Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru
Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual
Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b
Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další
Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce
Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing
Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...
Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
V některých servisech berou podložky výměnou plus doplatek 50-100 (info starý 5 let). Taky jdou tuším použít náhradou podložky z nějakýho nissanu. Raději si to ověř.
Naposledy editováno 11.06.2011 22:44:14
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Ani nevím, že je to syntetika...ale taky ho to trochu baští...ne moc..tuším 1l na 3000km. 20W už bych nedal, kvůli startům a studeným průběhům.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
U koho se to dá objednat?
Díkes
Nakonec jsem našel řešení, výrobce i dodavatele a musím říct, že zatím opravdu baterka točí s motorem jako, jak říkají Američani, by byly svíčky venku.
Takže až vás bude čekat výměna, mrkněte se po MOTOBATT MBTX14AU 16,5 Ah za 1289Kč s DPH, tohoto času.
A protože jsem byl spokojený, link na prodejce:
http://www.starterba...att-mbtx14au-16-5-ah
K problémům, mýtům s dobíjením a kompatibilitou se staršími stroji musím říct, že existuje zásadní věc k dodržení....váš elektrický systém nesmí dávat baterce víc jak 14,4V, jelikož by začala plynovat a to AGM bateriím vadí dleko víc, než gelovkám a pro kyselinové je to defakto základ dobíjení.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Dovezl jsem ji nedávno jen musím řešit klasickou závadu - dobíjení
Náhodou chromované zadní držáky u sedla nikdo nemá navíc?
Jo starty jsou zajímávé,jako by tam skřítek klepal kladivem
Add ke zvednutí předku? To nemají všechny modely centrální stojan?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Nevadí,že je dušová a má menší rychostní index a na tak těžkou motorku?
Připadně mě to guma jak na 125 Varadero.
já mám v techničáku blud pohotovostní 325 kg
tzn že užitečná je jen 100 kg
na stk říkali,že s mou postavou je to na hraně
ale chci ji zvážit s kuframa a plnou nádrží.
na místě je manipulace horší,ale jak se rozjede je to pohoda,gumy mám BT 17R a klopí se překvapivě dobře,žádné přemlouvání,s brzdama je to ale jiná kapitola
No snad se nějaký Boldor 900 naskytne, nechci ho v originálu, bo z něj chci dělat CafeRacera a origo motorky by mi na to bylo líto
Kovi píše: Kluci ti co máte ve výbavě voltmetr - po zapnutí klíčku vám naběhně na hodnotu rychle nebo se zvedá pomalu?
Dovezl jsem ji nedávno jen musím řešit klasickou závadu - dobíjení
Náhodou chromované zadní držáky u sedla nikdo nemá navíc?
Jo starty jsou zajímávé,jako by tam skřítek klepal kladivem
Add ke zvednutí předku? To nemají všechny modely centrální stojan?
Zvedá se hodně pomalu. Držáky každý dával pryč a teď je všichni shání :) Já sehnal na ebay.de
Pokud vím, tak centrální stojan mají všechny, ale zvedá se zadek.
jak myjete motorku? a co používáte na mytí motoru na odmaštění? Já jsem použil něco od Koyota a jsem za kokota..., bo mi to nechalo pěkný skvrny na hliníkových krytech, blbec no...
Já používám hadici s vodou a nějaký chemie proti mouchám na kapotu, pak vše do sucha vyfoukám kompresorem a dovysuším hadrem, prostě domazlim se s tim...
Pak jedinečný a nesmrtelný Tempo na oslnivý lesk a je hotovo.
Kdybych si to nezkurvil tim Kokotem, tak je to všecko cajk.
Tak jak vy boldorborci???
Zdar
Naposledy editováno 12.10.2011 15:15:06
Motor je tam z CB 1100 (proto černá barva) jinak jsou doklady v pořádku
Cena kolem 35 000,- Kč
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Ti co mají originál lak,máte nalakované i válce a hlavu nebo je v laku jen spodní kartery a vrch je bezbarvý?
Občas se mi za svodama na karterech lak odlupuje premyslim zda se do toho pustit a udelat ten motor hezkej,ale na valcich a hlave me nepripada,ze by nekdy lak byl.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Díky
A mám dotaz na náhradní díly.
Objednáváte někdo origoš díly např.přes PartsDepot apod.,ale v zahraničí ?
Co jsem tak zjišťoval,některé díly vychází o dost levněji-třeba kolena výfuků apod.
Mám na mysli konkrétně pro Kawu KZ 1000 Police r.v.81,ovšem na F2 Boldor se chystám taky,tak zjišťuju,zda je to obdobné,kdybych něco potřeboval.
Díky!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 57 | 8.2.2024 v 20:39 jasot |
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 26 | 6.9.2023 v 21:09 Kilek |
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 24 | 21.5.2022 v 06:56 t_freedom |
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Baggio10 | 11 | 30.9.2021 v 22:52 Baggio10 |
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 32 | 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal |