Za posledních 10 let se vystřídaly 500-2t, 1000-4t, 800-4t a nově opět 1000-4t a současně pojedou zřejmě nějaké stávající 800-4t (?Suzuki?) a aby toho nebylo málo, přidají se prototypová šasi s laděnými sériovými motory (CRT). To vše pro udržení statusu MS, kdy je nutno zajistit minimálně 15 jezdců ve startovním poli.
250 2t byly vloni nahrazeny 600-4t (sériový- laděný motor Honda s prototypovým šasi).
125 2t budou v následující sezoně nahrazeny také čtyřtaktní třídou Moto 3.
Na přesrok se v Moto2 povolí motory i od jiných značek, než Honda.
Guláš jako blázen!!! Peníze na vývoj továrny musejí zžejmě tisknout.
Možná jsem to popletl, tak mne můžete opravit. Díky.
Edit: Mimochodem. Právě vývoj je nejvyšší položkou každé továrny a od něj se odvozují ceny strojů. Možná i proto dojíždí do cíle (MGP) všichni jezdci na bodech. Právě ty změny jsou tím, co prodražuje náš oblíbený sport!!!
Uzavřeno 29.11.2011 v 18:09 uživatelem Marex
Naposledy editováno 07.10.2011 09:47:01
1 reakcí na tento příspěvek Moto GP- neustálé změny tech. reglementu
Naposledy editováno 06.10.2011 20:26:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto GP- neustálé změny tech. reglementu
dejf. píše: sorry ale fak blbost. Du proti proudu a hlasuju pro ANO
Proč? Neomlouvej se. Za blbost nikdo nemůžem.
(reakce na) Moto GP- neustálé změny tech. reglementu
Ale kdyz se nad tim mam zamyslet - tak sem vlastne pro i proti. Sem rad ze sou urcity zmeny co se kategorii tyce a ze to aspon vybocuje ze stereotypu a lidi se maj o cem...
Ze je chvili motoGP 800 a ted zas 1000 mi nevadi. Co mi ale vadi hodne, ze se uz nadobro ze zavodu vytrati kouzelnej zvuk a smrad dvoutaktu. Kdyz uz sem konecne prekous, ze zrusili 250 a na moto2 sem si nasledne vlastne i zvyk a mam ji rad, tak zrusej i dvácy...a to me mrzi. Zas nadruhou stranu sem na jednovalcovej ctyrtakt zvedavej a muzu se tesit na neco novyho. Ale beztak si myslim ze timhle ukrojili velkej kus z kolace zavodů. 125ccm mi proste budou chybet
Naposledy editováno 06.10.2011 22:06:35
1 reakcí na tento příspěvek Moto GP- neustálé změny tech. reglementu
125 2t budou v následující sezoně nahrazeny také čtyřtaktní třídou Moto 3.
Moto 3 alias 125 ccm 4T ???
1 reakcí na tento příspěvek Moto GP- neustálé změny tech. reglementu
1 reakcí na tento příspěvek Moto GP- neustálé změny tech. reglementu
jan26 píše: Je to nebezpecny jako Kapitalismus-ten v urcitem bodu taky zacne vyrabet vice nez dokaze spotrebovat a tim se dostane do slepe ulicky!!!
Já v tom vidím spíš budovatelský socialismus se sloganem: PO NÁS POTOPA!
1 reakcí na tento příspěvek Moto GP- neustálé změny tech. reglementu
(=změn),ke kterým teď v průběhu zimní pauzy dojde
Zajímat se o to, KDO - NA ČEM - V JAKÝM TÝMU v sezoně MotoGP1000 (nebo už MOTO1?) 2012
pojede, má smysl NEJDŔÍVE až bude zveřejněna oficiální a KONEČNÁ startovní listina
Do té doby "to" ESPZka bude "lepit" jak se dá, aby na startu bylo aspoň těch 15 jezdců
a nebyla to v sezoně 2012 ZASE tak tristní"podívaná" na tu skupinku na gridu...