Dík moc za rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
Maty_Kolin píše: můžeš mi to prosím nějak více vysvětlit?
Pokud tam necháš rychlost, tak motor roztáčí síla z kol, pokud tam dáš neutál, tak to musí roztočit síla motoru, což spotřebovává palivo...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neutrál za jízdy
Mr.Dreamer píše: Pokud tam necháš rychlost, tak motor roztáčí síla z kol, pokud tam dáš neutál, tak to musí roztočit síla motoru, což spotřebovává palivo...
sorry, ale čekal jsem nějakej výpis a popis funkce moderních řídících jednotek které uzavírají přívod paliva při zavřeným plynu nad volnoběžnejma otáčkama vč. kalkulace úspory paliva...
tvoje odpověď je výstižná podobně jako že jablko které zraje visí na větvi a když uzraje spadne na zem... (neberu v potaz že to jablko někdo utrhne)
právě že já jsem "vyrostl" na karburátorech tak bych se rád něco přiučil... pokrok sice nezastavíš ale u běžné motorky stále není rozdíl jestli máš vyřazeno (spojku) a motor blafe na volnoběh nebo když brzdíš motorem... těch pár kapek benzínu tam teče stále!!!
edit: nevím co máš za mašinu, ale schválně zkus při to tvým "úsporným brzdění motorem" vypnout zapalování a po pár set metrech ho zase zapnout... ta rána nebude nic jiného než detonace při zapálení toho "ušetřeného" paliva které nachcalo do výfuku (pokud máš katalizátor tak to radši ani nezkoušej)
edit2: osobně a laicky bych řekl že při brzdění motorem u klasické karburace tam toho teče naopak ještě víc (motor více saje) než při volnoběhu, ale to nám možná osvětlí někdo vzdělanější
Naposledy editováno 02.10.2011 01:11:31
Maty_Kolin píše: edit2: osobně a laicky bych řekl že při brzdění motorem u klasické karburace tam toho teče naopak ještě víc (motor více saje) než při volnoběhu, ale to nám možná osvětlí někdo vzdělanější
tak nějak by to mohlo být, psávalo se to i ve starých knížkách..
a nevím jak ostatní stříkačky, ale mě třeba pal. počítadlo ukazuje nějaký ten průtok i při plně zavřeném plynu - narozdíl od plechovek kde to ukáže okamžitou spotřebu 0.0/100, tak u guzzi jsem se pod 1.9 nedostal.
Buď je to chyba počítadla, nebo to u moto přívod paliva nezavírá - což si myslím spíš, ptž jinak by to při brždění motorem tak krásně nechrchlalo do vejfuku že jo
1 reakcí na tento příspěvek Neutrál za jízdy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |