2 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt
1 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt
Asi mě tu všichni sežerou => hledej V2vs V4 je toho tu kupa atd...
Nicméně bych rád znal Tvé poznatky, jak dlouho RSV máš, jak jsi spokojen, jaký je servis, spotřeba a na co si dát při koupi opravdu pozor... popřípadě v jaké cenové relaci by jsi RSV 1. generace koupil (co je fakt málo a co fakt hodně). Předem Ti děkuji!
1 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt
Můžu tě ubezpečit, že vyladit motor, mapu a všechno kolem(a to ještě na dvouválu) je docela mazec...nějakej vzoreček se čtyřma vstupníma údajema na to fakt zapomeň ...
Zadal jsem tam svoje údaje a jen průměr roury mi vyšel asi o necelej cenťák menší než origo vejfuk. Krom toho, běžný mapy počítaj s větším tlakem díky katíku a přepážkám v tlumiči...stačilo abych vyměnil svody a koncovky a motor střílel jak u Verdunu...
To co píše Skalík je taky pravda...co zmůžeš vejfukem, když to nenakrmíš vzduchem - potažmo k novýmu objemu vzduchu nepřizpůsobíš palivo ?
Zcela paradoxně můžeš výkon ztratit, protože v nižším spektru otáček budeš při střihu ventilů "lejt" do vejfuku směs, která ti tam bude dohořívat (napálíš ventily)
Pokus omyl je asi to jediný co ti z toho vzorečku zbude. Mrkni se spíš jak vypadaj laděnky od renomovaných výrobců a chyť se průměrů a dýlek tam.
Krom toho...ladění na klasický brzdě ti nic moc neřekne. Tohle chce brzdu s nastavitelným zatížením a jet po celým spektru 3 - 9t ot - posadit vždycky na určitou hranici a ždímat PC na ní(jen ti garantuju, že ten motor při takovým ladění dostává docela čoud)
O přívěře jsem na dvouválu zatím neslyšel...ale nemusím znát všechno
Přeju ti hodně štěstí a dost peněz
Naposledy editováno 20.10.2011 08:47:35
KedaR_K píše: sxs525> to možná tak před 30 lety Udělám to dle rad Dawe02
jo stara skola si mohla nechat zdat o nejaky elektronicky regulaci vyfuku, tzn novatorskej pristup ala privery by mohl tu konstrukci znacne zjednodusit. otacky na kterejch privera zavre / privre si vyzkousis, kdyz pouzijes naky svoje rizeni tak by to nemel byt problem, horsi to bude s tim ze zaznamenat pri jizde ubytek 5ti koni vs 5 koni navrch je docela orisek, tzn brzda by se ti na takovyhle hrani hodila....
priveru ze seriovejch dvouvalcu maj treba prave buelly, ja bych ji u TL otviral nekde kolem 6-7tis, u aprilie ti to bude vychazet podobne, mozna o neco vejs.
vypocet proudeni na nakym sofistikovanym CFD software je myslim pro tenhle pripad mimo, muselo by se to komplet vymodelovat, pro okrajovy podminky by se stejne kupa udaju musela namerit experimentalne, coz stejne klade dost velky naroky na merici zarizeni .. navic vsechny tyhle programy co resi pomoci ruznejch konecnej prvku, v pripade proudeni treba fluent metodou konecnych objemu jsou dost zavisly na znalostech uzivatele, na definici site atd, tzn clovek co nema patricne matematicke znalosti stejne s tim softem nic nedokaze, to jsme mu mohli fluent doporucit hned na zacatku.. ale proste by to vyzadovalo rok odborneho studia problematiky a stejne by nakonec byl vysledek dost mozna uplne mimo pri testovani:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt
t_freedom píše: některý lidi chtějí mít svět prostě jednoduchej
Můžu tě ubezpečit, že vyladit motor, mapu a všechno kolem(a to ještě na dvouválu) je docela mazec...nějakej vzoreček se čtyřma vstupníma údajema na to fakt zapomeň ...
Zadal jsem tam svoje údaje a jen průměr roury mi vyšel asi o necelej cenťák menší než origo vejfuk. Krom toho, běžný mapy počítaj s větším tlakem díky katíku a přepážkám v tlumiči...stačilo abych vyměnil svody a koncovky a motor střílel jak u Verdunu...
To co píše Skalík je taky pravda...co zmůžeš vejfukem, když to nenakrmíš vzduchem - potažmo k novýmu objemu vzduchu nepřizpůsobíš palivo ?
Zcela paradoxně můžeš výkon ztratit, protože v nižším spektru otáček budeš při střihu ventilů "lejt" do vejfuku směs, která ti tam bude dohořívat (napálíš ventily)
Pokus omyl je asi to jediný co ti z toho vzorečku zbude. Mrkni se spíš jak vypadaj laděnky od renomovaných výrobců a chyť se průměrů a dýlek tam.
Krom toho...ladění na klasický brzdě ti nic moc neřekne. Tohle chce brzdu s nastavitelným zatížením a jet po celým spektru 3 - 9t ot - posadit vždycky na určitou hranici a ždímat PC na ní(jen ti garantuju, že ten motor při takovým ladění dostává docela čoud)
O přívěře jsem na dvouválu zatím neslyšel...ale nemusím znát všechno
Přeju ti hodně štěstí a dost peněz
cece tys to necetl:) nechce postavit neco co bude lepsi nez serie.. tzn poznamky o upravach sani jsou mimo... chce udelat ten kotel pod motor ala buell a RC8 tzn neco co na RSV nikdo nedela (nebo dela jen o tom nevim) a tudiz neni od koho co kopirovat...
2 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt
Murkin píše: Tady je sranda,zprijemnuji si s tim posezeni u doktora.
jo hele kdyz te tu vidim, chces poslat ten krouzek nebo uz je to pase? ja se tam tim smerem nejak ted nechystam.. nebo v centru pres tyden kdybys mel treba cestu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt
assassin píše: cece tys to necetl:) nechce postavit neco co bude lepsi nez serie.. tzn poznamky o upravach sani jsou mimo... chce udelat ten kotel pod motor ala buell a RC8 tzn neco co na RSV nikdo nedela (nebo dela jen o tom nevim) a tudiz neni od koho co kopirovat...
ale jo...jen proč to tedy vůbec ladit...ať to tam prskne a jezdí...
t_freedom píše: ale jo...jen proč to tedy vůbec ladit...ať to tam prskne a jezdí...
no on to nema, bude to vyrabet, tak kdyz uz tomu venuje nakej cas tak se pta jak to udelat aby to aspon trosku fungovalo... to mi prijde celkem v poho, to se tu lidi ptaj na uplny hovadiny proti tomu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt
E: ku.va, vědět tak, jak vevnitř vypadají ty přepážky, tak už to mám taky
Naposledy editováno 20.10.2011 11:13:07
ten boiler pod motorem to je otazka jak to ma uvnitr udelany, jako jaky sou tam prepazky je videt ze svaru, ale jestli jsou v nich kruhovy diry a je to vevnitr zamotany rourama a hranatej obal okolo je zaplnenej vatou.. to uz nikdo nevi.. pokud sou to takovyhle "hranaty" komory do kterejch proste ta trubka usti tak by to samo nefungovalo vubec, to by ale melo i strasnej zvuk... tohle vypad docela profi reseny, tzn bych rek ze to bude uvnitr vypleteny trubkama a tohle jen "obal"
1 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt
1 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |