paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R 2010 výfuk
10.11.2011 v 18:40
má to uprostřed ještě jeden velký tlumič výfuku,chci to dát pryč,a případně upravit koncovku,má s tím někdo zkušenost,jak se změní zvuk a případně výkon,nebude to mít díru v plynu?dík-mělo by to být stejné i na 08-09


Naposledy editováno 10.11.2011 18:53:50

(reakce na) ZX10R 2010 výfuk

11.11.2011 v 15:29 | Nahoru | #31

Flyer píše: Bubrak ZX10R> A kolik ta MIPova K5 mela za sebou padu a kdovi jakych...? To vis...? Samo od sebe to v zivote nepraskne, pri prasackem zachazenim bohuzel ano, ale Suza udelala svolavacku, takze je to bezproblemu



samo od sebe ve smyslu ze ta motka stoji jen v obyvaku, s tim souhlasim ze ne svolavacka je pekna vec, ale tohle je proste pruser kterej ma na svedomi urcite hodne mrtvejch

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk

11.11.2011 v 15:47 | Nahoru | #32
tak jasny, ze dyz to nekde vyvalis - to neni o cem. Ale jebnout s tim trochu hrube po wheelie, to uz je celkem pruser. Sem myslel ze z tohodle max. chcijou vidle, ale ram...to je blby. ...Ale slysel sem vo praskani podsedlovyho ramu u novejsich R1. Kamaradovi takle rupla taky jen tak. Vez buchtu - ale ta jesi ma tak 55 kilo max... (ikdyz tohle se tady taky uz nekdy resilo)

Naposledy editováno 11.11.2011 15:49:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2010 výfuk

11.11.2011 v 15:50 | Nahoru | #33

Bubrak ZX10R píše: wheelie nemusely byt nutne, stalo se to MIPovi na okruhu a jezdil proste jen okruh, samozrejme vetsi zatez k prasknuti byla potreba, stavalo se to udajne i trochu obtloustlejsim amikum pri normalni jizde, proste ale nic extremniho, takze sam od sebe je adekvatni vyraz



Resite tu kokotiny! Ono treba prvni ZX6 taky praskaly jak na bezicim pase,pri normalni jizde ne,ale na okruhu od vibraci pri brzdeni praskaly ramy v tech okach za krkem rizeni. Tak tady neprosazuj porad jenom zelenou,kazda znacka mela s necim problemy.

(reakce na) ZX10R 2010 výfuk

11.11.2011 v 15:57 | Nahoru | #34

Murkin píše: Resite tu kokotiny! Ono treba prvni ZX6 taky praskaly jak na bezicim pase,pri normalni jizde ne,ale na okruhu od vibraci pri brzdeni praskaly ramy v tech okach za krkem rizeni. Tak tady neprosazuj porad jenom zelenou,kazda znacka mela s necim problemy.



hmm takze ten muj vybrzdenej kotouc a pulsace od brzd asi za ten muj prdlej ram muzou spis nez ty wheelies.. to sem si myslel.. tak dlouho sem setril na kotouce az resim ram:(

(reakce na) ZX10R 2010 výfuk

11.11.2011 v 16:18 | Nahoru | #35

Murkin píše: Resite tu kokotiny! Ono treba prvni ZX6 taky praskaly jak na bezicim pase,pri normalni jizde ne,ale na okruhu od vibraci pri brzdeni praskaly ramy v tech okach za krkem rizeni. Tak tady neprosazuj porad jenom zelenou,kazda znacka mela s necim problemy.



praskaly jak? ze se ti rozpulila motorka?

souhlasim ze kazda znacka mela s necim problemy, o to ted ale nejde, jen rozebirame tendle problem a nekteri se ho snazi bagatelizovat, coz podle me neni na miste, a zaroven tu nikde nepisu ze je Suzuki nejhorsi a Kawa nejlepsi

(reakce na) ZX10R 2010 výfuk

11.11.2011 v 16:23 | Nahoru | #36

dejf. píše: tak jasny, ze dyz to nekde vyvalis - to neni o cem. Ale jebnout s tim trochu hrube po wheelie, to uz je celkem pruser. Sem myslel ze z tohodle max. chcijou vidle, ale ram...to je blby. ...Ale slysel sem vo praskani podsedlovyho ramu u novejsich R1. Kamaradovi takle rupla taky jen tak. Vez buchtu - ale ta jesi ma tak 55 kilo max... (ikdyz tohle se tady taky uz nekdy resilo)



presne tak, i s tim podsedlakem u R1 proste je to slabina, ktera zcela vycniva. u ZX10R jsou to treba seriovy brzdy u 04-07 (kde u 06-07 je to pruser skoro jako ten ram u K5/6, protoze tam clovek nemusel zabrzdit) nebo alternator u prvnich 04, at me tu zas nekdo nenapada ze prosazuju zelenou

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk

12.11.2011 v 13:07 | Nahoru | #37
sem rád že tu není zmínka o Hondě což mi příjde divný ...

ZX10R 2010 výfuk

12.11.2011 v 13:21 | Nahoru | #38


Naposledy editováno 17.04.2024 15:58:30

ZX10R 2010 výfuk

12.11.2011 v 13:25 | Nahoru | #39
játo věděl ty si péro

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk

12.11.2011 v 13:41 | Nahoru | #40


Naposledy editováno 17.04.2024 15:58:22

ZX10R 2010 výfuk

12.11.2011 v 13:58 | Nahoru | #41


Naposledy editováno 17.04.2024 15:58:14

(reakce na) ZX10R 2010 výfuk

12.11.2011 v 14:22 | Nahoru | #42

marekparek píše: sem rád že tu není zmínka o Hondě což mi příjde divný ...

ZX10R 2010 výfuk

12.11.2011 v 15:52 | Nahoru | #43
Tady je zas chytrejch

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk

12.11.2011 v 20:51 | Nahoru | #44
Je to strašná sranda Suzukář se směje Kawákovi a sám, když je zmínka o Hondě, tak fuckuje jak může a Kawák to samé. A nejlepší sračka, že obá na silnici krom rovinek využijí 25% potenciálu svého stroje. Chvilemi mě ty keci vytáčí a chvílemi se válím pod stolem. Stejně jako jistý Italský fanatik co ostatní považuje za plagiáty a stjeně jako nácek neví o holokaustu on neví o VTR SP1.

A jinak nevím kurva co cheš ladit, když más pod prdelou +/- 200 koní. Já osobně jel na ZX10R 2010 a přišlo mi to jako nesmysl na dvou kolech resp. jelo to jako kurva a nevím co stím v provozu chceš dělat??

ZX10R 2010 výfuk

12.11.2011 v 21:11 | Nahoru | #45


Naposledy editováno 17.04.2024 15:58:09

(reakce na) ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 01:08 | Nahoru | #46

..Roko.. píše:
A jinak nevím kurva co cheš ladit, když más pod prdelou +/- 200 koní. Já osobně jel na ZX10R 2010 a přišlo mi to jako nesmysl na dvou kolech resp. jelo to jako kurva a nevím co stím v provozu chceš dělat??



...pravil majitel Hondy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 01:16 | Nahoru | #47

kawapepek píše: Jinak jen abych se ještě vrátil k tomu měření výkonu...Nechci zde rozebírat principy brždění a způsoby jakými se lze dostat k výsledným hodnotám...Jde mi o to,že at už koukám na grafy v časopisech,nebo na grafy od renomovaných výrobců výfuků,popř na grafy samotných továren,vždycky jsou křivky upně jiné a liší se i maximálními naměřenými hodnotami...Je mi uplně jasné,že podmínky měření byly určitě jiné a je zde ještě odchylka v podobě chyby měření...Nicméně v dnešní době emisní normy Euro 3,složitých výfukových soustav a stavu,kdy střední pístová rychlost je téměř 25 m/s je dále nemožné jen použitím výfukové koncovky měnit výkon tak aby to bylo námi běžnými motorkáři z ulice citelné...Každá motorka je i dnes otiginál,tudíž někde se prostě sejdou tolerance líp a někde hůře a taky záleží na zajetí a + - 5 koní je na světě...K tomu chyba měření a jsme u těch dohad,co se tady na foru furt vedou,že tahle má o pět koní víc než tahle a tahle zase míň....
Dle mého možná blbého názoru prostě koncovka at už ji dělá kde kdo výkon ani nijak zásadně nepřidá a ani neubere...Pokud dáme kompletní svody a necháme origo mapování,tak výkon určitě klesne a budou zde i díry v křivce...Pokud ovšem změníme kompletně managment plnění motoru,předstih a jiný věci,potom jsem ochoten uznat,že výkon a průběh se vylepší,ale řekněme někde v rozmezí 5 až 7 %...vylepšení..Doby kdy se odladila 12tka bandit a bylo na světě +20PS jsou už dávno pryč,protože dnešní motory jsou daleko víc "našponované" a nejsou zde tak veliký rezervy výkonu...
Amen...



tady mas origo mapovani a komplet vyfuk a ten tvuj pokles vykonu
http://www.dkracing.cz/tuning-detail/zx-12r-02-04/

Naposledy editováno 13.11.2011 01:16:36

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 01:17 | Nahoru | #48
tady mas 12 koni navrch jen komplet akrapem, o cemz se mimochodem psalo v dobe prichodu 08 zx10r i na forech v USA
http://www.dkracing.cz/tuning-detail/zx10-r-08/

ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 01:22 | Nahoru | #49

(reakce na) ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 01:33 | Nahoru | #50

Bubrak ZX10R píše: Jen tak sam od sebe praskal na GSXR1000 K5/6


Sám od sebe...

ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 06:49 | Nahoru | #51
zlatá honda tam máme jen regulátor a někdy převodovku ... ta je díky bohu kazetová takže žádná věda to opravit ... sice mám několikátou hondu a regulátor mi neodešel nikdy a ani převodovka ...

jina už jsem dělal pár věcí pro závodní auta... a vím že to co si tu popisujete může jít jak nahoru tak směrem dolů... pokud dáš výfuk od výrobce určený pro ten typ tak půjde výkon nahoru.Pokud dáš jen koncovku tak se nic nestane , krom pocitu že to jede což navozuje jen zvuk ...pokud se bavíme o odstranění katu ..tlumičů svodů tak to bude jiné kafe ale řekněme si že s tím souvisí další komponenty..

vzducho filtr +/- 3000
svody a lauf +/- 60000
brždění +/- 5000
ecu +/- 15000

cca 80000 až 100 000 podle značky co použijete...

Ptám se ... stojí za těch 18ps ty peníze?

příklad zde jak ta honda nejede

EVOLUTION EXHAUST SYSTEM for HONDA CBR 1000 RR

Power & Torque:

Max. rear wheel power (HP / rpm)
Stock 170.6 / 12290
Akrapovic 174 / 12310
4.7 / 12750


RACING OPEN & EVOLUTION OPEN EXHAUST SYSTEM for the KAWASAKI ZX-10R (2008 - 2009)

Max. rear wheel power (HP / rpm)
Stock 163.1 / 12150
Akrapovic 176.6 / 12400
14.9 / 12400


A teď do mě

ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 06:55 | Nahoru | #52
jo a ještě suza

Max. increased power
Max. rear wheel power (HP / rpm)
Stock 170.2 / 12100
Akrapovic 176.2 / 12300
10.2 / 6600

a všechno jsou ročníky 2008

jinak vede BMW se 185HP na zadním kole v serii s Akrapem je na 191HP

Naposledy editováno 13.11.2011 06:58:55

(reakce na) ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 07:04 | Nahoru | #53
Yamaha R1 08

Max. increased power
Max. rear wheel power (HP / rpm)
Stock 164.3 / 12600
Akrapovic 170 / 12500
10.4 / 6770

je na úrovni RSV4 a 1198S

(reakce na) ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 08:27 | Nahoru | #54


Naposledy editováno 17.04.2024 15:58:00

ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 08:32 | Nahoru | #55


Naposledy editováno 17.04.2024 15:57:54

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 08:38 | Nahoru | #56


Naposledy editováno 17.04.2024 15:57:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 08:41 | Nahoru | #57

kawapepek píše:

Graf MOJÍ motorky po dokončeném odladění na brzdě... Asi 8 měření a Scorpion + dynojet kit...



nojo ale to zas povidas o absolutnich hodnotach, ktery tady NIKDO krom tebe neresi

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 08:54 | Nahoru | #58
ja ti sem klidne muj graf dam, az ho najdu, ale ten ti stejne nebude stacit, jako to ostatni, tak je to jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 09:05 | Nahoru | #59


Naposledy editováno 17.04.2024 15:57:38

ZX10R 2010 výfuk

13.11.2011 v 09:18 | Nahoru | #60


Naposledy editováno 17.04.2024 15:57:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist