paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výpočet výfuku - 4 takt
Dá se věřit různým aplikacím? Já našel tuto. Znáte ještě nějaké jiné?

2 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt

19.10.2011 v 23:10 | Nahoru | #31
dynamikou plynů a kapalin se zabejvaj počítače velký jak baráky

(reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

19.10.2011 v 23:12 | Nahoru | #32

sxs525 píše: dynamikou plynů a kapalin se zabejvaj počítače velký jak baráky



občas už i ty bez elektronek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

19.10.2011 v 23:48 | Nahoru | #33
sxs525> to možná tak před 30 lety Udělám to dle rad Dawe02

(reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 07:04 | Nahoru | #34
KedaR_K> to bude zajímavé, jsem zvědavý na výsledek a nestačilo by to prostě jen tak zkusit pokus/omyl a doladit commanderem?

1 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 07:45 | Nahoru | #35
Tak nějak to bude, svody pokus/omyl a doladí se to přívěrou a commanderem

(reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 08:40 | Nahoru | #36
KedaR_K> vím, že to bude mimo téma, ale chci se zeptat jak jsi spokojen s RSV? Přemýšlím o výměnu stroje na jaře jsem hodně velký, takže vybírám ze tří strojů V2-RSV (asi první generace a za V4 GSX-R 1000 max 2003 a FZS 1000.
Asi mě tu všichni sežerou => hledej V2vs V4 je toho tu kupa atd...
Nicméně bych rád znal Tvé poznatky, jak dlouho RSV máš, jak jsi spokojen, jaký je servis, spotřeba a na co si dát při koupi opravdu pozor... popřípadě v jaké cenové relaci by jsi RSV 1. generace koupil (co je fakt málo a co fakt hodně). Předem Ti děkuji!

1 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 08:45 | Nahoru | #37
některý lidi chtějí mít svět prostě jednoduchej
Můžu tě ubezpečit, že vyladit motor, mapu a všechno kolem(a to ještě na dvouválu) je docela mazec...nějakej vzoreček se čtyřma vstupníma údajema na to fakt zapomeň ...
Zadal jsem tam svoje údaje a jen průměr roury mi vyšel asi o necelej cenťák menší než origo vejfuk. Krom toho, běžný mapy počítaj s větším tlakem díky katíku a přepážkám v tlumiči...stačilo abych vyměnil svody a koncovky a motor střílel jak u Verdunu...
To co píše Skalík je taky pravda...co zmůžeš vejfukem, když to nenakrmíš vzduchem - potažmo k novýmu objemu vzduchu nepřizpůsobíš palivo ?
Zcela paradoxně můžeš výkon ztratit, protože v nižším spektru otáček budeš při střihu ventilů "lejt" do vejfuku směs, která ti tam bude dohořívat (napálíš ventily)

Pokus omyl je asi to jediný co ti z toho vzorečku zbude. Mrkni se spíš jak vypadaj laděnky od renomovaných výrobců a chyť se průměrů a dýlek tam.
Krom toho...ladění na klasický brzdě ti nic moc neřekne. Tohle chce brzdu s nastavitelným zatížením a jet po celým spektru 3 - 9t ot - posadit vždycky na určitou hranici a ždímat PC na ní(jen ti garantuju, že ten motor při takovým ladění dostává docela čoud)
O přívěře jsem na dvouválu zatím neslyšel...ale nemusím znát všechno
Přeju ti hodně štěstí a dost peněz

Naposledy editováno 20.10.2011 08:47:35

(reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 09:55 | Nahoru | #38

KedaR_K píše: sxs525> to možná tak před 30 lety Udělám to dle rad Dawe02



jo stara skola si mohla nechat zdat o nejaky elektronicky regulaci vyfuku, tzn novatorskej pristup ala privery by mohl tu konstrukci znacne zjednodusit. otacky na kterejch privera zavre / privre si vyzkousis, kdyz pouzijes naky svoje rizeni tak by to nemel byt problem, horsi to bude s tim ze zaznamenat pri jizde ubytek 5ti koni vs 5 koni navrch je docela orisek, tzn brzda by se ti na takovyhle hrani hodila....

priveru ze seriovejch dvouvalcu maj treba prave buelly, ja bych ji u TL otviral nekde kolem 6-7tis, u aprilie ti to bude vychazet podobne, mozna o neco vejs.

vypocet proudeni na nakym sofistikovanym CFD software je myslim pro tenhle pripad mimo, muselo by se to komplet vymodelovat, pro okrajovy podminky by se stejne kupa udaju musela namerit experimentalne, coz stejne klade dost velky naroky na merici zarizeni .. navic vsechny tyhle programy co resi pomoci ruznejch konecnej prvku, v pripade proudeni treba fluent metodou konecnych objemu jsou dost zavisly na znalostech uzivatele, na definici site atd, tzn clovek co nema patricne matematicke znalosti stejne s tim softem nic nedokaze, to jsme mu mohli fluent doporucit hned na zacatku.. ale proste by to vyzadovalo rok odborneho studia problematiky a stejne by nakonec byl vysledek dost mozna uplne mimo pri testovani:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

Skvělá odpověď, děkuji! 20.10.2011 v 09:57 | Nahoru | #39

t_freedom píše: některý lidi chtějí mít svět prostě jednoduchej
Můžu tě ubezpečit, že vyladit motor, mapu a všechno kolem(a to ještě na dvouválu) je docela mazec...nějakej vzoreček se čtyřma vstupníma údajema na to fakt zapomeň ...
Zadal jsem tam svoje údaje a jen průměr roury mi vyšel asi o necelej cenťák menší než origo vejfuk. Krom toho, běžný mapy počítaj s větším tlakem díky katíku a přepážkám v tlumiči...stačilo abych vyměnil svody a koncovky a motor střílel jak u Verdunu...
To co píše Skalík je taky pravda...co zmůžeš vejfukem, když to nenakrmíš vzduchem - potažmo k novýmu objemu vzduchu nepřizpůsobíš palivo ?
Zcela paradoxně můžeš výkon ztratit, protože v nižším spektru otáček budeš při střihu ventilů "lejt" do vejfuku směs, která ti tam bude dohořívat (napálíš ventily)

Pokus omyl je asi to jediný co ti z toho vzorečku zbude. Mrkni se spíš jak vypadaj laděnky od renomovaných výrobců a chyť se průměrů a dýlek tam.
Krom toho...ladění na klasický brzdě ti nic moc neřekne. Tohle chce brzdu s nastavitelným zatížením a jet po celým spektru 3 - 9t ot - posadit vždycky na určitou hranici a ždímat PC na ní(jen ti garantuju, že ten motor při takovým ladění dostává docela čoud)
O přívěře jsem na dvouválu zatím neslyšel...ale nemusím znát všechno
Přeju ti hodně štěstí a dost peněz



cece tys to necetl:) nechce postavit neco co bude lepsi nez serie.. tzn poznamky o upravach sani jsou mimo... chce udelat ten kotel pod motor ala buell a RC8 tzn neco co na RSV nikdo nedela (nebo dela jen o tom nevim) a tudiz neni od koho co kopirovat...

2 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 10:12 | Nahoru | #40
Tady je sranda,zprijemnuji si s tim posezeni u doktora.

(reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 10:26 | Nahoru | #41
Murkin> Ještěže tomu Murkin moc nerozumí

(reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 10:32 | Nahoru | #42

Murkin píše: Tady je sranda,zprijemnuji si s tim posezeni u doktora.


jo hele kdyz te tu vidim, chces poslat ten krouzek nebo uz je to pase? ja se tam tim smerem nejak ted nechystam.. nebo v centru pres tyden kdybys mel treba cestu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 10:52 | Nahoru | #43

assassin píše: cece tys to necetl:) nechce postavit neco co bude lepsi nez serie.. tzn poznamky o upravach sani jsou mimo... chce udelat ten kotel pod motor ala buell a RC8 tzn neco co na RSV nikdo nedela (nebo dela jen o tom nevim) a tudiz neni od koho co kopirovat...



ale jo...jen proč to tedy vůbec ladit...ať to tam prskne a jezdí...

(reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 11:07 | Nahoru | #44

t_freedom píše: ale jo...jen proč to tedy vůbec ladit...ať to tam prskne a jezdí...



no on to nema, bude to vyrabet, tak kdyz uz tomu venuje nakej cas tak se pta jak to udelat aby to aspon trosku fungovalo... to mi prijde celkem v poho, to se tu lidi ptaj na uplny hovadiny proti tomu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

Skvělá odpověď, děkuji! 20.10.2011 v 11:08 | Nahoru | #45
assassin> ten bojler pod motor dělá jedna holandská firma, nebo spíš kutil.. ale psal jsem tam 4 maily a reakce žádná, tak došlo na volání.. zvedla mi to nějaká paní, anglicky asi neuměla.. nebo možná jo, ale já ji nerozuměl ani slovo a vypadá to asi takto.. je to sice na RSV od 04+ ale ten základ bude +- stejný
E: ku.va, vědět tak, jak vevnitř vypadají ty přepážky, tak už to mám taky




Naposledy editováno 20.10.2011 11:13:07

Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 11:18 | Nahoru | #46
na ty aprilce to vypadá pěkně ale jinak teda solidní klacek, i z toho nerezu to bude dost těžký..takhle si to samo domo udelal jeden kluk na buella co jsem mu tam pak něco dovařoval a absolutně s tim samo domo výfukem bylo mrtvý...

Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 11:35 | Nahoru | #47
jj, tohle jsem kdysi taky někde zahlíd ale podle těch obrázků by snad šlo vyšpekulovat, jak to vevnitř vypadá...

každopádně lidi tě budou zbožňovat

Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 11:46 | Nahoru | #48
fizzer: no to je pro tu bezpecnost, svitis dalkou aby te na 10km videli a takhle te na 10km i uslysej:)

ten boiler pod motorem to je otazka jak to ma uvnitr udelany, jako jaky sou tam prepazky je videt ze svaru, ale jestli jsou v nich kruhovy diry a je to vevnitr zamotany rourama a hranatej obal okolo je zaplnenej vatou.. to uz nikdo nevi.. pokud sou to takovyhle "hranaty" komory do kterejch proste ta trubka usti tak by to samo nefungovalo vubec, to by ale melo i strasnej zvuk... tohle vypad docela profi reseny, tzn bych rek ze to bude uvnitr vypleteny trubkama a tohle jen "obal"

(reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 18:39 | Nahoru | #49
Mileek> tak tohle se mne libi to co mas na fotce, tak asi si predelam vyfuk na masince.ja vyfuk menit nepotrebuji jen bych ho chtel bud pod sedlem a nebo pod motorem jak je na strane jen jeden tak je to nic moc a to nemluvim o tom delu co tam davam na stk.

Naposledy editováno 20.10.2011 18:42:16

(reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 21:20 | Nahoru | #50
KedaR_K> Stejná myšlenka mě provázela před asi dvouma měsícema, byly na bazaru na prodej svody na model 04+ asi za 800 tak sem to chtěl z nich udělat a nacpat taky pod motor dle tohodle akrapa z rc8... rozřezal bych původní svody, posvařoval a pod motor dal koncovku s +,- stejným vnitřním průměrem jako na míli a skusit to na brzdě, pak by se vidělo jestly má cenu dělat profi řešení nicméně svody pak už byly prodaný tak sem to odložil na neurčito...

Výpočet výfuku - 4 takt

20.10.2011 v 23:13 | Nahoru | #51
Já tam ale tlumič dávat nebudu, beztak by se tam ani nevěšel....dám tam jenom tlumivku...

Výpočet výfuku - 4 takt

21.10.2011 v 06:33 | Nahoru | #52
můj tlumič má průměr 10 cm délku 30 cm původní svody řezat to určitě ne chce to sehnat jiné já koukám různé na bazar pokud se mne podaří sehnat koncovku oválnou kratší délka se upraví případně tak se pokusím o nějakou úpravu chce to co nějplácatěší koncovku a svody

Výpočet výfuku - 4 takt

21.10.2011 v 08:48 | Nahoru | #53
jinak jedny komplet origo svody na milunu mám na prodej.. kdyby někdo chtěl na pokusy na model 98-03..

Výpočet výfuku - 4 takt

21.10.2011 v 14:18 | Nahoru | #54
ještě by to chtělo cenu

Výpočet výfuku - 4 takt

22.10.2011 v 14:52 | Nahoru | #55
tak výfuk nahrubo, narychlo dodělán, zatím však bez přívěry, která mi ještě nedorazila. Bordel to je horzně moc velkej, možná až moc.....Byl jsem to projet a světe div se, dle pocitu vůbec žádné výkonové pohoršení ani propady v krouťáku.....

1 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt

22.10.2011 v 15:24 | Nahoru | #56
S tímhle mě lidi taky milovali, full svody Shark a laufy Tenax...dole nic moc nahoře to jelo, ale bordel neskutečnej...kluci se mnou odmítali jezdit...vrátil jsem tam koncovky Shark a je to OK jede to v celým ot. spektru...

Výpočet výfuku - 4 takt

22.10.2011 v 18:01 | Nahoru | #57
Já bych řekl že nelze říct jestli to jede hůř nebo líp, ani dole to neni poznat. Možná jsou ve velmi nízkých otáčkách horší přechodové stavy plynu z 0% do akcelerace. Pak uvidíme co ukáže brzda.ale to nejdříve za týden, záleží jak rychle ji zprovoznim

(reakce na) Výpočet výfuku - 4 takt

22.10.2011 v 18:02 | Nahoru | #58
dewwil> mám kámoše kterej na sv 1000 má na tom podobné komíny taky zamin nemuzu jed to se nedá střelba jako prase. Tohle by se mne na cbr taky líbilo.

Výpočet výfuku - 4 takt

22.10.2011 v 18:23 | Nahoru | #59
mě to nestřelilo ani jednou...ale potřebuju tam udělat na každej svod nějaký utlumění, tohle se fakt nedá... halvně bych potřeboval aby se pán uráčil mi poslat kousek svodu s přívěrou, nevíte o něčem?

1 reakcí na tento příspěvek Výpočet výfuku - 4 takt

28.10.2011 v 21:38 | Nahoru | #60
tak hotovo, ještě dodělat povrchovou úpravu tlumiče a zapojit přívěru. Úspora hmotnosti oproti originálu 6,1kg . Není to tak jak jsem si původně myslel že to bude celé pod motorem, ale jsem velice spokojen


Naposledy editováno 28.10.2011 21:38:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist