Chci trochu zvolnit a pocestovat takže hledám to pravý vořechový. Jezdim primárně sám, ale sem tam se pojede ve dvou. 50% bude představovat cesta do práce po okresce, částečně dálnice a skrz prahu po spojce, když pojedu ven tak předpokládám horší cesty, počítám časem i s cestami do míň vyspělých zemí bez znalosti asfaltu, občas lesní cesta, polňačka.. Ve výběru jsou:
Honda XRV 750 Africa Twin - nebude pro cestování ve dvou už slabá?
Suzuki DL 1000 V-Strom - odjakživa se mi nelíbila
BMW R 1100 GS - cenově hodně přijatelná, líbí se mi, ale co ovladatelnost atd.?
BMW R 1150 GS - cenově asi hodně na hraně, zbytek jako 1100GS
Yamaha TDM 850
Yamaha TDM 900
Honda XL 1000V Varadero
Aprilia ETV 1000 Caponord - vůbec nevim co si o týhle Italce mám myslet
S hodně oplastovanýma kusama jako je DL a XL bych se asi na nějaký blátivější průjezdy bál.. možná neoprávněně
Finance hrají podstatnou roli, jako všude - co nejvíc muziky za nejmíň peněz. 120 tis. je naprostý maximum, vzhledem k tomu, že to bude první enduro od doby SLR 650 radši bych se pohyboval kolem kilča aby bylo na nějakou výbavu, prvotní servis atd..
P.S. kdyby někdo měl dost endura a chtěl třeba CBR tak lze domluvit i výměnu
3 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - přechod ze sportu
Naposledy editováno 07.09.2011 12:01:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
vladaobi píše: A co tohle
design pěknej, taky sem na ní koukal, ale pro dva a na delší přesuny už to nebude
ještě mě napadlo - co nějaký KTM?
Naposledy editováno 07.09.2011 12:48:06
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - přechod ze sportu
Stev píše: Proč ve výběru chybí KTM Adventure? Já bych při přechodu ze silnice o jiný asi ani neuvažoval.
líbí se mi, ale co jsem čet tady i na cizích fórech tak na to lidi hodně nadávaj.. Je to tak 50/50 buď je majitel vyloženě spokojenej, nebo vyloženě nešťastnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
nedojed píše: mirazciny> Kdyby náhodou tak TADY
jo jo, na tu už jsem koukal, pěkná. Jenom škoda, že je to slaboučký
2 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - přechod ze sportu
Navíc pokud to chceš opravdu na delší cesty, možná bude AT opravdu "slabší" - zvláště po přechodu z SS.
Za sebe - já pokukuju po GS1150/GS1100 jako po nástupci svýho Doncka.Nedávno jsem tady na fóru četl, že k těm bavorům nakonec dojdem všichni - někdo dřív a někdo později - no, asi na tom něco pravdy bude.
Ale ani ten Triumph Tiger bych nevyřazoval...
BagoBorec píše: AŤ se na mě nikdo nezlobí, ale ty Afriky jsou předražený.Dneska už by se za tu cenu dal sehnat 950 Adv. a to už je trošku jiný kafe, navíc mladší.
Navíc pokud to chceš opravdu na delší cesty, možná bude AT opravdu "slabší" - zvláště po přechodu z SS.
Za sebe - já pokukuju po GS1150/GS1100 jako po nástupci svýho Doncka.Nedávno jsem tady na fóru četl, že k těm bavorům nakonec dojdem všichni - někdo dřív a někdo později - no, asi na tom něco pravdy bude.
Ale ani ten Triumph Tiger bych nevyřazoval...
TT byl vyřazen okamžitě, oproti tomu je bramborák havajská kráska KTM taktéž
jinak souhlasim, že afriky jsou předražený, to mě od toho taky odrazuje. Furt je to přecijen skoro 10let starej kousek za přesstotáců
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
mirazciny píše: jo jo, na tu už jsem koukal, pěkná. Jenom škoda, že je to slaboučký
Ty jsi taky sloaboučkej . Od endura, se kterým chceš víc jezdit, se vyžadují trochu jiný vlastnosti (třeba takovýhle) než než od ss.
Napsals: "Jezdim primárně sám, ale sem tam se pojede ve dvou. 50% bude představovat cesta do práce po okresce, částečně dálnice a skrz prahu po spojce, když pojedu ven tak předpokládám horší cesty, počítám časem i s cestami do míň vyspělých zemí bez znalosti asfaltu, občas lesní cesta, polňačka.." - na takovýhle pleskání po pražských silnicích a nějaký to občasný cestování ti bohatě stačí i KLE 500, ale pokud chceš být za kinga, kup si třeba to GS.
Za mě Afrika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
Janek píše: Ty jsi taky sloaboučkej . Od endura, se kterým chceš víc jezdit, se vyžadují trochu jiný vlastnosti (třeba takovýhle) než než od ss.
Napsals: "Jezdim primárně sám, ale sem tam se pojede ve dvou. 50% bude představovat cesta do práce po okresce, částečně dálnice a skrz prahu po spojce, když pojedu ven tak předpokládám horší cesty, počítám časem i s cestami do míň vyspělých zemí bez znalosti asfaltu, občas lesní cesta, polňačka.." - na takovýhle pleskání po pražských silnicích a nějaký to občasný cestování ti bohatě stačí i KLE 500, ale pokud chceš být za kinga, kup si třeba to GS.
Za mě Afrika
no to ale neni o tom být za kinga. Po zkušenosti s SLR 650 prostě nevěřim, že motorka co má o 8 nebo kolik Kw víc bude na delší cesty pohodlná, svižná - tim pádem i bezpečnější. Nechci se někde plácat nedejbože s jednoválem. Navíc mám teď skoro jateční váhu (110kg), k tomu si připočti 2 boční kufry, top case, spolujezdec, tankvak a AT ti už tak bohatě stačit nebude.. doveze tě, ale u motorky, kterou chci je to jen jedno z kritérií
2 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - přechod ze sportu
Tady se ti to rozdělí na "Afrikánce","Bavoráky" a zbytek.Ale proč nekoupit podle vlastního úsudku?
Po SLR a supersportech vyhoví jakákoliv z tvýho seznamu.
PS:Pro koho je 70kobyl málo,pro toho bude málo furt...
Anti píše: Takhle se ptají "neználci".Pokud už máš něco najezděno,tak se sbal zkus vyzkoušet několik eventuálních strojů.
Tady se ti to rozdělí na "Afrikánce","Bavoráky" a zbytek.Ale proč nekoupit podle vlastního úsudku?
Po SLR a supersportech vyhoví jakákoliv z tvýho seznamu.
PS:Pro koho je 70kobyl málo,pro toho bude málo furt...
vyzkoušený, že jsem na nich jel pár km mám víceméně všechny krom Caponorda a 1150GS, jde mi o dlouhodobý zkušenosti, po pár kilometrech nic moc nezjistíš. Většina z mýho výběru bude na silnici bohatě stačit, ale mám trochu strach z třeba z brodu, z mírnýho bahna atd.. sice to bude jenom příležitostný v rámci cesty třeba za Ural ale je to třeba..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura - přechod ze sportu
Nechtělo se mi to sem psát, ale pokud má někdo najeto 80000km asi by se takhle neptal a věděl by, jak se vybírá motorka.
A nebo je to takový profík, že hned ví (podle papírových údajů), jak se na který motorce jede.
"... jde mi o dlouhodobý zkušenosti,..."
Spíš mi připadá, že ti jde primárně o výkon a ne o dlouhodobý zkušenosti. Ale je to tvoje věc, kup si co chceš, hlavně, abys byl spokojený.
Naposledy editováno 07.09.2011 18:51:08
prece na cesty potrebuji vice nez kone. hlavne za ten zminovany ural. co treba jistotu?? pokud chce nekdo na enduru zavodit na silnici, tak at ho radeji ani nekupuje.
ja jsem byl ve dvou na jawa 350 style v mnoha statech evropy. ani uz nepocitam,. tento mesic jedu na sve honde s brachou a bagazi so svycarska. a to mam 52,5ps. projevuje se to jen tim, ze z 0 na 100 zrychluji o 5s dele. a to vazne ozelim.
ale chapu, ze vykon je taky super. rad si pujcim od kamaradu farose, tl1000r, cbr 600 a cbr1100xx, yzf 1000 co ma bracha. na kterych se muzu vozit. ale nejak me to uz nebere jako driv.
afrika je stara, to je fakt. a predrazena. ale jen dobre veci si drzi cenu. kdyby byla k nicemu, stoji polovic. ale take je pravdou, ze uz tezko konkuruje novejsim strojum. a ve dvou a bagazi zrejme nebude stihat zadni tlumic. BMW si myslim je lepsi volba.
jen muj nazor. tak mne zase nenadejte do kktu
Janek píše: Anti> Asi tak .
Nechtělo se mi to sem psát, ale pokud má někdo najeto 80000km asi by se takhle neptal a věděl by, jak se vybírá motorka.
A nebo je to takový profík, že hned ví (podle papírových údajů), jak se na který motorce jede.
"... jde mi o dlouhodobý zkušenosti,..."
Spíš mi připadá, že ti jde primárně o výkon a ne o dlouhodobý zkušenosti. Ale je to tvoje věc, kup si co chceš, hlavně, abys byl spokojený.
taky muzu podepsat. se mne zda, ze tady nekdo chce zavodit na enduru. chudak motorka
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - přechod ze sportu
Každý máme prostě o enduro motorce jiný povědomí. V-Strom, GS, Tiger, Varadero, KLV jsou prostě pseudoendura, který jsou dobrý na silnici. Ale stejně tak dobrý je i ZZR, Black, GSX, ....
Proto mě vždycky udivuje, když někdo shání enduro motorku a do výběru dá samý silniční motorky .
Janek píše: V sobotu to byl týden od Mastodontmotocrossu v Bělé. Mimo jiný tam byly dvě Báwa GS 1100. Jeden odpadl (se ctí) v první rozjížďce, druhý se ctí zvládl i část druhé rozjížďky . Potom tam přijel kdosi na Tigerovi, ale vydat na trať se neodvážil, byť si to jen vyzkoušet. No a potom tam bylo pár "plácalů" na "slabých a vydechlých" XRV, LC8, který si celkem pěkně zajezdili . Byla radost se na ně dívat.
Každý máme prostě o enduro motorce jiný povědomí. V-Strom, GS, Tiger, Varadero, KLV jsou prostě pseudoendura, který jsou dobrý na silnici. Ale stejně tak dobrý je i ZZR, Black, GSX, ....
Proto mě vždycky udivuje, když někdo shání enduro motorku a do výběru dá samý silniční motorky .
přesně tak
Pro někoho je hard malej brod přes řeku,jiný si vybaví pod slovem terén tuny blata.Já bych to zas tak neřešil.Nějakej lehkej brod dáš s kteroukoliv z nich.Ale pokud chceš jezdit opravdu echt terén,tak budeš asi muset k oranžovým...
co je divnýho na tom, že bych chtěl dlouhodobější zkušenosti? právě proto, že papírový údajě pro mě nic moc neznamenají tak se na to ptám
o najetých 80 tis km prosím nepochybujte, jak vidím soudí hlavně lidi co mě nikdy neviděli.
když bych chtěl být za "kinga" jak někdo psal tak bych se neptal na názor Vás, lidí, který maji zkušenosti s endury, se kterými já mám zkušenosti jenom z krátkodobých jízd a z papíru, ale koupil bych si rovnou GS
Na motorce nechci závodit jak někdo zmínil, jinak bych si nechal fároše. Chci motorku, která se nezapotí když potáhne řádný náklad a dva lidia kdo viděl mýho naloženýho fároše tak ví o čem mluvim. POtřebuju svižnost, ale i pohodlí pro dva, nenáročnou údržbu atd.
XRV je krásná motorka a koukám na ní už dlouhý léta, oproti ostatním je slabší a když to píšu tak to neznamená, že je horší. Nikdy bych si "nepliv" směrem kde stojí takhle potvora Jestli s ní někdo umí jako píše a na fotce ukazuje Janek tak má muj obdiv.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - přechod ze sportu
Ale myslím, že ta motorka bude sloužit trošku k něčemu jinýmu.Zahlíd jsem tady nějaký náznaky jízdy na Ural, což je docela štreka.A tam asi nepojede na Cčkovejch Mitasech, žejo.A nejspíš to ani nebude tak, že by se někde ubytoval, shodil věci z motorky a celej den bahnil někde v okolí +- 20km do roztrhání těla na sračky.
Já myslím, že jde převážně o to, aby ho motorka v co největším pohodlí dovezla na místo v mapě, na který ukáže prstem - ať už je to 10, nebo 10tis kilometrů.A nemějte mi to za zlé, ale na převládající přesuny po Evropě po silnicích první třídy(ano, včetně Rumunska, Ukrajiny...) existujou zajisté lepší mašiny, nežli tohle svým způsobem "hard"enduro.Ten výkonovej deficit tam s takhle naloženou mašinou (počítám klidně i 200 kg nákladu) bude dost nepříjemnej.No, možná to nebude vyloženě deficit, ale tu Afru by hnal jak nadmutou kozu - zatímco u "ostatních" by jel s klidem na čtvrt plynu cestokou 120.Prostě - není nad to ty koně mít v rezervě
Já třeba mám enduro proto, že je to velký, dá se na to narvat bagáž a projedu s tím téměř cokoliv - od kvalitního asfaltu po bahenní příjezdovou cestu.Jen nějak nemám potřebu tu motorku tejrat při "hard" enduru - protože je nám všem jasný, že tyhle zde vyjmenovaný mašiny jsou v tomhle nahovno a radši bych si koupil druhou lehčí (EXC), než se prát s tímhle...
Ale jak řikám, každej podle svýho...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |