Za posledních 10 let se vystřídaly 500-2t, 1000-4t, 800-4t a nově opět 1000-4t a současně pojedou zřejmě nějaké stávající 800-4t (?Suzuki?) a aby toho nebylo málo, přidají se prototypová šasi s laděnými sériovými motory (CRT). To vše pro udržení statusu MS, kdy je nutno zajistit minimálně 15 jezdců ve startovním poli.
250 2t byly vloni nahrazeny 600-4t (sériový- laděný motor Honda s prototypovým šasi).
125 2t budou v následující sezoně nahrazeny také čtyřtaktní třídou Moto 3.
Na přesrok se v Moto2 povolí motory i od jiných značek, než Honda.
Guláš jako blázen!!! Peníze na vývoj továrny musejí zžejmě tisknout.
Možná jsem to popletl, tak mne můžete opravit. Díky.
Edit: Mimochodem. Právě vývoj je nejvyšší položkou každé továrny a od něj se odvozují ceny strojů. Možná i proto dojíždí do cíle (MGP) všichni jezdci na bodech. Právě ty změny jsou tím, co prodražuje náš oblíbený sport!!!
Uzavřeno 29.11.2011 v 18:09 uživatelem Marex
Naposledy editováno 07.10.2011 09:47:01
1 reakcí na tento příspěvek Moto GP- neustálé změny tech. reglementu
125 2t budou v následující sezoně nahrazeny také čtyřtaktní třídou Moto 3.
Moto 3 alias 125 ccm 4T ???