globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.10.2011 v 22:34 | Nahoru | #2011
Bubrak ZX10R> Jo tak to chapu. Ale cetl jsem nekde (kde uz si nepamatuju) nejakej vyvoj ZX desitek a prej 04 krasne divoka mrcha, 06 pouzitelnejsi a uz ne tak divoka, 08 funkcni a z puvodni divokosti uz ji moc nezustalo a 11 jako jeden z nejhodnejsich litru. Otazka je jestli porad bude tak zabavna. Uz jsi ji jel?

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

10.10.2011 v 23:09 | Nahoru | #2012
pylot: no to ja zase cetl prave ze 11 je konecne zase hrava jako 04, ale jeste sem na ni nejel, jel sem 06 a 08 a 08 mi prisla lepsi nez 06, hravejsi, ale mozna diky vykonu, kteryho je nahore zas trochu vic, jen to kazi ten KIMS, kterej to tlumi kdyz zacne skotacit coz mozna u 2011 to rekli diky ty trakci, ktera se da ale vypnout, KIMS u 08 nesel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.10.2011 v 23:30 | Nahoru | #2013
Bubrak ZX10R> ale jo bubřáku, tady toi jeden lumpik ma a ma to vyndany.. nevim jak, a dost me udivilo kdyz rikal ze to ma vyndany.. nejdriv jsem ho podezrival ze lže.. a kdo lze ten krade... ale kdyz jsme pak řečnili.. vysvetlil jak toje, ze ten kims znemoznuje uz jen delat cerny cary.. a ze se to s nim rozmotava spis jako velkej skutr.. coz je prej divny (souhlasim) a tak to ma venku.. nevim uz jak Gipro?? ci-co-- ale proste ma to vyndany..

apropos desitka.. jaky je rozdil mezi 05 a 06 pocitove jeste jednou?

mysleljsem, ze 06 ma subjektivne slabsi spodek a lepsi vrsek, a celkove presnejsi podvozek (vyvazenejsi?).. 08 uz zavodnici pomlouvaj, ze prej ma horsi ram nez starsi modely.. prej tim ze je jen zvrchu ze podvozek je horsi nez konkurence.. (R1, GSXR) mysleno na okruhy.

no.. ja si asi na desitku nakonec stejne asi necham zajit chut, pac kdyz mi spadne, tak je konec.. kdyz spadne R1/GSXR tak kazdej druhej ji ma a kazdej treti muze pujcit packu, stupnu atd.. coz jsem na svy stary r1 letos s povdekem vyuzil.. desitky skoro nikdo nema, a tudiz je to dle mnohem snadnejc konec okruhoveho vikendu..

skoda.. hrozne moc by se mi 06-07 libila.. (libi se mi) ale tenhle duvod je asi prilis vaznej na to abych hledal jen R1 a gixxo.. pripadne bawo, to mna pomalu taky kazdej druhej.. ale ty jsou s ducatkama proste moc drahy..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.10.2011 v 15:41 | Nahoru | #2014

SPIJKER píše: Bubrak ZX10R> ale jo bubřáku, tady toi jeden lumpik ma a ma to vyndany.. nevim jak, a dost me udivilo kdyz rikal ze to ma vyndany.. nejdriv jsem ho podezrival ze lže.. a kdo lze ten krade... ale kdyz jsme pak řečnili.. vysvetlil jak toje, ze ten kims znemoznuje uz jen delat cerny cary.. a ze se to s nim rozmotava spis jako velkej skutr.. coz je prej divny (souhlasim) a tak to ma venku.. nevim uz jak Gipro?? ci-co-- ale proste ma to vyndany..

apropos desitka.. jaky je rozdil mezi 05 a 06 pocitove jeste jednou?

mysleljsem, ze 06 ma subjektivne slabsi spodek a lepsi vrsek, a celkove presnejsi podvozek (vyvazenejsi?).. 08 uz zavodnici pomlouvaj, ze prej ma horsi ram nez starsi modely.. prej tim ze je jen zvrchu ze podvozek je horsi nez konkurence.. (R1, GSXR) mysleno na okruhy.

no.. ja si asi na desitku nakonec stejne asi necham zajit chut, pac kdyz mi spadne, tak je konec.. kdyz spadne R1/GSXR tak kazdej druhej ji ma a kazdej treti muze pujcit packu, stupnu atd.. coz jsem na svy stary r1 letos s povdekem vyuzil.. desitky skoro nikdo nema, a tudiz je to dle mnohem snadnejc konec okruhoveho vikendu..

skoda.. hrozne moc by se mi 06-07 libila.. (libi se mi) ale tenhle duvod je asi prilis vaznej na to abych hledal jen R1 a gixxo.. pripadne bawo, to mna pomalu taky kazdej druhej.. ale ty jsou s ducatkama proste moc drahy..



cau,

no ten kims nejak odpojit jde, ale musi se sahat do dratu coz mi prijde skoda, ze to neni vypinatelny tlacitkama na displeji (jako to ma 2011)

06 proti 04(05), je klidnejsi, ma delsi rozvor a kyvku, takze je takova stabilnejsi, ale min hrava, motor je uplne stejnej, udajne do nej dali nejaky vyvazovaky pro hladsi prubeh, nevim, co sem na ni jel, tak mi jen prisla na 6. stupen rychlejsi kolem 280 (proste 280-300 na 06 vyleze podobne jako u moji 260-280), ma 6ku delsi (1 az 5 je stejnej prevod) a v ty rychlosti asi vic kroutaku jeste, nez zacne klesat, predni brzdy jsou mnohem haklivejsi na prehrati, tam je mnohem nutnejsi vymenit brzdice za Nissiny, asi tou radialni pumpou to je, ze je vetsi ucinek a vic se projevi prehrati a spatny brzdice Tokico

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.10.2011 v 16:58 | Nahoru | #2015

Bubrak ZX10R píše: cau,

no ten kims nejak odpojit jde, ale musi se sahat do dratu coz mi prijde skoda, ze to neni vypinatelny tlacitkama na displeji (jako to ma 2011)

06 proti 04(05), je klidnejsi, ma delsi rozvor a kyvku, takze je takova stabilnejsi, ale min hrava, motor je uplne stejnej, udajne do nej dali nejaky vyvazovaky pro hladsi prubeh, nevim, co sem na ni jel, tak mi jen prisla na 6. stupen rychlejsi kolem 280 (proste 280-300 na 06 vyleze podobne jako u moji 260-280), ma 6ku delsi (1 az 5 je stejnej prevod) a v ty rychlosti asi vic kroutaku jeste, nez zacne klesat, predni brzdy jsou mnohem haklivejsi na prehrati, tam je mnohem nutnejsi vymenit brzdice za Nissiny, asi tou radialni pumpou to je, ze je vetsi ucinek a vic se projevi prehrati a spatny brzdice Tokico



tyjo ty brzdy to je fakt fenomen..
kamarad ji prave mel a tvrdil to samy.. ja se na ni bohuzel nestihl svezt.. mu upadla ze stojanku a cela se rozpadla na kusy.. ti japonci jsou posledni dobou hrozny hovada na kvalitu montaze.. moje R1 taky.. padla ze stojanku a rozlomila se na nekolik kusu a drzela pji pohromade jen kabelaz..
tedy tvrdil ze se vytaci nahoru lip nez 04-05 a ze je nahore proste rychlejsi..
ale taky rikal ze jizdni vlastnosti jsou u 06 lepsi.. pro nej bylo klidnejsi asi lepsi.. nevim.. ale on moc po zadech nejezdi, spis prave okruhy a vubec rychle.. no.. spis mimo okruhy jezdil rychle nez mu to spadlo ze stojanku..

ZX10R je masakr nejvetsi!

11.10.2011 v 20:26 | Nahoru | #2016
Spijker: no ty brzdy nechapu, kdyz na ZX6R ci ZZR1400 jsou perfektni a staci to prehodit, proste to nemohli poradne otestovat, nechapu

a kvalita bida no, zlaty casy v GTA, kde se na SBK napalilo v plny rychlosti do baraku a pokracovalo se v jizde vzad, bez skrabance

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.10.2011 v 21:03 | Nahoru | #2017

Bubrak ZX10R píše: predni brzdy jsou mnohem haklivejsi na prehrati, tam je mnohem nutnejsi vymenit brzdice za Nissiny, asi tou radialni pumpou to je, ze je vetsi ucinek a vic se projevi prehrati a spatny brzdice Tokico


Čím se ty třmeny vůbec liší? V té ZX10 06 jsou čtyřdestičkové a v ZZR1400 dvou? Jiný průměr pístku nebo odlitek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

11.10.2011 v 21:40 | Nahoru | #2018

Poggy píše: Čím se ty třmeny vůbec liší? V té ZX10 06 jsou čtyřdestičkové a v ZZR1400 dvou? Jiný průměr pístku nebo odlitek?



na prvni pohled vypadaj stejne 4 desticky na brzdic, ale najdi si to na partsdepot, tam to bude videt mozna

zx6r 07
OBR1
zx10r 07
OBR2

Naposledy editováno 11.10.2011 21:45:57

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.10.2011 v 17:52 | Nahoru | #2019

Bubrak ZX10R píše: na prvni pohled vypadaj stejne 4 desticky na brzdic, ale najdi si to na partsdepot, tam to bude videt mozna

zx6r 07
OBR1
zx10r 07
OBR2


On je jeden Nissin a druhej Braking. Navíc i desky budou nejspíš jiné. Dík.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

12.10.2011 v 18:37 | Nahoru | #2020
stačí ty třmeny repasovat a brzdnej účinek je jinde jen vadne páčka ale to je problém pumpy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.10.2011 v 20:52 | Nahoru | #2021

GRASSEL píše: stačí ty třmeny repasovat a brzdnej účinek je jinde jen vadne páčka ale to je problém pumpy.



to neni pravda u ZX10R 04-07, tam je problem s trmeny, staci vymena a packa nevadne a ucinek je lepsi, ty Tokica jsou spatny od vyrobniho pasu, pumpa je ok (jen samo radialni ma lepsi ucinek u 06/07, tim vic se ale projevi problem trmenu, jak jsem psal)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 09:07 | Nahoru | #2022

Bubrak ZX10R píše: to neni pravda u ZX10R 04-07, tam je problem s trmeny, staci vymena a packa nevadne a ucinek je lepsi, ty Tokica jsou spatny od vyrobniho pasu, pumpa je ok (jen samo radialni ma lepsi ucinek u 06/07, tim vic se ale projevi problem trmenu, jak jsem psal)



Ti říkám že když seš ty třmeny zrepásnou tak jsou ok, samozřejmě že když koupíš kawu z druhý ruky, nebrzdí a vyměníš třmeny za jiný tak najednou brzdí...
Jinak je tam ten samej problém jako u třbe GSXR K1, jakmile je zrepásneš tak brzděj ok. Myslím že by ses zastyděl s brzdným účinkem půjčit ti zx10 04 s repáslýma třmenama

pumpa je špatná páč vadne při palbě i když máš pancíře

ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 09:25 | Nahoru | #2023
Já je tedy na 06 měnil za Nissiny od Bubraka, moto mělo najeto ca 7000km (můj bývalý fároš 96 pocitově brzdil agresivněji) tak za těch 7000km snad nepotřebují repas, namontoval jsem Nissin a je to paráda, teď mám najeto lehce přes 50tis km a zatím jsem žádnej repas nedělal, jen při výměně desek (opět Nissin) jsem je vyčistil před zatlačením pístků, jediný co dělám tak z jara vyměním brzdovku a řekl bych, že to brzdí stále dobře.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 11:40 | Nahoru | #2024

GRASSEL píše: Ti říkám že když seš ty třmeny zrepásnou tak jsou ok, samozřejmě že když koupíš kawu z druhý ruky, nebrzdí a vyměníš třmeny za jiný tak najednou brzdí...
Jinak je tam ten samej problém jako u třbe GSXR K1, jakmile je zrepásneš tak brzděj ok. Myslím že by ses zastyděl s brzdným účinkem půjčit ti zx10 04 s repáslýma třmenama

pumpa je špatná páč vadne při palbě i když máš pancíře



ne, ty michas dve veci - brzdnej ucinek a vadnuti brzd

brzdnej ucinek je u ZX10R uplne v pohode a repase brzdicu ho muze zlepsit, to je jasny (ale tezko u novy motorky), taky mi to brzdi jinak v zime v soli nez predtim na podzim

ale problem u ZX10R 04-07 je to, ze se propada packa brzdy pri palbe, u 06-07 je to navic drsne umocneny radialni pumpou, ktera na trmeny klade vetsi narok, tuhle chybu resi pouze vymena trmenu, ktery jsou vadny, tohle je overena vec na milionech ZX10R, pancire nic neresi

pumpa je uplne OK, jen radialni ma lepsi ucinek proti klasicky

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 17:26 | Nahoru | #2025
Hele já se tady s váma nebudu dohadovat, tohle si myslí dodnes i spousta majitelů u brzd K1, nedávno jsem to poradil klukovi kterej chtěl měnit třmeny a nakonec se na to vykašlal páč byl brzdnej účinek úplně jinde.

Řeknu jediný, ZX10 + seriový zrepasovaný třmeny + radialní pumpa = lepší brzdnej účinek + nevadnutí brzd... věřte nebo ne (jo a ještě pancíře měla)

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 17:37 | Nahoru | #2026
Grassel: o tomhle problemu ZX10 se vi uz spoustu let, koupil sem ty trmeny asi trem lidem + me a u vsech to problem s vadnutim brzd vyresilo, a trmeny neni treba ted repasovat, s tema blbejma orig to dela i nova motorka

jen esli uz ta zx10 o ktery pises nemela ty trmeny jiny od drivejska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 20:01 | Nahoru | #2027

Bubrak ZX10R píše: Grassel: o tomhle problemu ZX10 se vi uz spoustu let, koupil sem ty trmeny asi trem lidem + me a u vsech to problem s vadnutim brzd vyresilo, a trmeny neni treba ted repasovat, s tema blbejma orig to dela i nova motorka

jen esli uz ta zx10 o ktery pises nemela ty trmeny jiny od drivejska



to těžko dělali jsme to my u tý černý na fotkách

kupoval si je sobě ale na třmeny si nikdy nešáhnul, kupoval si je Mámovi, na jeho zx10 jsem jel a brzdilo to míň (a to má pumpu 06) a ten se o třmeny taky nestará.......
Takže až budeš porovnávat porovnatelný, pak to bude objektivnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 20:10 | Nahoru | #2028

GRASSEL píše: to těžko dělali jsme to my u tý černý na fotkách

kupoval si je sobě ale na třmeny si nikdy nešáhnul, kupoval si je Mámovi, na jeho zx10 jsem jel a brzdilo to míň (a to má pumpu 06) a ten se o třmeny taky nestará.......
Takže až budeš porovnávat porovnatelný, pak to bude objektivnější



nojo ale ty ted zas pises jak to brzdi a ja pisu o vadnuti brzdy, takze znovu pletes 2 veci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 20:22 | Nahoru | #2029

Bubrak ZX10R píše: nojo ale ty ted zas pises jak to brzdi a ja pisu o vadnuti brzdy, takze znovu pletes 2 veci



ne, to jen ty blbě čteš. Ty si mi psal že je to v třmenech, já ti psal že asi těžko když třmeny jsou stejný a pumpa PT a vadnutí žádný.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 20:40 | Nahoru | #2030

GRASSEL píše: ne, to jen ty blbě čteš. Ty si mi psal že je to v třmenech, já ti psal že asi těžko když třmeny jsou stejný a pumpa PT a vadnutí žádný.



ok, to je 04/05, tam je vadnuti az po delsi palbe ve vedru, nebo na dromu ve vedru, to ste ani nemuseli postrehnout ja s tim problem nemel, vyjimecne byla packa az temer k riditku, ale nikdy sem se nedotkl, mozna jednou, nebylo to nic co sem musel resit, pomohla i vymena kapaliny za novou, ale proste v par pripadech se posouval brzdnej bod, to vymena brzdicu eliminovala zcela

na 06/07 je to proste mnohem casteji po mnohem mensi zatezi a opet to resi vymena brzdicu, zcela

tolik k problemu, kterej je znamej vsude na svete a je zapricinenej pouze brzdicema, spatnou znackou

ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 21:56 | Nahoru | #2031
jelito

ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 22:21 | Nahoru | #2032
kopito

ZX10R je masakr nejvetsi!

13.10.2011 v 22:55 | Nahoru | #2033
plati to

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

14.10.2011 v 01:05 | Nahoru | #2034
dneska je 3,5 roku vyroci tohoto tematu

a dneska je taky 3,5 roku vyroci kdy mi umrel blizkej kamarad na moto

sem si dneska uvedomil, ze sem to zalozil ve stejnej den, v noci v 1, to jeste zil, tak mozna 12 hodin jeste ... dam mu tady aspon pamatecni fotku co mam rad

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

14.10.2011 v 06:38 | Nahoru | #2035
... plzeňák? budiž mu země lehká ...

jinak: co to je tady za plky o desítce 08-10? stačilo dát na ni rychloplyn + o jedinej zub menší kolečko a byla to supr divoška a i podvozek brzdy 1A - nikdy na ní ani jediná krizofka nenastala
jj, zlatíčko to bylo, na okruhu i v provozu - kuk třeba na vloni v Krkonoších:

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.10.2011 v 08:52 | Nahoru | #2036
Bubrak ZX10R>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.10.2011 v 09:31 | Nahoru | #2037
GRASSEL> Hele jak říkáš čištění brzd u těch 6pístk. Tokico- komplet jsem je rozebral, vycídil jak psí kulky a zlepšení brzdného účinku nepozorováno. Jediný co jim u mě pomohlo byla radiální pumpa, ale stále žádná černá magie. Tak nevím, jestli tys je měl tak zasraný předem že to skoro nebrzdilo a teď to brzdí průměrně, či co... Deskama to není, protože to porovnávám s ninjou zx6r 06, ta brzdí úplně jinde a obě mašiny mají stejné sintrované desky od Bendixu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.10.2011 v 11:50 | Nahoru | #2038

oxygen píše: ... plzeňák? budiž mu země lehká ...

jinak: co to je tady za plky o desítce 08-10? stačilo dát na ni rychloplyn + o jedinej zub menší kolečko a byla to supr divoška a i podvozek brzdy 1A - nikdy na ní ani jediná krizofka nenastala
jj, zlatíčko to bylo, na okruhu i v provozu - kuk třeba na vloni v Krkonoších:



Tys ale šampón ...v Krkonoších..

Hej čoeče nejpovolanější na SBK třídu - zkoušel si někdy K9? Jáká je v porovnání s K7 nebo R1 2007?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.10.2011 v 15:17 | Nahoru | #2039
oxygen> dědku, to ode mne to fičí..

..pravda, papouskuju co jsem vyslech od Látra z Motorpower HK (drive KL Intermoto). On ZX10 podvozkove pomlouva a vysvetluje proc. Zda si u toho prihrejva svoji polivcicku nebo ne, to netusim. Nadruhou stranu tvrdi, ze problem je v otevrenem ramu kawy, kdy je v nem podvesenej motor (snad to interpretuju spravne)..
Ja verim ze jsi s 08 byl max spokojen a motorka se mi libi. Latr se ale pohybuje mezi vetsima rychlikama. My dva jsme dnes normalni mrdálci, ja ale doufam, ze na okruhu jeste zrychlim.
Kdybych se dostal k nakupu vyrazne za dobry penize (proti r, Gixx, ci CBR) tak do ni jdu..

Presto je pro me za standardnich podminek ZX10 z japoncu posledni volbou na okruh. Jednak verim Latrovi ze ty druhe znacky maji lepsi podvozek, coz po zrychleni muzu zacit vnimat i ja, byt letos treba jeste ne. No a hlavne na okruhu je kawek malo, takze kdyz neco urazis ale moto by jeste jela, tak se nahradni dil tezko pujcuje.. u beznych okruhovek jako r1 a gixxo je to jednodussi..

ohledne jede nejede s KIMS nemuzu rict nic.. jen jsem sbiral rozumy.. Ty teda rikas (po zkusenosti) ze ZX10 08 s KIMS jede, jen potrebuje rychlej plyn a kratsi prevod? Nebo jsi mel kims taky vyplej? ..

jinak designove se mi libej kawy 06-10 asi nejvic ze vsech.. 08 je asi nejhezsi, pokud nema serovej vejfuk ale

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

15.10.2011 v 02:53 | Nahoru | #2040
Perňa_81> i ty lichotníku - na SBK já ještě příliš mlád a skromný, až ale odejde tvoje generace...

nuž k věci: tu K9 jsem jezdil, sériofku, zajížděl jsem tajně tu Čihákovu tehdy
a jak mi přišla? oproti K7 mi přijde ochotnější do zatáček, a vůbec celá jízda na ní je taková nenucená, přátelská a čitelná - spíš jako RC8čka se suzučím motorem samozřejmě motoru chybí ten spodek K5,6 ale o moc slabší to v reálu není, celej průběh je typicky lineární a vršek je kouzelnej, jako u všech Sůz
ale i ta R1 07 (pozor, opět sériofka) se mi nedávno moc líbila, začíná tahat už od 5ti tis. a od 8-9ti letí jak ta K9 má nejspíš podobně čitelnou přední vidlici, ale samozřejmě že lepší brzdu a podvozek i ergonomie jsou na okruh myslim určitě lepčejší já bych ji dnes radši, než K9 (natož K7)...

... ale která R1 07-8 se mi vůbec nelíbila, byla ta tvoje závodnička, páč jsi mi (já tehdy na sérii K5) s ní tak nechutně ujížděl na motor, že jsem ti pak v boxech chtěl tajně narvat banán do laďáku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist