Téma: Moto GP- neustálé změny tech. reglementu
6.10.2011 v 20:15
Jak se vám líbí neustálé změny technického reglementu Dorny v MS silničních "prototypů"?
Za posledních 10 let se vystřídaly 500-2t, 1000-4t, 800-4t a nově opět 1000-4t a současně pojedou zřejmě nějaké stávající 800-4t (?Suzuki?) a aby toho nebylo málo, přidají se prototypová šasi s laděnými sériovými motory (CRT). To vše pro udržení statusu MS, kdy je nutno zajistit minimálně 15 jezdců ve startovním poli.
250 2t byly vloni nahrazeny 600-4t (sériový- laděný motor Honda s prototypovým šasi).
125 2t budou v následující sezoně nahrazeny také čtyřtaktní třídou Moto 3.
Na přesrok se v Moto2 povolí motory i od jiných značek, než Honda.
Guláš jako blázen!!! Peníze na vývoj továrny musejí zžejmě tisknout.
Možná jsem to popletl, tak mne můžete opravit. Díky.
Edit: Mimochodem. Právě vývoj je nejvyšší položkou každé továrny a od něj se odvozují ceny strojů. Možná i proto dojíždí do cíle (MGP) všichni jezdci na bodech. Právě ty změny jsou tím, co prodražuje náš oblíbený sport!!!

Uzavřeno 29.11.2011 v 18:09 uživatelem Marex

Naposledy editováno 07.10.2011 09:47:01
Anketa: Dorna a její neustálé změny. Líbí se vám?
Ano.
24%
11
Ne.
54%
25
Vůbec se v tom neorientuji. Je to zmatek!
9%
4
Nezjímá mne to,ale chci hlasovat. : )
13%
6

1 reakcí na tento příspěvek Moto GP- neustálé změny tech. reglementu

7.10.2011 v 10:28 | Nahoru | #1
Je to nebezpecny jako Kapitalismus-ten v urcitem bodu taky zacne vyrabet vice nez dokaze spotrebovat a tim se dostane do slepe ulicky!!!

(reakce na) Moto GP- neustálé změny tech. reglementu

7.10.2011 v 10:46 | Nahoru | #2

jan26 píše: Je to nebezpecny jako Kapitalismus-ten v urcitem bodu taky zacne vyrabet vice nez dokaze spotrebovat a tim se dostane do slepe ulicky!!!


Já v tom vidím spíš budovatelský socialismus se sloganem: PO NÁS POTOPA!
Téma je zamknuto


TOPlist