vraky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

16.11.2011 v 18:17 | Nahoru | #3

milan1963 píše: Nikomu nevnucuji svůj názor, ale myslím si, že motorka 12 let stará je" zánovní", mladého veterána bych z ní nedělal.Sám mám motorku z roku 2007 a užil jsem si s ní dost trápení.Naproti tomu takový pérák 250, starý 62 let, mě vždy dovezl spolehlivě kamkoliv a ta spolehlivost je 99,999 procenta.I proto na něm dodnes vcelku běžně jezdím a střídám jej s velkou motorkou.
Mám i auto, a to Škodu 120 z roku 1980.Tu provozuji zcela běžně, v zimě víc než v létě a neznám spolehlivější auto.Proto atˇ se jedná o auto či moto, tzv. mladé veterány doporučuji klidně užívat k běžnému provozu. Je však nutná jedna věc: dát jim pravidelnou, aspon základní údržbu.

souhlas v 18 jsem vyskemral od stryka skodu 105uzovku kterou chtel dat do srotu,udelal jsem technickou a jezdil 2roky bez jakekoli udrzby,daval jsem ji co proto a jedina zavada byla spatna baterie a jednou jela na 3valce(OPRAVA 250KC A FLASKU RUMUú dal jsem ji pryc bo uz byla docela zhnila,jinak verim ze kdybych se o ni trichu staral,vydrzela by do dneska to same s pinckem,dostal jsem od dedy nepojizdneho,stal vic nez 10 let ve stodole a za par dni jezdil,jezdil jsem na nem az do doby nez jsem dotal skodovenku,uz zase v te stodole stoji,ale do budoucna planuji zprovozneni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or Ina32 1 Dnes v 06:12 krokoš
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
Označení Pneumatik Honda CB 750 rg250 5 2.2.2024 v 20:06 ja1
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 jirisis 2 6.1.2024 v 20:33 jirisis
kempy na Slovensku Honda CB 750 rg250 16 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan


TOPlist