Naposledy editováno 10.11.2011 18:53:50
Flyer píše: Bubrak ZX10R> A kolik ta MIPova K5 mela za sebou padu a kdovi jakych...? To vis...? Samo od sebe to v zivote nepraskne, pri prasackem zachazenim bohuzel ano, ale Suza udelala svolavacku, takze je to bezproblemu
samo od sebe ve smyslu ze ta motka stoji jen v obyvaku, s tim souhlasim ze ne svolavacka je pekna vec, ale tohle je proste pruser kterej ma na svedomi urcite hodne mrtvejch
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk
Naposledy editováno 11.11.2011 15:49:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2010 výfuk
Bubrak ZX10R píše: wheelie nemusely byt nutne, stalo se to MIPovi na okruhu a jezdil proste jen okruh, samozrejme vetsi zatez k prasknuti byla potreba, stavalo se to udajne i trochu obtloustlejsim amikum pri normalni jizde, proste ale nic extremniho, takze sam od sebe je adekvatni vyraz
Resite tu kokotiny! Ono treba prvni ZX6 taky praskaly jak na bezicim pase,pri normalni jizde ne,ale na okruhu od vibraci pri brzdeni praskaly ramy v tech okach za krkem rizeni. Tak tady neprosazuj porad jenom zelenou,kazda znacka mela s necim problemy.
Murkin píše: Resite tu kokotiny! Ono treba prvni ZX6 taky praskaly jak na bezicim pase,pri normalni jizde ne,ale na okruhu od vibraci pri brzdeni praskaly ramy v tech okach za krkem rizeni. Tak tady neprosazuj porad jenom zelenou,kazda znacka mela s necim problemy.
hmm takze ten muj vybrzdenej kotouc a pulsace od brzd asi za ten muj prdlej ram muzou spis nez ty wheelies.. to sem si myslel.. tak dlouho sem setril na kotouce az resim ram:(
Murkin píše: Resite tu kokotiny! Ono treba prvni ZX6 taky praskaly jak na bezicim pase,pri normalni jizde ne,ale na okruhu od vibraci pri brzdeni praskaly ramy v tech okach za krkem rizeni. Tak tady neprosazuj porad jenom zelenou,kazda znacka mela s necim problemy.
praskaly jak? ze se ti rozpulila motorka?
souhlasim ze kazda znacka mela s necim problemy, o to ted ale nejde, jen rozebirame tendle problem a nekteri se ho snazi bagatelizovat, coz podle me neni na miste, a zaroven tu nikde nepisu ze je Suzuki nejhorsi a Kawa nejlepsi
dejf. píše: tak jasny, ze dyz to nekde vyvalis - to neni o cem. Ale jebnout s tim trochu hrube po wheelie, to uz je celkem pruser. Sem myslel ze z tohodle max. chcijou vidle, ale ram...to je blby. ...Ale slysel sem vo praskani podsedlovyho ramu u novejsich R1. Kamaradovi takle rupla taky jen tak. Vez buchtu - ale ta jesi ma tak 55 kilo max... (ikdyz tohle se tady taky uz nekdy resilo)
presne tak, i s tim podsedlakem u R1 proste je to slabina, ktera zcela vycniva. u ZX10R jsou to treba seriovy brzdy u 04-07 (kde u 06-07 je to pruser skoro jako ten ram u K5/6, protoze tam clovek nemusel zabrzdit) nebo alternator u prvnich 04, at me tu zas nekdo nenapada ze prosazuju zelenou
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk
Naposledy editováno 17.04.2024 15:58:22
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk
A jinak nevím kurva co cheš ladit, když más pod prdelou +/- 200 koní. Já osobně jel na ZX10R 2010 a přišlo mi to jako nesmysl na dvou kolech resp. jelo to jako kurva a nevím co stím v provozu chceš dělat??
..Roko.. píše:
A jinak nevím kurva co cheš ladit, když más pod prdelou +/- 200 koní. Já osobně jel na ZX10R 2010 a přišlo mi to jako nesmysl na dvou kolech resp. jelo to jako kurva a nevím co stím v provozu chceš dělat??
...pravil majitel Hondy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2010 výfuk
kawapepek píše: Jinak jen abych se ještě vrátil k tomu měření výkonu...Nechci zde rozebírat principy brždění a způsoby jakými se lze dostat k výsledným hodnotám...Jde mi o to,že at už koukám na grafy v časopisech,nebo na grafy od renomovaných výrobců výfuků,popř na grafy samotných továren,vždycky jsou křivky upně jiné a liší se i maximálními naměřenými hodnotami...Je mi uplně jasné,že podmínky měření byly určitě jiné a je zde ještě odchylka v podobě chyby měření...Nicméně v dnešní době emisní normy Euro 3,složitých výfukových soustav a stavu,kdy střední pístová rychlost je téměř 25 m/s je dále nemožné jen použitím výfukové koncovky měnit výkon tak aby to bylo námi běžnými motorkáři z ulice citelné...Každá motorka je i dnes otiginál,tudíž někde se prostě sejdou tolerance líp a někde hůře a taky záleží na zajetí a + - 5 koní je na světě...K tomu chyba měření a jsme u těch dohad,co se tady na foru furt vedou,že tahle má o pět koní víc než tahle a tahle zase míň....
Dle mého možná blbého názoru prostě koncovka at už ji dělá kde kdo výkon ani nijak zásadně nepřidá a ani neubere...Pokud dáme kompletní svody a necháme origo mapování,tak výkon určitě klesne a budou zde i díry v křivce...Pokud ovšem změníme kompletně managment plnění motoru,předstih a jiný věci,potom jsem ochoten uznat,že výkon a průběh se vylepší,ale řekněme někde v rozmezí 5 až 7 %...vylepšení..Doby kdy se odladila 12tka bandit a bylo na světě +20PS jsou už dávno pryč,protože dnešní motory jsou daleko víc "našponované" a nejsou zde tak veliký rezervy výkonu...
Amen...
tady mas origo mapovani a komplet vyfuk a ten tvuj pokles vykonu
http://www.dkracing.cz/tuning-detail/zx-12r-02-04/
Naposledy editováno 13.11.2011 01:16:36
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk
http://www.dkracing.cz/tuning-detail/zx10-r-08/
http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/kawasaki/model/zx-10r-2008/slip-on-88/
jina už jsem dělal pár věcí pro závodní auta... a vím že to co si tu popisujete může jít jak nahoru tak směrem dolů... pokud dáš výfuk od výrobce určený pro ten typ tak půjde výkon nahoru.Pokud dáš jen koncovku tak se nic nestane , krom pocitu že to jede což navozuje jen zvuk ...pokud se bavíme o odstranění katu ..tlumičů svodů tak to bude jiné kafe ale řekněme si že s tím souvisí další komponenty..
vzducho filtr +/- 3000
svody a lauf +/- 60000
brždění +/- 5000
ecu +/- 15000
cca 80000 až 100 000 podle značky co použijete...
Ptám se ... stojí za těch 18ps ty peníze?
příklad zde jak ta honda nejede
EVOLUTION EXHAUST SYSTEM for HONDA CBR 1000 RR
Power & Torque:
Max. rear wheel power (HP / rpm)
Stock 170.6 / 12290
Akrapovic 174 / 12310
4.7 / 12750
RACING OPEN & EVOLUTION OPEN EXHAUST SYSTEM for the KAWASAKI ZX-10R (2008 - 2009)
Max. rear wheel power (HP / rpm)
Stock 163.1 / 12150
Akrapovic 176.6 / 12400
14.9 / 12400
A teď do mě
Max. increased power
Max. rear wheel power (HP / rpm)
Stock 170.2 / 12100
Akrapovic 176.2 / 12300
10.2 / 6600
a všechno jsou ročníky 2008
jinak vede BMW se 185HP na zadním kole v serii s Akrapem je na 191HP
Naposledy editováno 13.11.2011 06:58:55
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk
Naposledy editováno 17.04.2024 15:57:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2010 výfuk
kawapepek píše:
Graf MOJÍ motorky po dokončeném odladění na brzdě... Asi 8 měření a Scorpion + dynojet kit...
nojo ale to zas povidas o absolutnich hodnotach, ktery tady NIKDO krom tebe neresi
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R 2010 výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R 2010 výfuk
Naposledy editováno 17.04.2024 15:57:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |