No aspoň základní požadavky:
1) kombík
2) diesel
3) tyrkysová modrá ( jako na obrázku níže )
4) denně s tím nalítám tak min. 60 km ( převážně přes město ) + výlety na víkendy
5) mělo by vydržet min. 5 let
6) cena max. do 150 tis. to už je velkej strop
Tak cooo, čekám na rady
Naposledy editováno 07.10.2011 09:32:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Poggy píše: Nečetl jsem celou diskuzi. Tak se snad nebudu opakovat. Pokud nutně trváš na něčem v dieselu. Vzal bych v úvahu Octavia/Golf/Fabia/Polo 1,9 SDi. Nebo v benzínu nějakou 1,6 Mpi osmiventil. Vynhul bych se ale drahým autům typu Passat, BMW apod. Ty sice za 150 koupíš, ale účet za opravu/zprvoznění bude v servisu dalších 60-100 tis! Na A6 apod zapomeň úplně.
Druhá rada. Nekupuj auto v bazaru! 99% jsou pasti jak sviň. Vidím to v práci pomalu denně. Chceš-li pěkný auto tak od autorizovanýho prodejce. Neříkám, že všechny jsou OK, ale tak čtvrtina je pěkných a máš hlavně možnost uplatnit určité garance. U nás se do bazarovek obvykle před prodejem udělá komplet servis a další nezbytně nutné investice. Cena je ale obvykle vyšší.
Vyhnul bych se francouzkým autům. Jsou levný, ale od cca 100 tkm budeš jezdit čím dál víc do servisu. Nedejbože pokud se ti v tom začne sypat elektronika a to brzy začne. To se pak hroutí jak domeček z karet.
Japonci nevím. Asi držej, ale těch se mi do ruky moc nedostalo. Ford a Opel taky není žádná hitparáda co do kvality a trvanlivosti.
Já nechápu, co mají všichni proti novým frantíkům
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
S.i.i.i.s.a píše: Já nechápu, co mají všichni proti novým frantíkům
Čím novější, tím horší. To co vymysleli. Kabelová svazky motat jako copánky úplně na fest aby držely tvar i bez izolace! Navíc jsou brutálně našponovaný (vůle žádná, ideálně na motoru a nápravách - ABS...) a uchycený jen každých cca půl metru. Ty kabely se prostě musejí trhat a zkratovat zákonitě mezi sebou. Což už se děje. Za pět let z toho budou diagnostici v servisu šílet! Budou se měnit celé kabelové svazky za desítky tisíc!
2 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
Spotter.w.m píše: a proti fordu?
Brutálně to rezne. Navíc dost ošizená mechanika. Pro představu. Vrtulka vodní "pumpy" zajištěná tenounkým čepem co se střihne. Kvůli pumpě ale musíš třeba u transita vyndat motor. A takových hovadin je o dost víc. Celková kvalita materiálů a zpracování dost bída.
No a to nejhorší. Než něco vyměníš musíš rozebrat půl auta. Takže za práci v servisu zaplatíš víc než za koncern.
nekonečné - startér a stahování okýnek, teplotní čidlo, imobilizér atd.. Jednou nešly po odemčení otevřít dveře - i když auto zasignalizovalo otevření tak bylo auto pořád zamčený, finále bylo když spustil alarm ) Garážmistr byl z věčných reklamací opravdu nadšenej.
Focusů bylo ve firmě 5, postupně nahrazujeme ochcávkama, což nehodnotim jako nejlepší řešení, ale jako krok dopředu určitě
jo a v neposlední řadě špatný (příšerný) slícování interiéru
Poggy píše: Čím novější, tím horší. To co vymysleli. Kabelová svazky motat jako copánky úplně na fest aby držely tvar i bez izolace! Navíc jsou brutálně našponovaný (vůle žádná, ideálně na motoru a nápravách - ABS...) a uchycený jen každých cca půl metru. Ty kabely se prostě musejí trhat a zkratovat zákonitě mezi sebou. Což už se děje. Za pět let z toho budou diagnostici v servisu šílet! Budou se měnit celé kabelové svazky za desítky tisíc!
Jak jsem psal. Mamka má C4 a maximální spokojenost. Kdyby neměla digi panel na prostředku, tak si ho taky koupím. A znám spousty lidí co měli/mají Citroena a nikdo si moc neztěžuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
nerjan píše: ford - motor, francouz - zadní nápravy a toho blba si nech třeba pro kamarády do hospody
to je vtipnej příspěvek
francouz-zadní náprava
ford-motor
jaktože francouz tam nemám taky napsanej motor, když ve Focusu je motor od PSA, tudíž francouz?
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
S.i.i.i.s.a píše: Však to jsem psal o čtyři příspěvky vejš. Myslím, že by to byla asi nejlepší volba
Jééé to je prťavý, nezapomeňte že já nejsem 50 ti kilovej střízlíček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Bidlo píše: to je vtipnej příspěvek
francouz-zadní náprava
ford-motor
jaktože francouz tam nemám taky napsanej motor, když ve Focusu je motor od PSA, tudíž francouz?
no protože to sou takový ty hospodský výkřiky do tmy od lidí, který toho ví o autech pramálo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
valibuk píše: PajaZR> deset let stará vrána,co ti ta holka udělala?
Coby,nic woe.Jen jsem ji něco navrhl podle požadavku co píše.máš lepší návrh??pochybuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
PajaZR píše: Coby,nic woe.Jen jsem ji něco navrhl podle požadavku co píše.máš lepší návrh??pochybuju.
rozhodně bych doporučil něco,třeba nižší třídy ale novýho,nebo třeba rok starý referentský auto od oficiálního prodejce se zárukou,než starou past od kdo ví jakýho šejdíře.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Nechce malý auto.chce kombi,diesel.
A zánovní auto do 150tis tak to ani náhodou
A tyto starý "pasti" něco vydrží,dnešní auta jsou šizený,to ti řekne každý dobrý mechanik co se vyzná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
valibuk píše: PajaZR> starý pasti už právě všechno vydržely ze starý kurvy pannu neuděláš,to dá rozum
Taky si myslim, že jít do starýho auta je na nic, všechno se tam začne postupně víc sypat a rychlejc než u novějšího. Já vim záruku člověk nemá u ničeho. Jen to vidim u auta co má přítel, stará Felicie a teď už se během 2 měsíců rozsypala 3 x. Ono opravit se to nějak dá, ale každejch 14 dní bejt bez auta, protože to zase musim opravit do toho se mi nechce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
nerjan píše: tonybeny> vím o fordu pramálo z osobních zkušeností ano pane Mistr máte jako vždy pravdu to samý jako s francouzem. koukám že je to tady samej automechanik a konstruktér tak radši mizím.
Hlavně se mi tu nehádejte, já vítám každej názor a něco už z toho vypikluju. Zatim mám něco vyhlídlýho a seženu mechanika aby mi to skouknul, pánč já mám v autech přehled asi stejně jako v nuklární fyzice
Veškerý úvahy o spolehlivosti jsou u auta za 150 mimo a na motoru víceméně nezáleží, je to o tom vybrat hezkej kousek a mít trochu štěstí. Kolikrát je lepší koupit za 100 auto kde je běžná nabídka 80, než si vybrat typ kterej stojí 130 a běžná nabídka je 150.
Naposledy editováno 19.09.2011 20:55:48
nerjan píše: tonybeny> vím o fordu pramálo z osobních zkušeností ano pane Mistr máte jako vždy pravdu to samý jako s francouzem. koukám že je to tady samej automechanik a konstruktér tak radši mizím.
tak se hned neurážej , já chtěl jenom říct, že snad neexistuje značka, která nemá nebo neměla v minulosti problémy s nějakou tou konstrukční vadičkou, spolehlivostí apod. Navíc to ani nemusí být přímo vina automobilky, ale subdodavatelů(viz třeba vstřikovací systém Delphi nejen do motorů Ford). Dokonce i vzor spolehlivosti Toyota má svoje problémy( poruchy brzd v USA, strváky a spojky u D4D....) Prostě spolehlivost už není co bývala